Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,338,195 views

Syder

Posts: 2,255

#3941 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Max Payne, oli ehkä vähä erilainen tavanomaisista äksönpätkistä. Alku oli tehty hyvin ja tuli fiilis ku ois pistäny pelin koneella pyörii (tämä siis positiivinen kokemus). Vähä liikaa diibadaabaa, paynen persoonallisuus jäi vähä kummastuttaa ja liian vähän ryminää >.<

--
Divida et impera.

J Raninen

Posts: 950

#3942 • • J Raninen
Forgetting Sarah Marshall (2008)

Odotin peruskepeetä romanttista komediaa, mutta perhana, sainkin varteenotettavan ja mukavan roisin pätkän näin perjantai-illalle. Toisten tragediasta väännetään komediaa oikein urakalla, eikä alatyylin vitsejäkään kursailla. Helposti samaistuttava ja symppis päähenkilö, toiveikkaan lämmin yleisvire ja ihmisläheinen pienimuotoisuus/kotikutoisuuden tuntu teki tästä suorastaan hyvän pätkän.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3943 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
The Bucket List (2008)

Oli muuten pirun koskettava elokuva! Pari kyyneltä vierähti lopussa *uuh*

Erinomaisen katottava! Suosittelen.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#3945 • • astaroth Guest
uusi tmnt

turtles-lapsena kyllä lämpesin. juonta olisi voinut harkita paljon pidempään, mutta tykkäsin etenkin, että lasten suosikkihahmoja lähdettiin hieman syventämään lähemmäki nimenomaan inhimillisemmältä puoleltaan. puhuttiin enemmän veljessuhteesta ja heistä omanlaatuisena perheenä. animaatio parhaimmillaan todella hienoa (leo vs. raph), mutta esim. loppupuolen taisteluista löytyy todella kömpelön näköistä "kameraliikettä"

eipä ihmeitä voinut odottaakaan, mutta viihdytti (3/5)
C-Hill

Posts: 1,141

#3946 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Hellboy 2 : The Golden Army 5- / 5

Guillermo Del Toron vauhti sen kuin kiihtyy, syvällisempi ja taiteellisempi puoli a la Pan's Labyrinth on nyt jätetty yksityiskohtiin ja tilalla on roimasti rytkettä ja ehkäpä sarjisleffojen parasta CGI:tä. Vielä kun Ron Perlman on kuin ilmetty sarjisesikuvansa ja käsiksessä on komiikkaa niin slapstickistä pistäviin onelinereihin, on kasassa ison luokan mättöleffa josta ainakaan minä en voinut olla pitämättä.

Huomioita :
- Selma Blair on yllättävän hot.
- "See you next thursday" leffateatterissa? Eiks se ollut wednesday siinä leffaohjaajien inside jokessa? =)
- Älyttömän makeita elukkoja, yks kuin sen Pan's Labyrinthin ruokapöytäkohtauksen vähemmän pelottava veli / sisko.
- Kolmonen tulee... pakkohan sen on ton jälkeen?

Juuri sitä mitä odotinkin. Miinus tuli siitä että se loppui.
Avatar
#3947 • • Lilly Guest
Orpokoti

Pelottavin leffa minkä oon nähny *hikoil*

*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
Samu81

Posts: 1,224

#3948 • • Samu81 kokolihaa
Alpha Dog

http://www.imdb.com/title/tt0426883/


Eli se Justin Timberlaken tähdittämä tositapahtumiin perustuva leffa. Positiivisesti yllätti, ei meinaan yhtään paskempi pätkä.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Timce

Posts: 5,381

#3949 • • Timce

mange, 2.11.2008 23:25:
The Happening, meni vähän ohi. Jos joku osaa sanoa että mikä tuossa on juju niin ehkä se antaisi enemmän tähtiä. *tähti*/5.



Siinähän se juju just olikin. Jokainen voi miettiä ja antaa mielikuvituksen jyllätä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

thomas

Posts: 5,618

#3950 • • thomas
Indiana Jones & Kingdom of Crystal Skull

Tykkäsin, ei ehkä niin hyvä kuin kadonneen aarteen metsästäjät, mutta selkeesti parempi kuin tuomion tomppelit. Lopussa ehkä hieman meni ylitse - mut pitäähän ne vanhemmat leffat jollain ylittää. Indy-huumorin kukka kukki koko leffan ajan ja oli miellyttävä että viihdyttävä katsomiskokemus.

Futurama Bender's Game

Melkoinen komediapläjäys Futuramasta pitäville, tehdään pilaa mm. Taru Sormusten Herrasta trilogiasta. Kannattaa katsoa jos tykkää Futuramoista
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#3951 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
Taxi Driver
en tiedä miten oon tähän asti saanut vältettyä
tän katsomisen, mutta olihan tää nyt loistava ja
syystä klassikko!

There Will Be Blood
ihan loistava! <3 tätäkään ei olla suotta hehkutettu.
välillä kieltämättä semipitkästyttävä, mutta ei silti
lopahtanut kiinnostus missää vaiheessa.

--
dasinoaisnvs

Ozma

Posts: 867

#3952 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Tummien perhosten koti ... ei - vittu - mitä - paskaa
martina

Posts: 1,875

#3953 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Ozma, 3.11.2008 09:07:
Tummien perhosten koti ... ei - vittu - mitä - paskaa



Mä taas pidin tästä kovasti. Oli täysin erilainen mitä odotin, mutta pirun hienonnäkönen ja toimiva!

Itse katselin viimeksi Gourmet Clubin, joka yllätti niin positiivisesti, että nousi heti mun suomileffalistan kärkeen. Tämä leffa kannattaa katsoa jos haluaa nähdä erilaisen suomielokuvan.
Avatar
#3954 • • Norb Guest
saw V. Ei ois taaskaan pitänyt *eiei* nelosenkin kävin kattoo leffas ja teki mieli lähtee pois eka 10min aikana. Miks Helv. ihminen haluu kiduttaa itseensä näin *ding*
Sinza

Posts: 2,227

#3955 • • Sinza
Viikonloppuna tuli muutama leffa katsottua:

Saw IV - samanlaista kuin edellisetkin, mut oli pakko katsoa
Burn after reading - Tätä odotin hirveesti, mutta ei sit ollu kovin kummonen
Wolf Creek - oli pakko katsoa, koska Jaajo Suomi-Popilla mainosti tätä ihan kauheeksi leffaksi. No olihan se paikoittain aika kauhee, mutta sen hehkutusten perusteella odotin vielä hirveempää.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

ezzy

Posts: 8,060

#3956 • • ezzy Droid-pappa
Chronicles of Narnia - prince kaspian: aevan loistava, kuten ekakin. ja hieno loppubiisikin *hihu*
Damien

Posts: 2,882

#3957 • • Damien [tr3ox]
Tropic Thunder, suosittelen todella lämpimästi sotaelokuvien ja fiksujen elokuvien ystäville. Huumori oli briljanttia, terästettynä rautaisilla näyttelijäsuorituksilla napalmin tuoksuisten tuulten saattelemana. Rakastuin tarinaan sen hahmoihin ja kerrontaan, mikä soljui nopeiden kohtausten ja näpäköiden leikkausten avulla sutjakasti, jättämättä mielestäni turhan suuria aukkoja tai poltettuja siltoja. Iso Käsi Tom Cruiselle!
Damien

Posts: 2,882

#3958 • • Edited Damien [tr3ox]

Norb, 3.11.2008 10:29:
saw V. Ei ois taaskaan pitänyt *eiei* nelosenkin kävin kattoo leffas ja teki mieli lähtee pois eka 10min aikana. Miks Helv. ihminen haluu kiduttaa itseensä näin *ding*



Koska se on vain elokuvaa. Jos haluat itseäsi kiduttaa, lataa tämä:

http://www.mininova.org/tor/1008685

tai siis älä lataa. Oikeasti älä katso, ellet tunne itseäsi ja rajojasi. Olen tuon aina välillä katsonut ja joka kerta se kuvottaa minua sekä saa aikaan rinnassani oudon tuntuisen ahdistuksen ja mä sentään olen katsonut ne kaikki mahdolliset, pahimmat revittely -psykokauhut mitä on olemassa.

Erona on että elokuvassa se on "turvallista pahaa", koska se on vain elokuvaa.

Tässäkin pätkässä tosin on olemassa se punainen lanka ja raina toimiikin loistavana herättäjänä, jos nyt sen sieltä sattuukin löytämään sieltä suolenpätkien joukosta ja vielä jaksaa tämän jälkeen puhdistaa sen ylimääräisistä kallonsiruista. *eiei* vielä kerran älä katso tai katso jos uskallat *senkin*