56 posts, 3 pages, 18,989 views
kottarainen, 17.11.2006 16:01:
Sano sinä?
Millä tapaa työkavereistaan kritiikin esittäminen (mikä saattaa jopa olla terapeuttista-kyse on miltei jokapäiväisistä kohtaamisista) eroaa forum-aiheen kritisoimisesta? Siis tyylistä mitä et voi tukea?
Tässä topikissa kun ei kai tietääkseni ole päänsääntöinen tarkoitus heittää kuraa. Sen ratkaisun tekee kuitenkin kukin itse.
kottarainen, 18.11.2006 14:40:
Mistä sinä sen tiedät missä asemassa kritiikin antaja kokee olevansa henkilöön nähden johon se on kohdistettu?
Mutta miksi sen pitäisi sinun mielestäsi automaattisesti olla juuri negatiivista kritiikkiä?
Tuomitset keskustelun kulun sangen suorilta käsin näkemättä edes suuntaa mihin se johtaa, se minut tässä pistää ihmettelemään.
Tuo sinun postauksesi kuulosti sen verta ristiriitaiselta, kun siitä sai sellaisen käsityksen että sä nimenomaan itse koit paremmuutta tuon Umbalan tuotoksia kohtaan.
kottarainen, 17.11.2006 11:15:
Joskus takavuosina mulla oli työkaveri, Eerika 18v. joka valehteli suunnilleen kaikesta mahdollisesta.
Belleza, 18.11.2006 17:50:
YEP näitä löytyy ainaki meijän alalt...
En tiiä johtuuko siit et on naisvaltanen ala vai mistä kummasta mut on tullu vastaan esimiehii ketkä vaatii työntekijöiltä överiperfektionismia mut tekevät ite sit mitä lystäävät...
Kuulin mm. duunikaverilt et jossain aikasemmas duunipaikas esimies oli ollu millintarkka tavaroiden sijoittamisesta hyllyyn (tavaroiden piti olla SUORASSA)...
Jna, 18.11.2006 21:03:
Onneks ollaan alalla jossa voi _lähes_ ite päättää minne haluu töihin ja missä on töissä. Vaihtoehtoja riittää ympäri Suomen..
coolcat82, 15.1.2007 17:01:
Meil on keittiös välillä mielenkiintoset keskustelut duunikaverin kanssa. Se on mua pari vuotta nuorempi (?) jätkä. No, kesällä lähettii jokusen kerran sit terassille töitten jälkee ja päätin sitte riipasta alkuu jotain kuus tequilaa ja bissee päälle.. se tais juoda jopa yhen bissen ite sil kertaa. Varmaan ollu vitun hauskaa kun aloin sitte soossissa avautuu oikee urakalla *
Indiboi, 15.1.2007 17:06:
---
coolcat82, 15.1.2007 17:01:
Meil on keittiös välillä mielenkiintoset keskustelut duunikaverin kanssa. Se on mua pari vuotta nuorempi (?) jätkä. No, kesällä lähettii jokusen kerran sit terassille töitten jälkee ja päätin sitte riipasta alkuu jotain kuus tequilaa ja bissee päälle.. se tais juoda jopa yhen bissen ite sil kertaa. Varmaan ollu vitun hauskaa kun aloin sitte soossissa avautuu oikee urakalla *
---
Kyllä siinä on salettii ollut poikaparalla kestämistä, kun sie olet avannut sanaisen arkkusi oikein kunnolla ja antanut palaa teräviä huomioita maailmanmenosta ja ihmisistä yleensä.
KittyCleo, 16.1.2007 19:19:
ei onneks. Tekeekö vastaanottovirkailijat sellast?!? oho..