Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 226,109 views

Aziz Combat Fighter

#281 • • Aziz Combat Fighter

vaavu, 13.1.2007 00:12:
Paras asento fysiologian kannalta: hyvä stimulaatio yhtä aikaa klitoriksen, G-pisteen ja anuksen alueelle. Tarkempi speksi siitä, mikä tai mitkä nämä asennot ovat, riippuu yksilöllisestä anatomiasta, käytettävissä olevista välineistä ja myös osallistujien määrästä. Itse pyrin huolehtimaan siitä, että vähintään kaksi kolmesta on joka kerta hoidossa. Toki tämä on myös jossain määrin miehen etu, sillä lisääntynyt orgasmitiheys ja lihassupistelu tuntuvat miehen fysiologiassa ihan kivalta.

Paras asento henkiseltä kannalta onkin sitten ihan eri juttu. Eikä seksin hyvyyttä voi mitata (pelkästään) sillä, kuinka monta orgasmia sen aikana saa.

hahah ihanan insinöörimäinen ote asioihin :P
Vi-ci

#282 • • Vi-ci
Tod.... Hyi prkl sitä loppua.... Oli kyllä puolet ajasta silmät kiinni mut silti.... *pökr*
Lyylikki

#283 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tuota videota vain mietin: Miksi ihmeessä miehet(/ihmiset, kai joku nainenkin sitä tekee, yleensä vaan tuppaavat olemaan miehiä, jotka näkyy) satuttavat vehkeitään? Miksi joku haluaa työntää lihakoukun kivesten läpi ja vielä roikuttaa erilaisia esineitä (mm. silitysrautoja) siitä. Miksi joku sitoo kivestensä ympärille narun tiukalle tai työntää liian isoja esineitä takapuoleensa?

Saako ne itse siitä jotain kiksejä? Saako joku semmoisen katselemisesta jotain kiksejä? Itse en hommaa ymmärrä, kun en omista vähääkään masokistisia tai sadistisia seksuaalisia taipumuksia, pientä kiusaa lukuunottamatta.
Aziz Combat Fighter

#284 • • Aziz Combat Fighter

Lyylikki, 20.2.2007 20:11:
Tuota videota vain mietin: Miksi ihmeessä miehet(/ihmiset, kai joku nainenkin sitä tekee, yleensä vaan tuppaavat olemaan miehiä, jotka näkyy) satuttavat vehkeitään? Miksi joku haluaa työntää lihakoukun kivesten läpi ja vielä roikuttaa erilaisia esineitä (mm. silitysrautoja) siitä. Miksi joku sitoo kivestensä ympärille narun tiukalle tai työntää liian isoja esineitä takapuoleensa?

Taitaa olla sun vastaukses tossa:

Saako ne itse siitä jotain kiksejä? Saako joku semmoisen katselemisesta jotain kiksejä? Itse en hommaa ymmärrä, kun en omista vähääkään masokistisia tai sadistisia seksuaalisia taipumuksia, pientä kiusaa lukuunottamatta.

Saahan ne.
Dementation

#285 • • Dementation wednesday?
Asennot riippuu aina fiiliksestä.
Melkeen kaikki on kivaa joskus.

Ja vaikka tällä hetkellä ei vakisuhteessa e-pillereiden takia moista tarvitsekkaan käyttää, niin en ymmärrä miksi se kondomi on niin vaikea... Tottakai kaikki on helpompaa ilman sitä, mutta kyllä sen aivan luontevasti saa osaksi seksiä kun molemmat on messissä ja tajuaa että se on hyvä juttu. Ja mitä tulee känni-unohtamiseen, niin mulla on vinkki: ÄLKÄÄ HARRASTAKO MOISESSA KÄNNISSÄ SEKSIÄ! (ette kuitenkaan muista oliko se hyvää ja tuskin edes on sillä hetkellä, aina voi odottaa aamuun, jolloin krapulaseksi on paljon enemmän jees)

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Lyylikki

#286 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Dementation, 20.2.2007 23:33:
--- Ja mitä tulee känni-unohtamiseen, niin mulla on vinkki: ÄLKÄÄ HARRASTAKO MOISESSA KÄNNISSÄ SEKSIÄ! (ette kuitenkaan muista oliko se hyvää ja tuskin edes on sillä hetkellä, aina voi odottaa aamuun, jolloin krapulaseksi on paljon enemmän jees)

Niin totta. Sinkkutyttönä olen nyt viimen hetkisen pysynytkin myös päätöksessäni olla harrastamatta seksiä humalassa. Aamulla asiaa voi tarkastella paljon fiksummalta kantilta, eikähän ainakaan tule härväiltyä ihmisen kanssa, jota aamulla ei kehtaa katsoa silmiin.

Hyvää kannattaa odottaa, edes aamuun...tai jotain.
#287 • • Kirsikka Guest
Alan olla vähitellen valmis luopumaan tästä herttaisesta vauvamasusta... Se on kyllä lievästi sanoen seksintappaja. Asentovaihtoehdot alkaa olla aika kortilla (takaapäin kyljellään maaten, ja siinä ne tais sitten ollakin...), ja keskittymisestä ei tietoakaan, kun vauva jytää masussa minkä kerkeää. Jonkun vauvalehden kolumnissa eräs nainen hauskasti ja osuvasti kirjoitti, että voi kun mahan voisi laittaa sängyn viereen odottamaan seksin ajaksi! Niinpä onkin ollut vähän kuollutta kyseisellä sektorilla... No, pianhan tuosta masusta eroon pääsee - sitten onkin ihan toisenlaiset haasteet seksin harrastamiselle, mutta sentään se onnistuu vähän mukavammin!
Tavio

#288 • • Tavio Jungle movement
Jos lähetyssaarnaaja on lavatanssitangoa niin doggy on speedcorea

Ärsyttää henkilökohtaisesti sellainen valot pois ja peiton alla meininki..no heart! :D

--
sobriety is for pregnant women and ninjas

hrdkvr

#289 • • hrdkvr KURGO

violet_angel, 14.1.2007 15:26:
---
vl, 12.1.2007 17:27:
---
RiD, 12.1.2007 17:15:
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((

---

Sit vaan sakset käteen ja leikkaat pussit poies.. Toimii varmasti ;)

---

Okei, ei heikko hermoisille!!! Tosi karsee video, jos linkki edes toimii...

http://www.qinetiq.nl/entry/1041/de_ballen

ohho

pitkästäaikaa joku pätkä joka saa oikeasti aikaan kunnon inho/yökkö/wtf tunteita

--
-keep it hard-

-V-

#290 • • -V-

hrdkvr, 23.2.2007 12:11:
---
violet_angel, 14.1.2007 15:26:
---
vl, 12.1.2007 17:27:
---
RiD, 12.1.2007 17:15:
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((

---

Sit vaan sakset käteen ja leikkaat pussit poies.. Toimii varmasti ;)

---

Okei, ei heikko hermoisille!!! Tosi karsee video, jos linkki edes toimii...

---

ohho

pitkästäaikaa joku pätkä joka saa oikeasti aikaan kunnon inho/yökkö/wtf tunteita

Joo, tää pitää näköjään kaivaa aina vaan uudestaan esille... En siis tod. suosittele kellekkään videon kattomista. itekkään kun en pysty sitä katsomaan... *pökr*
......

#291 • • ......
Lähetyssaarnaaja, ei kovin pyhät asiat mielessä tosin....
oooo

#292 • • oooo

Kirsikka, 22.2.2007 10:34:
Alan olla vähitellen valmis luopumaan tästä herttaisesta vauvamasusta... Se on kyllä lievästi sanoen seksintappaja. Asentovaihtoehdot alkaa olla aika kortilla (takaapäin kyljellään maaten, ja siinä ne tais sitten ollakin...), ja keskittymisestä ei tietoakaan, kun vauva jytää masussa minkä kerkeää. Jonkun vauvalehden kolumnissa eräs nainen hauskasti ja osuvasti kirjoitti, että voi kun mahan voisi laittaa sängyn viereen odottamaan seksin ajaksi! Niinpä onkin ollut vähän kuollutta kyseisellä sektorilla... No, pianhan tuosta masusta eroon pääsee - sitten onkin ihan toisenlaiset haasteet seksin harrastamiselle, mutta sentään se onnistuu vähän mukavammin!

Paitsi, että sitten voi keskittymistä hiukan häiritä se, että vauva on siirtynyt masusta jytäämään, tuhisemaan ja jokeltelemaan siihen vanhempien sängyn viereen. Ja sen vauvan jytäykset ja itkut voi kuulua asunnon joka koloon. Itselläni ei ole kokemusta, kun ei lapsia ole mutta voisin kuvitella, että se häiritsee.

On ne vauvat silti ihania *sydän* Mäki haluun semmosen joskus.
#293 • • Kirsikka Guest

satumetsä, 24.2.2007 18:34:
---

Paitsi, että sitten voi keskittymistä hiukan häiritä se, että vauva on siirtynyt masusta jytäämään, tuhisemaan ja jokeltelemaan siihen vanhempien sängyn viereen. Ja sen vauvan jytäykset ja itkut voi kuulua asunnon joka koloon. Itselläni ei ole kokemusta, kun ei lapsia ole mutta voisin kuvitella, että se häiritsee.

On ne vauvat silti ihania *sydän* Mäki haluun semmosen joskus.

Joo, onhan se noinkin, mutta silloin on edes pientä toivoa, että vauvan nukkuessa vaikka toisessa huoneessa voisi pelehtiä rauhassa. Nyt kun sitä ei millään pääse pakoon *nauru* No, sen näkee sitten. Mutta ainakin odotan innolla perinteistä lähetyssaarnaajaa, se kun ei mahan kanssa luonnistu sitten millään - etenkin, kun selälläänkään ei voi edes maata...
oooo

#294 • • oooo

Kirsikka, 24.2.2007 21:12:
Joo, onhan se noinkin, mutta silloin on edes pientä toivoa, että vauvan nukkuessa vaikka toisessa huoneessa voisi pelehtiä rauhassa. Nyt kun sitä ei millään pääse pakoon *nauru* No, sen näkee sitten. Mutta ainakin odotan innolla perinteistä lähetyssaarnaajaa, se kun ei mahan kanssa luonnistu sitten millään - etenkin, kun selälläänkään ei voi edes maata...

Nonni, se hyvä puoli tossa on, että osaat sitten arvostaa ihan eri tavalla sitä perinteistä lähetyssaarnaajaa ja muita muka tylsiä asentoja *nauru*
Oimo

#295 • • Oimo Observer

---

ohho

Todellakin, en tienny miten päin olla ton linkin jälkeen... Harvempi asia saa mut voimaan pahoin, mut tää... aika sairasta...

--
- Oimo

I *sydän* Kerava

P@ce

#296 • • P@ce -tf-

Oimo, 24.2.2007 23:43:
---

---

ohho

---

Todellakin, en tienny miten päin olla ton linkin jälkeen... Harvempi asia saa mut voimaan pahoin, mut tää... aika sairasta...

Eiks se sanonta mene et kaikkea pitää kokeilla ja täs tapaukses varmasti vaan KERRAN...hyi saatana!
KooKie

#297 • • KooKie aka. Petress Pan
Mun on myönnettävä, että katsoin ton videon toistamiseen, koska toi kivespussien(?) kaivaminen ulos näytti niin veikeältä. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

oooo

#298 • • oooo

KooKie, 26.2.2007 00:24:
Mun on myönnettävä, että katsoin ton videon toistamiseen, koska toi kivespussien(?) kaivaminen ulos näytti niin veikeältä. :D

Ookko nää tosissas. Mitä tarkoittaa "veikeältä" tässä tapauksessa? *whaat*

Sulla on joku piilevä tai ei piilevä kiinnostus tämmösiin juttuihin.
Hyi hyi, oot *pahis* Pelkään sua *iloinen*
KooKie

#299 • • KooKie aka. Petress Pan

satumetsä, 26.2.2007 12:55:
---
KooKie, 26.2.2007 00:24:
[-]katsoin ton videon toistamiseen
---

Ookko nää tosissas. Mitä tarkoittaa "veikeältä" tässä tapauksessa?

Sulla on joku a) piilevä tai b) ei piilevä kiinnostus tämmösiin juttuihin.
Pelkään sua

I'll go with alternative c! Is anyone interested to join this project..?

Eihän sun tyttöseni tarvitse olla yhtään peloissaan. ;) Veikeällä mä tosiaan tarkoitin sitä, miten noi "pulpahtaa" ulos tuolta sisältä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

#300 • • asdf

KooKie, 26.2.2007 15:51:
Veikeällä mä tosiaan tarkoitin sitä, miten noi "pulpahtaa" ulos tuolta sisältä.

Tän kuvauksen myötä jätän ton videon suosiolla kattomatta. :D