Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 225,980 views

vinsku

#101 • • vinsku huba huba
Porukka vaikuttaa vähä puutteessa olevalta tääl :D

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

pirpeli

#102 • • pirpeli

vinsku, 24.11.2006 23:39:

Päinvastoin...*vink*
Mä ainaki saan ihan tarpeeksi. Näistä on vaan kiva keskustella*hihu*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

vinsku

#103 • • vinsku huba huba

pirpeli, 24.11.2006 23:41:
---
vinsku, 24.11.2006 23:39:

---

Päinvastoin...*vink*
Mä ainaki saan ihan tarpeeksi. Näistä on vaan kiva keskustella*hihu*

Nii on kyl. Voin keskustella lisää ku oon keskustellu tuon toisen kanssa että mitä se on mieltä ja mitä voi kertoa :D

--

KooKie

#104 • • KooKie aka. Petress Pan

WiljamiDzay, 24.11.2006 23:31:
intialaissirkusakrobatioita

Lähinnä nyt vaan hain mielikuvaa jostain ihan mielettömästä notkeudesta ja kyllä noissa kiinalaissirkuksissa ne on kuin jotain muovailuvahapötköjä, joilta puuttuu kehon tukirakenteet kokonaan. Ô.Ô

pirpeli, 24.11.2006 23:31:
Hms....missähän asennossa sitä ens yönä nukkus...:D:D Selällään....vähä kyljellään. Pehmopupu kainalossa^_^

Mä taidan fyysisesti kaivata jotain nukkumisseuraa, kun jalka hakee aina sellaisen 90o taiton ja yleensä rutistan peiton myttyrälle siihen alle. Siinä ois selvästi jonkun paikka. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

#105 • • KooKie aka. Petress Pan

vinsku, 24.11.2006 23:43:
Voin keskustella lisää ku oon keskustellu tuon toisen kanssa että mitä se on mieltä ja mitä voi kertoa

Phyh, kaikki jakoon!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

lohikarme

#106 • • lohikarme RitariVittupää
Reverse Cowgirl <3

--
Qualis artifex pereo

pirpeli

#107 • • pirpeli

lohikarme, 24.11.2006 23:46:
Reverse Cowgirl <3

Toimii*joo* Näin niinku naisellekin...

--
-Albert Camus-

ipe

#108 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 24.11.2006 23:31:
---
Twist, 24.11.2006 23:28:
Niin , pitää olla mukava asento .. Ei siitä muuten tuu mitään *hihu*

---

Joo, ei tueta epämukavia asentoja*tirsk* Hms....missähän asennossa sitä ens yönä nukkus...:D:D Selällään....vähä kyljellään. Pehmopupu kainalossa^_^

seuraavaks muuten perustat suuren nukkumisenharrastamisasentokeskustelun! ;)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

asdf

#109 • • asdf
Noi Kama Sutra -jutut ei oo koskaan oikein avautunu mulle, en jaksa "tilanne päällä" alkaa venkslaamaan vaikeita asentoja ja miettiä että meniköhän se vasen koipi nyt äijän korvan taakse vai käden alta. Siinä häsläyksessä kerkeää useimmiten fiilis jo raueta (tosin tuskin se uudelleenlämppäys niin vittumaista puuhaa on *vink*), joten tutut asennot toimii mulle ainakin paremmin. Toki vaihtelua pitää olla että mielenkiinto pysyy, mutta kohtuus kaikessa ja ajatellaan meitä tyttöjäkin etteivät kaikki saa jalkoja niskan taakse :P Loppupeleissä oon suht yksinkertainen noiden juttujen kanssa, kunhan tuntuu luonnolliselta ja kivalta *hihu*
Sunflower

#111 • • Sunflower
Sillon kun on oikea fiilis ja oikea mies, niin (miltei) asento kuin asento tuntuu pirun hyvältä. Välillä on kiva nautiskella hitaasti ja toisinaan pikapano pelastaa päivän. Jopa usein herjattu lähetyssaarnaaja on hyvinkin nautinnollinen. Varsinkin, jos sitä maustaa vaikka pienellä sitomisella......*pepsodent*

Kunhan vain _hyvää_ seksiä tulee harrastettua tarpeeksi, niin elämä muutenkin sujuu huomattavasti mukavemmin. Vaihtelua, avoimuutta, nautiskelua ja tutkiskelua oikean kumppanin kanssa, niin seksi tuntuu taivaalliselta.:)

Niin ja näin naisen näkökulmasta sanoisin, että tietty itsekkyys on hyvän seksielämän perusta. Ei nykynaisen tule vain tahtoa, että mies odottelisi hänen tulemisiaan, vaan asialle kannattaa ehkä itse aktiivisesti tehdäkin jotain. Ehkä se tekisi nykynaisista vähän vähemmän kärttyisiäkin?-)
Skenemursu

#112 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Onpas pervo olo kun tällasia julkiselle foorumille kirjottaa. Mutsikin saattaa lukee!!

eikä... lukeeko meidän mutsit tätä foorumia?? hei no mutsille terkkuja!! ja hyväksi on todettu sängynlaidalla istuminen niin että nainen istuu sylissä tissit sopivasti suun korkeudella ja polvet sängyllä. Siinä on jotenkin kiva olla kun ei oikein voi eikä tarvi itse liikkua :) ainoa mitä voi tehdä on laittaa selkä kaarella ja työntää keskikeho mahdollisimma eteen näin ollen kosketuspinta on suurempi ja intensiivisempi tärkeällä alueella..
vinsku

#113 • • vinsku huba huba

KooKie, 24.11.2006 23:46:
---
vinsku, 24.11.2006 23:43:
Voin keskustella lisää ku oon keskustellu tuon toisen kanssa että mitä se on mieltä ja mitä voi kertoa

---

Phyh, kaikki jakoon!

*tirsk*

--

neverfadeaway

#114 • • neverfadeaway
mie en kyl ikinä suostu suihinottoon. niin kammottavaa ja likaista. vaikka tuntuukin varmasti sairaan hyvältä, no doubt that, mutta jotain rajaa.. oonkohan liian konservatiivinen? empä tiedä. mahalla maaten mies päällä tuntuu hyvältä.
#116 • • Norb Guest
Minä päällä ;) Väärinpäin tai oikeenpäin vaihdellen. Mut paras taitaa olla minä päällä väärinpäin ja mies koskettelee samalla klitorista *joo*
#117 • • Säty Guest
Takaa ja kunnolla!*hymy* ja *joo*
Aziz Combat Fighter

#118 • • Aziz Combat Fighter

neverfadeaway, 25.11.2006 16:58:
mie en kyl ikinä suostu suihinottoon. niin kammottavaa ja likaista. vaikka tuntuukin varmasti sairaan hyvältä, no doubt that, mutta jotain rajaa.. oonkohan liian konservatiivinen? empä tiedä. mahalla maaten mies päällä tuntuu hyvältä.

Must yks mimmi sano kerran hyvin yhes tilantees jota en tässä ny ala toistamaan et "wtf täähän on seksiä, ei tän oo tarkotus maistuu hyvälle" :D Must siin oli tiettyy viisautta :)
pirpeli

#119 • • pirpeli

neverfadeaway, 25.11.2006 16:58:
oonkohan liian konservatiivinen? empä tiedä..

Makuja on monia, en mäkään likasta munaa suuhuni laittas. Tai antas miehen nuolla jos on jotenki "epäsiisti" olo...Mutta kyllä kunnon suihinotto tuntuu vaan niiiiiin taivaalliselta. Kummastakin ;)

--
-Albert Camus-

martina

#120 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
eipä ole mitään tiettyä lemppariasentoa. hyvään seksiin sisältyy monta eri asentoa sekä tietenkin kuuma esileikki, odotuttaminen ja kiusaaminen, jotta molempien osapuolien halu kasvaisi melkein sietämättömäksi.
kauheinta mitä tiedän on varmaankin "rynkytysseksi". *eiei*