Muistaakseni sanomalehdissä ei voi ostaa uutistilaa mainoksille vaan sinne pitää lisätä näkyvään paikkaan että "Mainos". Perusteet tälläiseen linjanvetoon todennäköisesti samat kuin tässä keskustelussakin esilletulleet mielipiteet.
62 posts, 4 pages, 11,894 views
MfLI, 1.12.2006 13:38:
Ajattelen, että olet markkinointikanavasi valinnut melko konservatiivi, mutta kirjoitustyylistäsi päätellen myös erittäin nuori henkilö, jolla on paljon energiaa.
Ajattelen, että olet markkinointikanavasi valinnut melko konservatiivi, mutta kirjoitustyylistäsi päätellen myös erittäin nuori henkilö, jolla on paljon energiaa.
MfLI, 1.12.2006 13:44:
---
Itse taas ajattelen, että yhteisössä sisällöntuottajat ovat kollektivisesti vähintään yhtä tärkeitä kuin ylläpitäjä, joten ideaalia on kanavoida osuuksia kohtuudella kaikille sidosrynmille (ei- en ole sosialisti, paino siis sanalla kohtuudella. Mielellään mahdollisimman optimaalissa suhteessa panokseen).
Maailman paras Tapi, 1.12.2006 13:49:
Okei, sulla kesti kolme sivua tajuta miksi käyttämäsi mainontakeinot eivät oo hyväksyttäviä. Kun tämän ehkä vihdoin tajuat, niin rupeat heittämään toimintasi arvostelijoista tämän kaltaisia viiltäviä analyyseja. Kliffaa hei!
Garo, 29.11.2006 16:03:
...Ei siinä mitään, mutta on mielestäni törkeätä, että samalla vielä yrität haalia itsellesi Second Lifessä "Resident Referral" -ohjelman avulla itsellesi rahanarvoisia krediittejä.
...
Mielestäni aika törkeää.
- Garo
---
Ihmettelen tässä mikä tekee em. kirjoittajien ajattelemalla tavalla referenssikoodien käyttämisestä törkeää?
Garo, 1.12.2006 14:40:
Lopuksi, kuin pisteenä i:n päälle, olit muotoillut SL3D:n mainostuksen paremmin alkuperäiseen threadiin sopivaksi (tämä voi tarjota tosi mielenkiintoisia ideoita esim tuottajille, taiteilijoille ja promoottoreille), jotta se ei hyppäisi niin pahasti silmään ja olisi helpommin "hyväksyttävissä" (eli käyttäjät eivät tajuaisi niin helposti kyseessä olevan viral-mainostus).
...
Varsinkin kun itse en nähnyt mitään tehokasta tapaa miten SL3D:tä voisi hyödyntää kuvaamallasi tavalla.
JussiS, 1.12.2006 14:08:
---
Maailman paras Tapi, 1.12.2006 13:49:
Okei, sulla kesti kolme sivua tajuta miksi käyttämäsi mainontakeinot eivät oo hyväksyttäviä. Kun tämän ehkä vihdoin tajuat, niin rupeat heittämään toimintasi arvostelijoista tämän kaltaisia viiltäviä analyyseja. Kliffaa hei!
---
Miten niin kesti tajuta? Mun mielestä tässä ei oo tajuttu vielä yhtään mitään, vaan siirryttiin päättelemään mut konservatiiviks kun en tajua tätä "luovaa markkinointia".
Luova markkinointi kuulostaa muuten hiukan samalta kuin luova kirjanpito. Kumpaakin yhdistää se, että ne on (luova markkinointi tosin vain osittain) jopa laissakin kielletty.
Eipä siinä, kai mä sit vaan oon turhan konservatiivinen ymmärtääkseni et viraalimarkkinointi on "teh hot shit".
JussiS, 1.12.2006 13:48:
---
---
Kiitos luonneanalyysista!
Ihan vähän meni metsään, enkä muutenkaan tajua että miten se liittyy koko asiaan, mutta kiitos kuitenkin!
T: Hiukan alle kolmekymppinen, suhteellisen väsynyt eikä niin konservatiivinenkaan.
JussiS, 1.12.2006 12:25:
---
Mä väitän että sä oot vaan niin saatanan tyhmä ja moraaliton...
Tällaisille ihmisille mä toivon lähinnä kuolemaa.
edit: editoitu moderaattorin pyynnöstä selkeämmäksi viimeinen lause.
JussiS, 1.12.2006 13:25:
---
Etkö sä nyt saatanan palikka jo tajua?
MfLI, 2.12.2006 07:15:
Siis tässäkin (niinkuin lähes aina kun viestisi täällä ovat silmiini osuneet luojan kiitos eivät usein lukuunottamiatta omia postauksiani, joihin aina ilmestyt touhuamaan) threadissa kirjoittamasi perusteella vaikutat mielestäni korkeintaan keskinkertaiselta, konservatiivilta ja jopa erittäin ahdasmieliseltä ajattelijalta.
-clips-
sts, 2.12.2006 07:45:
Tommonen referenssikoodi kikkailu tunnetaan paremmalla nimellä PHISING joka ei ole mitenkään hyvien tapojen mukaista, mm. IE7:n phising filtteri ei tykkää tuosta sinun linkistäsi yhtään.
Maailman paras Tapi, 2.12.2006 08:06:
-clips-
sts, 2.12.2006 08:20:
---
-clips-
---
Juu näin, sekoilin jotain ( I FAIL ). Tosin ei se sitä muuta ettei phising filtteri olisi tosta linkistä herpaantunut :)
laite, 2.12.2006 08:26:
---
---
-clips-
---
Juu näin, sekoilin jotain ( I FAIL ). Tosin ei se sitä muuta ettei phising filtteri olisi tosta linkistä herpaantunut :)
---
Argh vittu se on phisHing. Ihan näin typoista vittuuntuneena.
sts, 2.12.2006 08:28:
---
laite, 2.12.2006 08:26:
---
---
-clips-
---
---
Argh vittu se on phisHing. Ihan näin typoista vittuuntuneena.
---
ÄLÄ OO NOIN KESKINKERTAINEN JA KONSERVATIIVINEN :(
JussiS, 1.12.2006 12:25:
---
Mä väitän että sä oot vaan niin saatanan tyhmä ja moraaliton...
Tällaisille ihmisille mä toivon lähinnä kuolemaa.
edit: editoitu moderaattorin pyynnöstä selkeämmäksi viimeinen lause.
---
---
JussiS, 1.12.2006 13:25:
---
Etkö sä nyt saatanan palikka jo tajua?
---
Siispä... Ole hyvä analyysini jatko-osasta. Toivottavasti oli mukavaa luettavaa. Omasta näkemyksestäsi itsesi suhteen voi puolestani kirjoittaa ihan mitä haluat. Se ei todellakaan vaikuta minun näkemykseeni sinusta.