Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,336,957 views

ezzy

Posts: 8,060

#3801 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 15.9.2008 17:59:
---
GrEeN, 15.9.2008 17:40:
the dark knight

kauhea hehkutus tästäkin, nyt en enää ihmettele miksi *hymy*

---


Mä taas ihmettelen edelleen. Mun mielestäni koko leffa oli pääosin karmeaa tuubaa ja olin sen päätyttyä varsin kummissani kun olikin kulunut vaan puolitoista tuntia eikä kahta ja puolta. Naurettavan suurelkeistä katastrofimenoa, naurettavasti pitkitettyjä actionjaksoja, naurettavaa digitaalista joukkokohtauspaskaa ja naurettavan vähän sisältöä Heath Ledgerin roolisuorituksen lisäksi - siinäkin tiettyjen maneerien jatkuva toistaminen meni loppua kohti överiksi.

Onneksi en ole nähnyt Batman Beginsiä. Christian Balen roolisuoritus Batmanina oli Yön Ritarissa sitä luokkaa, että kipeää teki suurimman osan ajasta.

Pitkään aikaa ei oo tehnyt mieli lähteä kävelemään kesken leffan, mutta nyt kieltämättä teki. Tuli sellainen fiilis, että täällä mä nyt istun kymmenen euroa köyhempänä ja annan elokuvan tuottaneiden tahojen esittää mulle säkillisen vanhoja tylsiä temppuja ja käsikirjoittajien pitkäksi venähtäneen darramaanantain.



I say. Olemme about samaa mieltä. :)
Nitta

Posts: 5,021

#3802 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

astaroth, 14.9.2008 16:06:
---
Nitta, 14.9.2008 15:59:
The Gayniggers from Outer Space *uros*

---

lainaa mulle!


127 Mt, onnaiskohan mesessä vai poltako levylle? Löytyy kyllä löytyy netistäkin imutettavaksi :)

Kriss G, 15.9.2008 17:38:
Vitusti isoin pettymys ikinä. Ehkä vartti katottiin ja lopetettii.


Ei kai sentään ;) Itse sinnittelin loppuun asti :D

edit: mä en vaan osaa.
Aleks G

Posts: 284

#3803 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
The Happening
The X-files - I want to believe
Diskohai

Posts: 102

#3804 • • Diskohai
Kukkoilijat (In Bruges). Paras leffa pitkään aikaan.
epicuros

Posts: 7,734

#3806 • • epicuros

perus-paras, 17.9.2008 15:02:
Kukkoilijat (In Bruges). Paras leffa pitkään aikaan.



Oli kyl ihan mukava pätkä katsoa kännissä viime juhannuksen paikkeilla :)
Sisälsi myös jonkin verran mustaa huumoria.

--
Valid criticism does you a favor.

Ober

Posts: 587

#3807 • • Ober Dog shit taco

ezzy, 14.9.2008 17:40:
Wall-E - aivan loistava :)


joo todellaki! en yleesä lämpee animaatioille nii paljo mut tää leffa sulatti mun sydämmen
Bio

Posts: 4,429

#3808 • • Bio The Bullies / Pinky
WALL-E

Visuaalisesti hieno ja perus-disney-leffa. Hyvää ajanvietettä :)
Tr-Anssi

Posts: 24

#3809 • • Tr-Anssi
Easy Rider, oli aivan loistava! Suosittelen jos road moviet uppoaa.
Minäkään en Dark Knight:tia oikein arvostanut, pitää ainakin uudelleen katsoa.. ei vain kolahtanut samalla tapaa kuin Batman Begins jossa Bale oli omasta mielestä loistava.

Wall-E pitää käydä katsomassa kun on niin paljon kehuja saanut!

--
.:Tr-Anssi:.

ezzy

Posts: 8,060

#3810 • • Edited ezzy Droid-pappa

Ober, 18.9.2008 10:22:
---
ezzy, 14.9.2008 17:40:
Wall-E - aivan loistava :)

---

joo todellaki! en yleesä lämpee animaatioille nii paljo mut tää leffa sulatti mun sydämmen



Ai? Musta sit taas tuntuu, että muut kuin animaatiot on nykyään ihan sontaa...kovin moneen animaatioon en o pettynyt.

eilen tuli katottua The Wild ja Surf's Up -animaatiot ja loistavia molemmat :)
whispering

Posts: 871

#3811 • • whispering Super Juusto
Starship Troopers 3: Marauder **** Loistava jatko-osa 1:lle.

Fool's Gold **** Idea sama kuin Into The Blue:ssa. Oli kyl hauska (+ Kate Hudson = *sydän*)

Sekopäät *** Ihan hauska komedia, välillä menee vähän yli.

Ocean's Twelve *** aika perus. Mä en vaan päässy yli siitä alusta että miten rikolliset ensiksi varastaa ja sitten yrittää palauttaa? Hirveellä vaivalla kähvelletään rahaa, ja sitten annetaan heti takasin kun toinen vähän isottelee, WTF?

Boltsit pelissä **** Tykkäsin tosi paljon.

Operaatio Mars ***½
Displacer

Posts: 1,828

#3812 • • Displacer

Saarre, 20.5.2008 12:57:
War Inc. *lmao* tosi hyvä Komedia pitkästä aikaa, halpaa huumoria Jenkkien armeijan & sodan kustannuksella.



Mä tykkäsin kans noin pääosin. Varsin viihdyttävä pätkä, vaikka olikin muutama ihan hölmökin juttu.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#3813 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
Chugyeogja (The Chaser)
http://www.imdb.com/title/tt1190539/

aika brutaalin väkivaltainen korealainen sarjamurhaajaleffa.
periaatteessa ihan hyvä ja kiinnostava... ja paikoittain aivan
loistava tunnelma, mutta loppupeleissä aivan liian pitkä,
luuppaava ja epäuskottava! :D

jos tästä oltais tehty joku 45min lyhyempi ja jätetty pois ylipitkät
tappelukohtaukset, random maratonien juoksemiset, jaarittelut
ja yleinen toisto, ni kyseessä olisi mestariteos!

--
dasinoaisnvs

Amuck

Posts: 2,396

#3814 • • Amuck dub-i-dub
Wall-E

Aww, ropotti rakastaa.
Oikein hyvän näköinen leffa, kunhan vaan muistaa että se on pääasiassa lapsille suunnattu eikä odota liikoja juonelta.


In Bruges - Kukkoilijat

Olipa todella hyvä! Yleensä komediat saavat mut naurahtamaan kerran pari, mutta tämän kohdalla kikatutti tuon tuostakin. Ihan absurdia menoa. Tahdon heti mennä Bruggeen!


The Dark Knight - Yön Ritari

Ahh mikä Jokeri! En oikeasti edes tunnistanut äijää kun ei ollut nimi-naama-yhteyttä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Umbala

Posts: 769

#3815 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Meet Dave
Vaikka kyseessä onkin Eddie Murphy komedia, mä voin vakavissani sanoa nauttineeni kys. elokuvasta. Tuli jopa repeiltyy ääneen ihan kunnolla. Ei tosin välttämättä sitä kaikkein älykkäintä huumoria, mutta mitä nyt voi odottaa pienten avaruusmiesten ohjaamalta robotilta.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

whispering

Posts: 871

#3816 • • Edited whispering Super Juusto
Wedding Daze - sokkohäät **** Isla Fisher *slurps*

Vain frendejä ***

Diary of the Dead **** Romeron uusin zombie elokuva. Harmittaa vaan että Nordisk Filmin kaltaisen paska yhtiön piti saada DVD oikeudet.

Prinssi Valiant *** Katherine Heigl *slurps*

Bickford Shmeckler's Cool Ideas ****½ Yllätti kyllä ihan täysin, odotin jotain keskinkertaista komediaa.
C-Hill

Posts: 1,141

#3817 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Orpokoti 3+/5

Ihan periaatteessa hieno ja tunnelmallinen kauhu/draamaleffa.
Tosin toi asetelma on heti kärkeen niin kaluttu ja nähty, eli ME OLLAAN KUOLLEITA - SELVITÄ SÄ ETTÄ MITÄ TAPAHTUI. Sen kuluneisuuden takia ei voi antaa enempää pisteitä vaikka tais olla paras tämmösen juonen leffoista mitä olen nähnyt. Aika traagisia ja dramaattisia käänteitä, hyvät näyttelijät ja hyvin kulkee.
J Raninen

Posts: 950

#3818 • • J Raninen
I Nuovi Barbari / The new barbarians (1982)

Jahas, mistähän tässä alottas. Onnettomat näyttelijät (poislukien tarpeeks överiks vetävä Fred Williamson), karmeeta dialogia ja käsikirjotus muutenkin ihan käsittämätöntä huttua, lavasteet näytti Kuusakosken varastolta, pukusuunnittelu tyyliä Mad Max meets Village People, tarpeetonta väkivaltaa huonoilla efekteillä... Ääniraita ansaitsee vielä erityismaininnan: Casio-soundtrack (yay!) plus suorastaan järjettömän hämmentävät äänitehosteet.

Elokuvana 0, viihdearvo täys 10!

Täytyy myöntää, että italialaisilla on kunnianhimoa. Harvassa leffassa sankari perseraiskataan diskomusan tahtiin :D
hemuz

Posts: 2,178

#3819 • • hemuz kätevä emäntä

C-Hill, 28.9.2008 00:48:
Orpokoti 3+/5

Ihan periaatteessa hieno ja tunnelmallinen kauhu/draamaleffa.
Tosin toi asetelma on heti kärkeen niin kaluttu ja nähty, eli ME OLLAAN KUOLLEITA - SELVITÄ SÄ ETTÄ MITÄ TAPAHTUI. Sen kuluneisuuden takia ei voi antaa enempää pisteitä vaikka tais olla paras tämmösen juonen leffoista mitä olen nähnyt. Aika traagisia ja dramaattisia käänteitä, hyvät näyttelijät ja hyvin kulkee.



Mä tykkäsin. Niinkin paljon et tuli uniin asti *hikoil*
Erityispiriste oli, että kielenä muu kuin englanti.
C-Hill

Posts: 1,141

#3820 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Funny Games (US versio) 4+ / 5

Huh. Ei mitään miellyttävää katsottavaa, jäätävän realistinen (vaikkakin itsestään metatasolla tietoinen) psykoleffa. Todella hyvin castattu, kirjoitettu, ohjattu, näytelty. Taidan olla Michael Haneke-fani, edellinen leffa mitä mieheltä näin oli Caché (Kätketty), joka oli todella omalaatuinen ja piinaava sekin.

Huvittais nähdä toi 1997 tehty alkuperäisversio, mut oon toisaalta tyytyväinen ettei ollut etukäteisbaggagea kun tätä alkoi katsomaan. Mitä vähemmän tiedät tästä, sitä enemmän joko vihaat tai diggaat tätä leffaa - luulisin että mielipiteitä siltä väliltä ei niin hirveesti löydy...?

Offtopic : Tähänkin toimi mun DVD-periaate, jonka mukaan mitään takakansitekstejä ym. ei lueta ennen leffan katsomista. Luotan vuokrausvalinnoissa nimiin ja etukäteen kuultuihin juttuihin, ja harvemminpa menee vikaan kun jaksaa vähän olla kuusalla leffoista.

Pitääpä muuten katsoa Haneken "Pianonopettaja" mahd. pian. Sen oon missannu, vaikka word-of-mouth onkin ollu positiivista.