Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,338,365 views

Sam One

Posts: 275

#3821 • • Sam One - FiNRG Hybridize, Kreatrix -
Half past dead tai joku mikä tuli just TV:stä, ja oli huono kun mikä..*poks*
Sam One

Posts: 275

#3822 • • Sam One - FiNRG Hybridize, Kreatrix -

Super-Kerttu, 8.9.2008 07:01:
Tummien perhosten koti Tykkäsin isosti. Elokuvan tumma ja surullinen, mutta toiveikas tunnelma teki muhun vaikutuksen.



se juu oli kyllä tosi hyvä joo *joo* suosittelen
Jutu

Posts: 3,054

#3823 • • Jutu Blondi

Sam One, 28.9.2008 21:02:
Half past dead tai joku mikä tuli just TV:stä, ja oli huono kun mikä..*poks*


Ois ollut parempi jos siinä olis ollut joku muu kuin Steven Seagal *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

Posts: 8,060

#3824 • • ezzy Droid-pappa

Jutu, 28.9.2008 22:10:
---
Sam One, 28.9.2008 21:02:
Half past dead tai joku mikä tuli just TV:stä, ja oli huono kun mikä..*poks*

---

Ois ollut parempi jos siinä olis ollut joku muu kuin Steven Seagal *nauru*



Ette vaa osaa.

Eilen tuli katottua pari seagal-leffaa ;)

Kill Switch ja Pistol Whipped *aplodit* awesomeeeee!
hemuz

Posts: 2,178

#3825 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Käsky.


Onneks on ruvettu tekemään näitä suomen sodista kertovia elokuvia. En ollu mitenkään lukuihmissiä koulussa ja nää auttaa mua ainakin ymmärtämään vihdoin sitä kaikkea.

OMG mitä menoa *hikoil* ja kohtuu surullinen loppu :(

Perussuomalaiseen tapaan ei oltu tissei unohettu näyttää *nauru*
MesMeRise

Posts: 667

#3826 • • MesMeRise Spinnamon
Starship troopers 3

Siis, olen sanaton. Odotin saavani vähän överi skifiä ja ötököitä, niin sain ihmisiä rukoilemassa ku tykit laulaa??
Leffasta tais puuttua ainoastaan se, et tyypit olis vielä pitäny jumalanpalveluksen siellä avaruusaluksella ja laulanu vähän virsiä. *dissaa*
lohikarme

Posts: 1,730

#3827 • • lohikarme RitariVittupää
The Happening


Booooooooring! Shamalalallalyaannin leffat menee paskemmaks ja paskemmaks kerta toisensa jälkeen. Sama idea toistuu eri muodoissa ja dialogi ei pure enää niin hyvin kuin aikaisemmissa leffoissa. Mark "minulla on vain yksi ilme" Wahlberg ei sovi rooliinsa.

En voi suositella kenellekään.

--
Qualis artifex pereo

whispering

Posts: 871

#3828 • • whispering Super Juusto

MesMeRise, 29.9.2008 13:47:
Starship troopers 3

Siis, olen sanaton. Odotin saavani vähän överi skifiä ja ötököitä, niin sain ihmisiä rukoilemassa ku tykit laulaa??
Leffasta tais puuttua ainoastaan se, et tyypit olis vielä pitäny jumalanpalveluksen siellä avaruusaluksella ja laulanu vähän virsiä. *dissaa*



Sen oli tarkoitus olla satiiria.
Lauruska

Posts: 821

#3829 • • Lauruska nihkee
Tuulen laakson Nausicaä

Saapi minulta 3/5 *tähti*

Tarina ihan mielenkiintoinen ja kaunis, ja elokuva tosiaan ilmestynyt jo vuonna 1984.
tomii

Posts: 3,594

#3830 • • tomii kallion herttua
Eagle vs. Shark

Tykkäsin todella paljon. Sopivan outoa huumoria mun makuun, sai kyllä repeillä. Joskin veikkaan, että tämä ei kyllä ihan kaikille putoa, mutta uskaltaisin suositella varsinkin, jos esim. huumori sarjoista Flight of the Conchords (Eagle vs. Sharkin miespääosan esittäjä myös tässä) ja Extras toimii.

--
reivaan kunnes kuolen

MesMeRise

Posts: 667

#3831 • • MesMeRise Spinnamon

whispering, 29.9.2008 13:52:
---
MesMeRise, 29.9.2008 13:47:
Starship troopers 3

Siis, olen sanaton. Odotin saavani vähän överi skifiä ja ötököitä, niin sain ihmisiä rukoilemassa ku tykit laulaa??
Leffasta tais puuttua ainoastaan se, et tyypit olis vielä pitäny jumalanpalveluksen siellä avaruusaluksella ja laulanu vähän virsiä. *dissaa*
---


Sen oli tarkoitus olla satiiria.



No, oli tarkoitus olla mitä oli, niin koko leffan päättäminen tollaseen oli ihan käsittämätön veto. Olihan se alkuun ihan hauska vitsi, mut ei mua ainakaan enää naurattanu kun samaa settiä oli kestany puol tuntia. Ja haluun edelleen "skifi" leffat ihan sinä itsenään, oli ne kuinka paskoja tai satiirisia tahansa. Ne jumalat ja jeesukset voi jättää sinne kirkkoon.
Avatar
#3832 • • niomic Guest

MesMeRise, 29.9.2008 21:58:
---
whispering, 29.9.2008 13:52:
---
MesMeRise, 29.9.2008 13:47:
Starship troopers 3

Siis, olen sanaton. Odotin saavani vähän överi skifiä ja ötököitä, niin sain ihmisiä rukoilemassa ku tykit laulaa??
Leffasta tais puuttua ainoastaan se, et tyypit olis vielä pitäny jumalanpalveluksen siellä avaruusaluksella ja laulanu vähän virsiä. *dissaa*
---


Sen oli tarkoitus olla satiiria.

---


No, oli tarkoitus olla mitä oli, niin koko leffan päättäminen tollaseen oli ihan käsittämätön veto. Olihan se alkuun ihan hauska vitsi, mut ei mua ainakaan enää naurattanu kun samaa settiä oli kestany puol tuntia. Ja haluun edelleen "skifi" leffat ihan sinä itsenään, oli ne kuinka paskoja tai satiirisia tahansa. Ne jumalat ja jeesukset voi jättää sinne kirkkoon.



Sen verran pitää hypätä mukaan, et kysyn miksi ihmeessä kattoisit Starship Troopers -maailmaan perustuvan kolmannen leffan? Ensimmäinen leffa oli budjetiltaan ja tekijöiltään ainoa vakavasti otettava yritys ja vaikka sekään ei ollut monessa mielessä samoilla linjoilla Heinleinin tulevaisuusmallailujen suhteen (tai niitä ei edustettu tarpeeksi ronskisti). Loput kaksi leffaa ovat samaa jatko-osatauhkaa missä niin moni hyvä nimi / konsepti on ryvetetty. Tästä erinomaisena esimerkkinä myös Robocop. Siinä nyt oli kakkonen vielä ihan ok, mutta kolmas elokuva oli täysi häpäisy. Ja American Psycho 2, please?
Avatar
#3833 • • astaroth Guest

Jutu, 28.9.2008 22:10:
---
Sam One, 28.9.2008 21:02:
Half past dead tai joku mikä tuli just TV:stä, ja oli huono kun mikä..*poks*

---

Ois ollut parempi jos siinä olis ollut joku muu kuin Steven Seagal *nauru*


tuollaiset mielipiteet pitäisi sensuroida
whispering

Posts: 871

#3834 • • Edited whispering Super Juusto

niomic, 29.9.2008 22:47
Sen verran pitää hypätä mukaan, et kysyn miksi ihmeessä kattoisit Starship Troopers -maailmaan perustuvan kolmannen leffan? Ensimmäinen leffa oli budjetiltaan ja tekijöiltään ainoa vakavasti otettava yritys ja vaikka sekään ei ollut monessa mielessä samoilla linjoilla Heinleinin tulevaisuusmallailujen suhteen (tai niitä ei edustettu tarpeeksi ronskisti). Loput kaksi leffaa ovat samaa jatko-osatauhkaa missä niin moni hyvä nimi / konsepti on ryvetetty. Tästä erinomaisena esimerkkinä myös Robocop. Siinä nyt oli kakkonen vielä ihan ok, mutta kolmas elokuva oli täysi häpäisy. Ja American Psycho 2, please?


Starship Troopers 3 on yhtä hyvä kun 1, ellei parempi. Muhun nämä "se eka on aina paras" jutut ei niin iske. Die Hard:ssa sama homma, 4 niistä paras mitä nähnyt. Aika kultaa muistat sanon mä :P
Avatar
#3835 • • niomic Guest

whispering, 29.9.2008 23:15:
---
niomic, 29.9.2008 22:47
Sen verran pitää hypätä mukaan, et kysyn miksi ihmeessä kattoisit Starship Troopers -maailmaan perustuvan kolmannen leffan? Ensimmäinen leffa oli budjetiltaan ja tekijöiltään ainoa vakavasti otettava yritys ja vaikka sekään ei ollut monessa mielessä samoilla linjoilla Heinleinin tulevaisuusmallailujen suhteen (tai niitä ei edustettu tarpeeksi ronskisti). Loput kaksi leffaa ovat samaa jatko-osatauhkaa missä niin moni hyvä nimi / konsepti on ryvetetty. Tästä erinomaisena esimerkkinä myös Robocop. Siinä nyt oli kakkonen vielä ihan ok, mutta kolmas elokuva oli täysi häpäisy. Ja American Psycho 2, please?

---

Starship Troopers 3 on yhtä hyvä kun 1, ellei parempi. Muhun nämä "se eka on aina paras" jutut ei niin iske. Die Hard:ssa sama homma, 4 niistä paras mitä nähnyt. Aika kultaa muistat sanon mä :P



Ehkä nautit sit enemmän semmosesta b-leffajuustosta, eikä siinä mitään, hyvä jos maistuu. Onhan noita trilogioita / saagoja, joissa ensimmäinen ei ole paras, mutta se on ennemminkin poikkeus kuin sääntö. Ja joo, olen aikamoinen Verhoeven-fani, jonka ois ehkä voinu tuosta Robocop-viittauksestakin päätellä :P
KeijoK

Posts: 1,495

#3836 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Knight Rider 2008
Ihan Uskomatonta PASKAA!!!!! *eiei*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

whispering

Posts: 871

#3837 • • Edited whispering Super Juusto

niomic, 29.9.2008 23:19:
Ehkä nautit sit enemmän semmosesta b-leffajuustosta, eikä siinä mitään, hyvä jos maistuu. Onhan noita trilogioita / saagoja, joissa ensimmäinen ei ole paras, mutta se on ennemminkin poikkeus kuin sääntö. Ja joo, olen aikamoinen Verhoeven-fani, jonka ois ehkä voinu tuosta Robocop-viittauksestakin päätellä :P



Starship Troopers 3 ei ollu b-leffa, 2 oli. Ja se 3 on niin paras 2 syystä, se tunnusbiisi ja Johnny Rico. Mut jos ei ymmärrä hyvän juuston päälle, niin ei voi mitään *pepsodent*
Toykio

Posts: 294

#3838 • • Toykio
Amelien *sydän*
Pitkästä aikaa :)
ezzy

Posts: 8,060

#3840 • • ezzy Droid-pappa

lohikarme, 29.9.2008 13:52:
The Happening


Booooooooring! Shamalalallalyaannin leffat menee paskemmaks ja paskemmaks kerta toisensa jälkeen. Sama idea toistuu eri muodoissa ja dialogi ei pure enää niin hyvin kuin aikaisemmissa leffoissa. Mark "minulla on vain yksi ilme" Wahlberg ei sovi rooliinsa.

En voi suositella kenellekään.



Mä itseasiassa pidin tosta. Vähän olis saanut olla enemmän sisältöä, mut varsin katsottava pätkä.