Kuumimmat isännät [kuvan kera]

2,012 posts, 101 pages, 1,358,865 views

pirpeli

Posts: 5,533

#341 • • pirpeli
Aika maukas otos Bruce Dickinsonista
Bruce.jpg

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

TanyaK

Posts: 745

#342 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Ei toi Vin Dieselkään pahan näkönen oo :D

Miten noilla onkaan kaikilla tukkaa joko PALJON tai ei juuri ollenkaan..hmm..kaljut on kyllä kivoja
Terkkui Matulle :D
asdf

Posts: 3,155

#343 • • asdf
Clive Owen, varsinki King Arthurissa :)

000001-clive_owen.jpg

1562c0d0.jpg
Esa

Posts: 947

#344 • • Esa
Ihan tavallisen näköisii tyyppei täynnä tää thread, mitä nyt hiusten/lihasten/karvoituksen määrä ja kuuluisuuden aste hieman vaihtelevat. *nauru* ei sit saa ottaa hernettä nenuun
daffy

Posts: 737

#345 • • daffy duck and cover

Esa, 23.11.2006 01:36:
Ihan tavallisen näköisii tyyppei täynnä tää thread, mitä nyt hiusten/lihasten/karvoituksen määrä ja kuuluisuuden aste hieman vaihtelevat. *nauru* ei sit saa ottaa hernettä nenuun


Joo, niinhän ne emännätkin tossa sisarthreadissa, mitä nyt maitorauhasten yms. koko vähän vaihtelee.. *justjoo*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Freja

Posts: 8,775

#346 • • Freja Sihteeri

Annakins, 22.11.2006 10:33:
---
pinza, 21.11.2006 23:26:
Huomaa muuten topicista ettei meillä vaaleilla miehillä hirveesti oo sanomista vastaan, sen verran vie tummat miehet kyl voiton ainaki määrissä. :D

---


Niinhän se on myös tuolla kuumimmat emännät -topikissa. Tummat vie vaaleita 6-0.



Mutku maailmas on enemmän tummia ku vaaleita, ei se johdu mistään muusta! Tääl topikis on suhteessa yhtä paljon vaaleita vs tummia ku oikees elämäs *joo*

okei YRITIN EES lohdutuksen sanaa!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#347 • • Annakins Guest

Freja, 23.11.2006 03:14:
---
Annakins, 22.11.2006 10:33:
---
pinza, 21.11.2006 23:26:
Huomaa muuten topicista ettei meillä vaaleilla miehillä hirveesti oo sanomista vastaan, sen verran vie tummat miehet kyl voiton ainaki määrissä. :D

---


Niinhän se on myös tuolla kuumimmat emännät -topikissa. Tummat vie vaaleita 6-0.

---


Mutku maailmas on enemmän tummia ku vaaleita, ei se johdu mistään muusta! Tääl topikis on suhteessa yhtä paljon vaaleita vs tummia ku oikees elämäs *joo*

okei YRITIN EES lohdutuksen sanaa!



Mä taas luulen, et ku me suomalaiset nyt kuitenkin ollaan aika vaaleita, niin tummat komistukset/kaunottaret kiinnostavat sen takia :) Vähän niinku suomalaiset on tosi eksoottisia ulkomailla :)
josbe

Posts: 1,982

#348 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Esa, 23.11.2006 01:36:
Ihan tavallisen näköisii tyyppei täynnä tää thread, mitä nyt hiusten/lihasten/karvoituksen määrä ja kuuluisuuden aste hieman vaihtelevat. *nauru* ei sit saa ottaa hernettä nenuun


Hmm.. tai ehkä sä et näe, että niistä monissa on sitä jotain *hymy*
Näitäkin kahta threadia tarkasteltuani oon yhä vakuuttununeempi siitä, että miehet diggailee enemmän sellaisia "kaikkien asteikolla hyvännäköisiä" mimmejä, kun taas naisille ei näytä pelkkä komeus miehessä riittävän. Mistäköhän tämä voisi kertoa? *vink**iloinen*
Timce

Posts: 5,381

#349 • • Timce

josbe, 23.11.2006 09:41:
---
Esa, 23.11.2006 01:36:
Ihan tavallisen näköisii tyyppei täynnä tää thread, mitä nyt hiusten/lihasten/karvoituksen määrä ja kuuluisuuden aste hieman vaihtelevat. *nauru* ei sit saa ottaa hernettä nenuun

---

Hmm.. tai ehkä sä et näe, että niistä monissa on sitä jotain *hymy*
Näitäkin kahta threadia tarkasteltuani oon yhä vakuuttununeempi siitä, että miehet diggailee enemmän sellaisia "kaikkien asteikolla hyvännäköisiä" mimmejä, kun taas naisille ei näytä pelkkä komeus miehessä riittävän. Mistäköhän tämä voisi kertoa? *vink**iloinen*



Mua hiukan hämää tämä. Kerro toki. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

josbe

Posts: 1,982

#350 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Timce, 23.11.2006 09:52:
Mua hiukan hämää tämä. Kerro toki. :)


No ainakin henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ihmisessä (myös ulkonäössä) on oltava luonnetta! Itselleni ei ainakaan riitä pelkkä kauneus tai komeus, joka on mielestäni lähinnä tylsää ilman tiettyä omaperäisyyttä. Ota se vain heittona, jonka tarkoitus oli pohtia, onko miesten maku hmmm... sanotaanko yksioikoisempi. *hymy*
Avernian

Posts: 7,451

#351 • • Avernian Kerettiläinen

josbe, 23.11.2006 09:41:
Hmm.. tai ehkä sä et näe, että niistä monissa on sitä jotain *hymy*
Näitäkin kahta threadia tarkasteltuani oon yhä vakuuttununeempi siitä, että miehet diggailee enemmän sellaisia "kaikkien asteikolla hyvännäköisiä" mimmejä, kun taas naisille ei näytä pelkkä komeus miehessä riittävän.



No eipä tässäkään topikissa ole tavan tallaajan näkösiä miehiä nähty. Ulkonäkö ei riitä, mutta sitäkin on oltava.

Mistäköhän tämä voisi kertoa? *vink**iloinen*



Että kuuluisuus ja raha ovat naisille turn-on? *vink*
Ei ole tähän topikkiin vedetty yhdenkään normijampan/klubbarilaisen kuvaa...

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

JR Ewing

Posts: 985

#352 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Tää on varmaan viikon kuumin sivusto *nauru**vink*
Verano

Posts: 4,649

#353 • • Verano Merituuli

Avernian, 23.11.2006 10:30:
Ei ole tähän topikkiin vedetty yhdenkään klubbarilaisen kuvaa...



Noku mun mies kielsi laittamasta kuvaansa!
pirpeli

Posts: 5,533

#354 • • Edited pirpeli

Avernian, 23.11.2006 10:30:
Ei ole tähän topikkiin vedetty yhdenkään normijampan/klubbarilaisen kuvaa...



Normijampat ei oo kuumia(muutama klubbarilainen kyllä on...):( Ja mua henkilökohtaisesti ei käännä päälle kyllä täällä postaamieni miesten/poikain rahat, vaan kroppa, kiva parta, pahiskatse, pörrötukka, leuka, pisamat, huulet....Ja niin edespäiten.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

catzy

Posts: 5

#355 • • catzy
*slurps*

--
miksi olla hankala kun voi pienellä vaivalla olla täysin mahdoton!

Verano

Posts: 4,649

#356 • • Verano Merituuli
Mekhi Phifer eli Tehiksen Pratt *kuolaa*
Verano

Posts: 4,649

#357 • • Verano Merituuli
Nii enkä mä tunne edelleenkään näistä puoliakaan ni olis kiva tietää mistä ne on peräisin. Tässä googletella aleta.
KooKie

Posts: 4,338

#358 • • KooKie aka. Petress Pan
Hmmh, miten kukaan ei ole postannut tätä?

benjamin_bratt_06.jpg

Benjamin Bratt *sydän*

(Löytyy kyllä parempiakin kuvia, mutta tää oli niin vekkuli *hihu*)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

josbe

Posts: 1,982

#359 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Avernian, 23.11.2006 10:30:
No eipä tässäkään topikissa ole tavan tallaajan näkösiä miehiä nähty. Ulkonäkö ei riitä, mutta sitäkin on oltava.


Tuosta ensimmäisestä olen täysin eri mieltä. Mutta tästä toisesta asiasta kyllä samaa mieltä. *iloinen*
KooKie

Posts: 4,338

#360 • • KooKie aka. Petress Pan

Avernian, 23.11.2006 10:30:
No eipä tässäkään topikissa ole tavan tallaajan näkösiä miehiä nähty.



Mä olen täysin eri mieltä. Hyvin monet näistä miehistä ovat ihan "tavan tallaajan" näköisiä, mutta niistä esitellyt kuvat on tietenkin muokattuja ja vähintäänkin vain hyvästä kuvakulmasta otettuja.

Sama pätee "kuumimmat emännät" -topikkiin. Suurin osa noista kissoista on naapurintyttöjä ehostettuna 5 kerroksen pakkelilla, silikoneilla ja 4 tunnin photarityöllä - muovisia kuvissa, mutta liveinä ihan "tavan tallaajia".

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!