Nintendo Wiin onnelliset omistajat 8.12

450 posts, 23 pages, 137,335 views

Chatte

Posts: 4,085

#221 • • Chatte Team Teknolipat :)

Chatte, 3.4.2007 22:48:
Mut hei, täyskaato! *nauru* *blush*


Dave^, 3.4.2007 22:49:
Eihän oo kun tv ei hajonnu. *iloinen*


Mutta sittenhän se olisi jo täystuho! *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#223 • • Chatte Team Teknolipat :)

Putte, 3.4.2007 23:02:
Millos ratkaistaan Lappeenrannan herruus tenniksen parissa? :)


Täytynee hieman treenata muuveja vielä ennen sitä. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#224 • • Chatte Team Teknolipat :)
Selässäni, oikean lavan vieressä, on Wii-lihas, joka ei esittäydy muissa urheilulajeissa. Tänään olen tutustunut siihen pienoisen kivun muodossa eilisen kolmen tunnin pelaamisen seurauksena. Riehunkohan vähän liikaa sen ohjaimen kanssa? *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Nefertete

Posts: 665

#225 • • Nefertete pile-eläin
Miullakin on oikea käsi ihan jumissa kun piti vuorokauden sisään pelata tennispisteet pro-rajan yläpuolelle :)

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Sallakat

Posts: 2,220

#226 • • Sallakat jungle, baby !
ku pelattii setti baseballia kaverin kanssa niin mulla oli oikea käsivarsi helvetin kipee viikon. ihan ku ois tehny 12 tunnin käsitreenin oikealla kädellä auuuh.

Bowling on kyl huipuin seurapeli. Meikäläisellä konsolin enkat 225 pistettä ja propisteraja 1000 ylitetty. Nyt vaan harmittaa ku koko ajan pitäis saada yli 160 pistettä joka pelistä, ettei tule miinuksia *poks*

Vieläkään ei olla saatu ostettua Tiger Woodsia, mutta heti kun ehtii niin pakko saada. pääsee varmasti oikeaan golf fiilistelyyn *plur*
JayVee

Posts: 887

#227 • • Edited JayVee FINRG / Supercharged
Nyrkkkeily on perkeleen hauska...nytku on jo siel pro pisteissä nii joutuu jo vähän liikkuukki tossa telkkarin ees *nauru*

--
FINRG / Supercharged

crissy

Posts: 1,958

#228 • • crissy
meillekkin rantautuu tämä joko perjantaina tai sit heinäkuun puolesvälis.. SITÄ ODOTELLES!!!
Heli

Posts: 1,489

#229 • • Heli vai kuka se oli

crissy, 11.6.2007 14:16:
meillekkin rantautuu tämä joko perjantaina tai sit heinäkuun puolesvälis.. SITÄ ODOTELLES!!!



raving rabbits- pelaaja ilmottautuu o/

--
ei se väärin ole.

Sallakat

Posts: 2,220

#230 • • Sallakat jungle, baby !
joku aika sitte tosiaan ostettiin se Tiger Woods peli ja hyvältähän se vaikuttaa. Sama idea luonnollisesti kuin Wii sportsin golffissa. Kuten sekin, on tämä Tiger Woods myös tosi hyvä seurapeli. suosittelen.
Cloud

Posts: 2,162

#235 • • Cloud Game Freak

Sallakat, 11.6.2007 15:31:
joku aika sitte tosiaan ostettiin se Tiger Woods peli ja hyvältähän se vaikuttaa. Sama idea luonnollisesti kuin Wii sportsin golffissa. Kuten sekin, on tämä Tiger Woods myös tosi hyvä seurapeli. suosittelen.



Mua itseäni ärsyttää tossa tikrussa, jo hivenen ylimenevä tarkkuus siinä kaukosäätimessä.

Sitä kun on nyt tullut pelattua niin joillain pelaajilla se pallo lentää melkeinpä aina väärään suuntaan ihan ranteista johtuen.. Se wii golf on oikeastikin hauska seurapeli ja miksei toi woodsikin. Mutta itse suosin wii golffia koska se ei ole niin "tarkka" joka-asian suhteen ja siinä voi keskittyä enemmän vain pelaamiseen.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

aaaaaaaa

Posts: 178

#236 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Zelda-Twilight Princess on ihan paras. Oon kyl monta kertaa satuttanu itteni ku oon huiskinu miekkataistelussa. Ja tenniserät beiben kans on ihan parhaita.*släp*

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

crissy

Posts: 1,958

#237 • • Edited crissy
oooh.. enää 7pvää!!!!! olis jo ens pe.. kuinkakohan sitä malttaa sit töihin illalla mennä..*hikoil*

h3li ja miinapiina! sit on raving rabids-turné meillä!!!! heti aamulla 10!
CM

Posts: 1,507

#238 • • CM
Tää vehje on kyllä parasta, mitä konsolirintamalla on nähty ikinä. Paikat paskana, kun tuli jäätyä koukkuun Sports-pelin nyrkkeilyyn :P
crissy

Posts: 1,958

#239 • • crissy
HUUOOOMENNAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JayVee

Posts: 887

#240 • • JayVee FINRG / Supercharged

crissy, 12.7.2007 18:01:
HUUOOOMENNAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



taidanki koht pelaa zeldaa :P

--
FINRG / Supercharged