Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 221,076 views

josbe

Posts: 1,982

#481 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

alek szahala, 4.12.2009 14:25:
---
josbe, 4.12.2009 12:25:
Oon miettinyt, että olisko tämä joku evoluutiokysymys. Oon huomannut, että usein miehiä rupee tosiaan väsyttään. Mulle tulee lähinnä taas sairas nälkä. Ei välttämättä edes nälkä, mutta joku osa tuolla aivoissa aktivoituu ja kertoo, että ravintoa on saatava. Jos nainen antaa miehen vaipua siihen pehmeään uneen, antais nukkua hetken aikaa ja sitten herättäis metsästään pihvejä? Vai pitääkö naisen jäädä valveille hoitamaan lapsia tai jotain. No joo, otanta naisissa on siis hyvin suuri kun puhun vain itsestäni *vink*

---


Mä oon varmaan joku evoluution poikkeus.

Mulle tulee aina ihan järkyttävän aktiivinen olo ja hypin seinille enkä malta olla hetkeekään paikallani.



Hei, ei saa quotata tolleen, että mun suuhun tulee ihan väärät sanat!! :)
W

Posts: 1,049

#482 • • W
Baby Oilia rutkasti ja takaapäin eri variaatioissa. *kuolaa*
Cloud

Posts: 2,162

#484 • • Cloud Game Freak
Raidi menossa ja eukko pöydän alla, ei tuu liian hermostunut olo jos raidi wipee.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#485 • • liikkuva muna an egg on the move

Replying to Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu:

josbe, 5.12.2009 13:42:
---
alek szahala, 4.12.2009 14:25:
---
josbe, 4.12.2009 12:25:
Oon miettinyt, että olisko tämä joku evoluutiokysymys. Oon huomannut, että usein miehiä rupee tosiaan väsyttään. Mulle tulee lähinnä taas sairas nälkä. Ei välttämättä edes nälkä, mutta joku osa tuolla aivoissa aktivoituu ja kertoo, että ravintoa on saatava. Jos nainen antaa miehen vaipua siihen pehmeään uneen, antais nukkua hetken aikaa ja sitten herättäis metsästään pihvejä? Vai pitääkö naisen jäädä valveille hoitamaan lapsia tai jotain. No joo, otanta naisissa on siis hyvin suuri kun puhun vain itsestäni *vink*

---


Mä oon varmaan joku evoluution poikkeus.

Mulle tulee aina ihan järkyttävän aktiivinen olo ja hypin seinille enkä malta olla hetkeekään paikallani.

---


Hei, ei saa quotata tolleen, että mun suuhun tulee ihan väärät sanat!! :)



oho kappas, sori *blush* miten mä ton noin onnistuin kämmäämään *pepsodent*
SamHard

Posts: 2,098

#486 • • SamHard
Ei ole väliä kunhan pillu näkyy ja kuuluu*pepsodent**kuolaa*
aivomassa

Posts: 230

#489 • • aivomassa are you ready to lose control ?
face down , ass up ;) oikein pitkin vedoin ja mielellään kiihdyttämällä loppua kohti ! päällä oleminen on myös suosikkejani koska voi kiusoitella ja saada toisen vaikeroimaan lisää.

--
Dont expect us to be quiet !

Avatar
#490 • • astaroth Guest
<3
Druma

Posts: 416

#492 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Kohta ollut vuoden ilman seksiä, puoliks johtuen musta ja puoliks musta riippumattomista syistä.
Tuntuu siltä, että poikuus kasvanut takas. Toisaalt, täs tilas. Eipä yllätä. En vie tuntemattomia himaani enkä todellakaan lähde tuntemattomien matkaan yksin.