Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,340,054 views

ValaX

Posts: 3,891

#3861 • • ValaX
Silent Hill
Avatar
#3862 • • REivaaja Guest

Kolera, 1.10.2008 21:15:
Itseeni upposi hyvin kyllä tuommoinen hitusen alien 3 tyylinen avaruusvankimielisairaalahässäkkä.



Mä en tajunnu leffasta mitään. Mix se yks tuli sinne ja mix se lähti sieltä perustamaan planeettaa?

Musta pätkässä ei ollut alkua, eikä loppua.
Kolera

Posts: 4,256

#3864 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

REivaaja, 5.10.2008 22:37:
---
Kolera, 1.10.2008 21:15:
Itseeni upposi hyvin kyllä tuommoinen hitusen alien 3 tyylinen avaruusvankimielisairaalahässäkkä.

---


Mä en tajunnu leffasta mitään. Mix se yks tuli sinne ja mix se lähti sieltä perustamaan planeettaa?

Musta pätkässä ei ollut alkua, eikä loppua.


elähän nyt roolaa taas.... mut niin tosiaan ittelle toimii joskus nämä nimenomaiset ei alkua, ei loppua, ei selitystä. Mitä nyt dante 01:ssä oli loppu ja koko leffahan oli melkeen uuden "maan" "jälkikirjoitus"

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

m1kk3

Posts: 5,560

#3865 • • m1kk3 no-life
onks kukaa nähny sitä uutta poliisitrillerii, mis on Pacino ja De Niro. Tais tulla nyt viime perjantain ensi-iltaa

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#3866 • • REivaaja Guest

Kolera, 5.10.2008 23:32:
elähän nyt roolaa taas.... mut niin tosiaan ittelle toimii joskus nämä nimenomaiset ei alkua, ei loppua, ei selitystä. Mitä nyt dante 01:ssä oli loppu ja koko leffahan oli melkeen uuden "maan" "jälkikirjoitus"

No mitäs muutakaan mä tekisin ajallani kun huutelisin näkymätöntä sutta.

Mutmut. Mä en vaan oikeen päässy mukaan siihen että mitä se leffa yritti kertoa.
remotion

Posts: 5,283

#3867 • • remotion nostatus guru
Kummeli - Alivuokralainen

*/*****

kummeleista aiemmin diganneena, mulla oli silti huonot vibat tästä leffasta, kaveri halus kumminki kattomaan, ja hittovie, kai ny kummeli sentään maaliin osuu vaikka ees kierteellä.
No ei kyllä sinnepäinkään. Väkinäisyys ja yliyrittäminen sekä ideoiden köyhyys loistivat, naurahdin ehkä kahdesti leffassa hieman. Valitettavasti näyttelijaarti oli vielä sitä kotimaisten näyttelijöiden vahvaa ja vanhaa kermaa. Kermaa joka on ollut ainakin kymmenen vuotta jo liian hapanta tuottamaan mitään oikeasti hyvää.
miksa

Posts: 84

#3868 • • Edited miksa michael k
The Shawshank Redemption 5/5

Tuli viimein katsottua tämä ja täytyy kyllä sanoa että paras leffa (forrest gumpin lisäksi) jonka olen nähnyt.
Ihan törkeen hyvä *hymy*
Jinx

Posts: 2,615

#3869 • • Jinx Superfeminine
In Good Company *tähti**tähti**tähti*

--
Pyllykkä

Saarre

Posts: 1,151

#3870 • • Saarre
babylon a.d ... SssssssuuuuuuuuuuuZXXXXX

--
*tähti* Full hearts cant lose

Worin

Posts: 526

#3871 • • Worin

Saarre, 6.10.2008 16:50:
babylon a.d ... SssssssuuuuuuuuuuuZXXXXX



Kattelin kans saman viikonloppuna. Sehän on mainio krapulaleffa. Tämmösiä etin just krapulaa varten et ei oo liian vaikeeta seurattavaa. Eihän se muuten mikään sielua hivelevä spektaakkeli kyllä ole :)

En kato leffoja ellei imdb score oo yli 5/10. Tolla oli just nippa nappa sen yli. Enkä kyllä kato puhdasta draamaa, enkä usein romanttisia komedioitakaan. Ne on vaan niin tylsiä.
akir0

Posts: 2,554

#3872 • • akir0 idleRPG champion 2009
Young people fucking

Iha loistokomedia ja aiheutti kyl kasan repsahduksia. Ois toki voinut olla vieläkin räävittömämpi, mut jenkkileffaksi yllättävänkin roisi.

4/5
ezzy

Posts: 8,060

#3873 • • ezzy Droid-pappa

Worin, 6.10.2008 17:39:
---
Saarre, 6.10.2008 16:50:
babylon a.d ... SssssssuuuuuuuuuuuZXXXXX

---


Kattelin kans saman viikonloppuna. Sehän on mainio krapulaleffa. Tämmösiä etin just krapulaa varten et ei oo liian vaikeeta seurattavaa. Eihän se muuten mikään sielua hivelevä spektaakkeli kyllä ole :)

En kato leffoja ellei imdb score oo yli 5/10. Tolla oli just nippa nappa sen yli. Enkä kyllä kato puhdasta draamaa, enkä usein romanttisia komedioitakaan. Ne on vaan niin tylsiä.



Mä en yleensä kato leffoja joilla on yli 5, ne takaa yleensä unet :)
whispering

Posts: 871

#3874 • • whispering Super Juusto

Worin, 6.10.2008 17:39:
En kato leffoja ellei imdb score oo yli 5/10. Tolla oli just nippa nappa sen yli. Enkä kyllä kato puhdasta draamaa, enkä usein romanttisia komedioitakaan. Ne on vaan niin tylsiä.



Tuntuu välillä että se IMDB score on vaan joku random numero. Se on kyl viiminen saitti jonka perusteella katsoisin / jättäisin katsomatta jonkun elokuvan :P
Freja

Posts: 8,775

#3875 • • Freja Sihteeri

ezzy, 6.10.2008 18:20:
Mä en yleensä kato leffoja joilla on yli 5, ne takaa yleensä unet :)



Tai naurut. Tai itkunaurut.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Worin

Posts: 526

#3876 • • Worin
Täh ainoo missä se imdb score on ollu päin mettää on snakes on the plane, muissa se on pitäny hyvin paikkansa. Tai toi on ainut mikä on tullu vastaan. Se on jonkun hypen takia saanu korkeita pisteitä. Sitten kun oon kattellu huonon imdb scoren leffoja niin ne on oikeesti ollu sitten huonoja.
Lnn Sika

Posts: 2,847

#3877 • • Lnn Sika

Worin, 6.10.2008 21:57:
Täh ainoo missä se imdb score on ollu päin mettää on snakes on the plane, muissa se on pitäny hyvin paikkansa. Tai toi on ainut mikä on tullu vastaan. Se on jonkun hypen takia saanu korkeita pisteitä. Sitten kun oon kattellu huonon imdb scoren leffoja niin ne on oikeesti ollu sitten huonoja.


imdb käyttäjäthän koitti nostaa sitä top 100 listalle ennenku
koko leffaa oli ees julkaistu :D
pirpeli

Posts: 5,533

#3878 • • pirpeli
Iron Man

Ihan törkeen hyvä viihdepätkä! Ja Robert D Jr. teki muikeen roolisuorituksen :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

C-Hill

Posts: 1,141

#3879 • • Edited C-Hill Syna / Deck Jagger

whispering, 6.10.2008 18:31:
---
Worin, 6.10.2008 17:39:
En kato leffoja ellei imdb score oo yli 5/10. Tolla oli just nippa nappa sen yli. Enkä kyllä kato puhdasta draamaa, enkä usein romanttisia komedioitakaan. Ne on vaan niin tylsiä.

---


Tuntuu välillä että se IMDB score on vaan joku random numero. Se on kyl viiminen saitti jonka perusteella katsoisin / jättäisin katsomatta jonkun elokuvan :P


What?
IMO erittäinkin luotettava. Top 200 on aika kovaa kamaa, eikä paskat leffat todellakaan saa hyviä pongoja IMDB:ssä. Toki on näitä fanboy-tapauksia, esim. uusin Batman oli pitkään no 1 rankingissa, mutta ajan myötä keskiarvopongot antavat aika hyvin suuntaa.

EDIT : ja siis The Dark Knight oli mun mielestä ihan pirun hyvä, mutta ei kaikkien aikojen 10 parhaan elokuvan joukossa...
Displacer

Posts: 1,828

#3880 • • Displacer

Niklas N., 6.10.2008 22:41:
---
Worin, 6.10.2008 21:57:
Täh ainoo missä se imdb score on ollu päin mettää on snakes on the plane, muissa se on pitäny hyvin paikkansa. Tai toi on ainut mikä on tullu vastaan. Se on jonkun hypen takia saanu korkeita pisteitä. Sitten kun oon kattellu huonon imdb scoren leffoja niin ne on oikeesti ollu sitten huonoja.

---

imdb käyttäjäthän koitti nostaa sitä top 100 listalle ennenku
koko leffaa oli ees julkaistu :D



Toi nimi on niin huippu että ei mikään ihme :D

Leffa nyt ei mikään mestariteos ollut, mutta on niitä huonompiakin joskus nähty.