Sama pätee "kuumimmat emännät" -topikkiin. Suurin osa noista kissoista on naapurintyttöjä ehostettuna 5 kerroksen pakkelilla, silikoneilla ja 4 tunnin photarityöllä - muovisia kuvissa, mutta liveinä ihan "tavan tallaajia".
KUKA ON BENJAMIN BRATT?!
Laittakaa perkele et mistä tyyppi on tuttu ku se o ni ärsyttävää ku ei tiiä mitä kukakin on saavuttanut/mistä hänet tunnetaan.
Freja, 23.11.2006 14:40: KUKA ON BENJAMIN BRATT?!
Laittakaa perkele et mistä tyyppi on tuttu ku se o ni ärsyttävää ku ei tiiä mitä kukakin on saavuttanut/mistä hänet tunnetaan.
Freja, 23.11.2006 14:40: KUKA ON BENJAMIN BRATT?!
No ANTEEKS. :'( Bratt on mulle niin selviö, Miss Koviksesta ja Julia Robertsin deittinä tunnettu. Ei täällä kukaan ole erikseen maininnut Johnny Deppinkään saavutuksia.
Hei, tossa kuvassa sen tissilihas näyttää kyllä hieman kieroutuneelta.. Kunnon väkinäis pullistuspousaus! Mut joo, kasvot tosi söpöt. Jos oisin homo nii panisin.
Toi Ljungbergin tatuointi on varsin mallikas. Sopii niin hyvin toi kuvio tohon paikalle ja tohon kroppaan. :) Usein mun mielestä tatuoinnit on todella mauttomia tai vähintäänkin epäonnistuneita kantajan tai mallin vuoksi, mutta toi on kyllä ihana.
•
•
Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
KooKie, 23.11.2006 20:11:
Toi Ljungbergin tatuointi on varsin mallikas. Sopii niin hyvin toi kuvio tohon paikalle ja tohon kroppaan. :) Usein mun mielestä tatuoinnit on todella mauttomia tai vähintäänkin epäonnistuneita kantajan tai mallin vuoksi, mutta toi on kyllä ihana.
Tollanen pantteri on niiiiiiin monella.
Mulla meni mielenkiinto kroppaan heti kun näin ton. Täytyy miehellä olla raamien lisäksi myös mielikuvitusta