Nintendo Wiin onnelliset omistajat 8.12

450 posts, 23 pages, 137,036 views

crissy

Posts: 1,958

#261 • • crissy

Kolera, 6.8.2007 10:56:
---
crissy, 6.8.2007 10:53:
No se wiipoints-card (2000p) maksaa 22-24e ja tohon Nettiselaimeen meni öööööö olisko ollu 1000p ja Super mario 1 meni 500p. Sonicit vaati 800p/peli

---

Varmaa ainoo NES peli mistä viittis ton 5e maksaa on joku Solar Jetman. Ei oo tullu tutustuttuu tohon systeemi eikä nyt jaksa ni jääkö ne muistiin sinne jonnekki et oot sen ja sen pelin hankkinu jos sattuu tarttee lisää tilaa tai jotn muuta ja ne on poistettava kovolta tai ne vaan tuhoutuu jostain syystä?



tohon asiaan ei oo tullu tutustuttua... pitääpä kysyy tolta ukolta=) en oo tekniikan ihmelapsi ollenkaan=) mä vaan pelaan ja tilaan=) hahah!
ville

Posts: 3,780

#262 • • ville olen oikeasti ujo

Kolera, 6.8.2007 10:56:
---
crissy, 6.8.2007 10:53:
No se wiipoints-card (2000p) maksaa 22-24e ja tohon Nettiselaimeen meni öööööö olisko ollu 1000p ja Super mario 1 meni 500p. Sonicit vaati 800p/peli

---

Varmaa ainoo NES peli mistä viittis ton 5e maksaa on joku Solar Jetman. Ei oo tullu tutustuttuu tohon systeemi eikä nyt jaksa ni jääkö ne muistiin sinne jonnekki et oot sen ja sen pelin hankkinu jos sattuu tarttee lisää tilaa tai jotn muuta ja ne on poistettava kovolta tai ne vaan tuhoutuu jostain syystä?



Shoppi pitää huolen siitä, että oikeus peliin säilyy myös tulevaisuudessa.

Itse on tullut ladattua mario 1 & 3, mario kart, bomberman ja jotain mitä ei nyt just tule mieleen. 5-10e taitaa noi vanhat pelit olla, imo aika pieni summa jos vertaa siihen miten toimiva toi pelisysteemi on. Esim mua kiinnostaa kyllä pelata näitä pelejä klassikko-ohjeimella ja wiipadilla, mutta alkuperäiseen nes:iin ei innostusta riitä... se veisi yksinkertaisesti sanottuna ihan liikaa tilaa ja kaiken lisäksi maksaisi vielä paljon paljon enemmän.
CM

Posts: 1,507

#263 • • Edited CM

crissy, 6.8.2007 10:53:
---
No se wiipoints-card (2000p) maksaa 22-24e ja tohon Nettiselaimeen meni öööööö olisko ollu 1000p ja Super mario 1 meni 500p. Sonicit vaati 800p/peli



1000p = 10e suoraan Wii Shopista. Piti sit ostaa Super Mario World ja arvaa onko tahkottu =) Vois ostaa kohta jonku muunkin.


ville, 6.8.2007 11:37:
---
5-10e taitaa noi vanhat pelit olla, imo aika pieni summa jos vertaa siihen miten toimiva toi pelisysteemi on. Esim mua kiinnostaa kyllä pelata näitä pelejä klassikko-ohjeimella ja wiipadilla



Joo 800p (8e) on SNES- ja Megadrive-pelit ja NES-pelit 500p. Halpaa kuin saippua. Nää pelit on vielä oikeasti pelattavia, toisin kuin yksikään grafiikalla mässäilty 3d-räiskintä 2000-luvulla.
crissy

Posts: 1,958

#264 • • crissy

ville, 6.8.2007 11:37:
---
Kolera, 6.8.2007 10:56:
---
crissy, 6.8.2007 10:53:
No se wiipoints-card (2000p) maksaa 22-24e ja tohon Nettiselaimeen meni öööööö olisko ollu 1000p ja Super mario 1 meni 500p. Sonicit vaati 800p/peli

---

Varmaa ainoo NES peli mistä viittis ton 5e maksaa on joku Solar Jetman. Ei oo tullu tutustuttuu tohon systeemi eikä nyt jaksa ni jääkö ne muistiin sinne jonnekki et oot sen ja sen pelin hankkinu jos sattuu tarttee lisää tilaa tai jotn muuta ja ne on poistettava kovolta tai ne vaan tuhoutuu jostain syystä?

---


Shoppi pitää huolen siitä, että oikeus peliin säilyy myös tulevaisuudessa.

Itse on tullut ladattua mario 1 & 3, mario kart, bomberman ja jotain mitä ei nyt just tule mieleen. 5-10e taitaa noi vanhat pelit olla, imo aika pieni summa jos vertaa siihen miten toimiva toi pelisysteemi on. Esim mua kiinnostaa kyllä pelata näitä pelejä klassikko-ohjeimella ja wiipadilla, mutta alkuperäiseen nes:iin ei innostusta riitä... se veisi yksinkertaisesti sanottuna ihan liikaa tilaa ja kaiken lisäksi maksaisi vielä paljon paljon enemmän.



löytyykö Mario 3 sielt shopista? löysin vaan 1 ja 2.. toimiiko se remotella vai tartteeko sen tavisohjaimen?
CM

Posts: 1,507

#265 • • CM

crissy, 6.8.2007 11:39:
---
löytyykö Mario 3 sielt shopista? löysin vaan 1 ja 2.. toimiiko se remotella vai tartteeko sen tavisohjaimen?



Ei oo vielä. Tulee varmasti kohta. Toimii jommalla kummalla tahansa mielestäni (lukee vaatimuksissa)
crissy

Posts: 1,958

#266 • • crissy

CM, 6.8.2007 11:38:
---
crissy, 6.8.2007 10:53:
---
No se wiipoints-card (2000p) maksaa 22-24e ja tohon Nettiselaimeen meni öööööö olisko ollu 1000p ja Super mario 1 meni 500p. Sonicit vaati 800p/peli

---


1000p = 10e suoraan Wii Shopista. Piti sit ostaa Super Mario World ja arvaa onko tahkottu =) Vois ostaa kohta jonku muunkin.



Arvaa onko tullu hakattua soniceja! varsinki sitä kakkosta! Kaverilla oli silloin ammoina aikoina sega ja pelattiin sitä päivät pitkät.. Meil on ollu melkein kaikki konsolit paitsi Matolaatikko eli 8bittinen nintendo, sega ja PS1
Sallakat

Posts: 2,220

#267 • • Sallakat jungle, baby !

ville, 6.8.2007 11:37:
---
5-10e taitaa noi vanhat pelit olla, imo aika pieni summa jos vertaa siihen miten toimiva toi pelisysteemi on. Esim mua kiinnostaa kyllä pelata näitä pelejä klassikko-ohjeimella ja wiipadilla, mutta alkuperäiseen nes:iin ei innostusta riitä... se veisi yksinkertaisesti sanottuna ihan liikaa tilaa ja kaiken lisäksi maksaisi vielä paljon paljon enemmän.



joo mun mielestä ei ole myöskään yhtään paha hinta vanhoille peleille. esim vanhaa super mario brosta on tullut mätettyä wiillä nyt vuosien jälkeen aika paljonkin. muitakin pelejä on tullut ladattua, kuten sega pelejä jne. kaikki samassa paketissa *plur*
crissy

Posts: 1,958

#268 • • crissy

CM, 6.8.2007 11:41:
---
crissy, 6.8.2007 11:39:
---
löytyykö Mario 3 sielt shopista? löysin vaan 1 ja 2.. toimiiko se remotella vai tartteeko sen tavisohjaimen?

---


Ei oo vielä. Tulee varmasti kohta. Toimii jommalla kummalla tahansa mielestäni (lukee vaatimuksissa)



Okei no sitä ootelles.. se kakkonen oli ihan perseestä..
crissy

Posts: 1,958

#269 • • crissy

Sallakat, 6.8.2007 11:42:
---
ville, 6.8.2007 11:37:
---
5-10e taitaa noi vanhat pelit olla, imo aika pieni summa jos vertaa siihen miten toimiva toi pelisysteemi on. Esim mua kiinnostaa kyllä pelata näitä pelejä klassikko-ohjeimella ja wiipadilla, mutta alkuperäiseen nes:iin ei innostusta riitä... se veisi yksinkertaisesti sanottuna ihan liikaa tilaa ja kaiken lisäksi maksaisi vielä paljon paljon enemmän.

---


joo mun mielestä ei ole myöskään yhtään paha hinta vanhoille peleille. esim vanhaa super mario brosta on tullut mätettyä wiillä nyt vuosien jälkeen aika paljonkin. muitakin pelejä on tullut ladattua, kuten sega pelejä jne. kaikki samassa paketissa *plur*



Toi on just nii parhautta et saat vanhoja pelejä eri konsoleilta samaan boxiin.. ei tartte olla vino pino eri koneita et saat pelattua eka vaikka Super Marioo ja sit vaikka segaa...
CM

Posts: 1,507

#270 • • CM

crissy, 6.8.2007 11:42:
---
Okei no sitä ootelles.. se kakkonen oli ihan perseestä..



Ainiijoo luin kysymykses väärin, varmaan vaatii classic-ohjaimen kuitenkin. Mario 3 on kyl loisto. Pitää varmaan hankkia se 1 odotellessa :) Kakkosta en oo muistaakseni pelannut koskaan..
crissy

Posts: 1,958

#271 • • crissy

CM, 6.8.2007 11:46:
---
crissy, 6.8.2007 11:42:
---
Okei no sitä ootelles.. se kakkonen oli ihan perseestä..

---


Ainiijoo luin kysymykses väärin, varmaan vaatii classic-ohjaimen kuitenkin. Mario 3 on kyl loisto. Pitää varmaan hankkia se 1 odotellessa :) Kakkosta en oo muistaakseni pelannut koskaan..



No tarttee varmaan kuitenki hommata se classic ku kaikki ne parhaimmat pelit siel shopis sen vaatii..

Kakkonen oli sata kertaa ankeempi ku ykkönen.. musta se oli jopa teknisestikki paljon tökerömpi..
Kolera

Posts: 4,256

#272 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

crissy, 6.8.2007 11:42:
Okei no sitä ootelles.. se kakkonen oli ihan perseestä..


Nippelitietoa ni eihän se alunperinkään ole ollut ees mario 2:n vaan Dokidoki panic pelistä muokattu versio länsimaiden markkinoille. Se "oikea" mario 2:n on niin kipeen vaikee ettei sitä kukaan olis varmaan silloin ostanut. Kyllä se silloin aikanaan oli mainio ja loistava kun oli graafisestikin niin suuri harppaus vaikka maailma olikin vähän mitä oli =)

ja itseä ei oikeen noi mariot ainakaan houkuta enää ainakaan pelata uudestaanja uudestaan. Gameboylla pelasin joku vuos sitte super mario landia ja se heilahtiki vahingossa heti ekalla pelikerralla läpi =P
ja jossei sitä nintendoa oo halunnu säilyttää mut haluaa mehustella vanhoilla peleillä ni emulaattorit toimii =P vielä jos jaksaa vähän askarrella paskarrella ja välineet löytyy niin vanhan ohjaimenkin saa muutettua niin että sen tietokoneeseen saa kiinni.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Cloud

Posts: 2,162

#273 • • Edited Cloud Game Freak
Odottelen tässä joulun aikaa ja ensimmäisenvuoden jälkeisiä alennuksia koneeseen tai jotain uusia boostauksia värien tms suhteen.. mutta kyllä suunnitelmissa tuo on ostaa "joululahjaksi" jouluntienoina.

Täytyy roudaa vanhat konsolit ja pelit pois ku en oo edes gameboy ds:l pelannut pariin vuoteen enää kertaakaa. Saapahan vähän kreduja joilla saa edes parit ohjaimet lisää ilmasiks ni ei tuu sit niin kallis "joululahja" =P

Kenelle se joululahja on? No tietysti ittelle :) Ja pitäähän näitä lahja suunnitteluja alottaa jo ajoissa :). Viesti sopii hyvin muutenkin topiciin ku ehkä mullakin on lahja 8.12 =P odottamassa hehehe

Ja en edelleenkään pidä tätä kovana yksinpeli mättökoneena verraten noihin muihin. Mutta on tää niin bueno kaverinkanssa tai isomalla possella pelikone et pakkohan se on hankkia.. vaiks luulen et tämäkin tulee olee mulla sen 3vuotta tms kunnes tulee uudet koneet ja vaihan tän sit taas uuteen ja pelikertoja kerty ehkä se 100max.. Noh minkäs teet pakko se on hankkia =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ville

Posts: 3,780

#274 • • ville olen oikeasti ujo

crissy, 6.8.2007 11:39:
löytyykö Mario 3 sielt shopista? löysin vaan 1 ja 2.. toimiiko se remotella vai tartteeko sen tavisohjaimen?



Sekaisin menin numeroissa... oon siis ostanut mario worldin. Tällä hetkellä jossain kutosmaailmassa... edelleen kyllä aika kunkku peli :)
crissy

Posts: 1,958

#275 • • crissy

ville, 6.8.2007 12:11:
---
crissy, 6.8.2007 11:39:
löytyykö Mario 3 sielt shopista? löysin vaan 1 ja 2.. toimiiko se remotella vai tartteeko sen tavisohjaimen?

---


Sekaisin menin numeroissa... oon siis ostanut mario worldin. Tällä hetkellä jossain kutosmaailmassa... edelleen kyllä aika kunkku peli :)



aaa=) pitääpä koittaa sit itellekki ottaa toi Mario World (ja käydä hakees se classic-ohjain)
crissy

Posts: 1,958

#276 • • crissy

ville, 6.8.2007 12:11:
---
crissy, 6.8.2007 11:39:
löytyykö Mario 3 sielt shopista? löysin vaan 1 ja 2.. toimiiko se remotella vai tartteeko sen tavisohjaimen?

---


Sekaisin menin numeroissa... oon siis ostanut mario worldin. Tällä hetkellä jossain kutosmaailmassa... edelleen kyllä aika kunkku peli :)



mä oon jumissa siin pelis.. Oon päässy 6 linnan läpi ja siit kaks "maailmaa" ja sit en tajuu.. en pääse eteenpäin.. en tajuu miten se pitää selvittää..
CM

Posts: 1,507

#277 • • Edited CM
Meigä jääny nalkkii siihe tenniksee taas. N. 1800 pongoo kasassa. Alkaa jo olee vaikee kerätä lisää

edit: 1960 pongoo.. alkaa olee jo välillä aika vaikeeta päihittää kone
phanatic

Posts: 1,123

#279 • • Edited phanatic
Ei ainakaan oo www.nintendo.fi -julkaisulistalla moista. Guitar Hero 3 on myös odottamisen arvoinen peli mutta sekin taitaa tulla Eurooppaan vasta ensi vuonna. Mutta on tässä lähikuukausina kiinnostavia pelejä tulossa enemmän kuin budjetti kestäisi: Super Paper Mario, Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy ja Resident Evil: Umbrella Chronicles. Ja kaikki nuo ennen joulukuuta.
crissy

Posts: 1,958

#280 • • crissy

phanatic, 30.8.2007 14:18:
Ei ainakaan oo www.nintendo.fi -julkaisulistalla moista. Guitar Hero 3 on myös odottamisen arvoinen peli mutta sekin taitaa tulla Eurooppaan vasta ensi vuonna. Mutta on tässä lähikuukausina kiinnostavia pelejä tulossa enemmän kuin budjetti kestäisi: Super Paper Mario, Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy ja Resident Evil: Umbrella Chronicles. Ja kaikki nuo ennen joulukuuta.



aivan.. joo saattaa toi DDR tulla suomeen joskus 2v päästä jos silloinkaa..