Club Sipoo returns! 19.1.2007 @ helsinki

163 posts, 9 pages, 36,996 views

JR Ewing

Posts: 985

#121 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Oli tarkotus tulla tänne, mut oli niiiiin järkyttävä paniikkikrapula, et ehkä parempi et ei sit jaksanukkaa..noista kommenteista päätellen. Ens kerral sit *tanssittel*
Oliwer

Posts: 799

#123 • • Oliwer

Indiboi, 21.1.2007 12:16:

Ja mä kun luulin aina, että paljon parjatut polccateinit eivät osaa käyttäytyä ja hillitä menoaan, mutta ei se näemmä olekaan kiinni iästä, eikä ikärajoista.



No K-18 tai K-20, aika sama imo. Ei isoa eroa ikärakenteessa. Aika nuorta porukkaa tuolla oli paljon myös seassa kyllä. Joku K-24 ikäraja alkais jo enempi näkymään (jos siitä pidettäis kiinni). Sitä en tiedä oliko noi öyskääjät kaikki pentuja vai vanhempia?
Mut eipä se huono käytös todellakaan ole valitettavasti aina iästä kiinni..
Mutta lanssit oli kyllä ikävä juttu, en ole ikinä ennen Rosen edessä niitä nähnyt itse :(
pyllyjumala

Posts: 469

#124 • • Edited pyllyjumala Ansku aka Pyllis

OlliS, 20.1.2007 17:08:
---
nicky,


Öyskääminen on bileskenen syöpä ja erittäin vittumaista bileiden järjestäjiä sekä toisia bilettäjiä kohtaan. *dissaa*

Näinköhän Club Sipoo Rosessa koki kohtalonsa...

---

Toivottavasti ei...

Mä olin suoraan sanottuna järkyttynyt siitä, kun mielestäni hyvin onnistuneiden bileiden jälkeen paikalta n. klo 3.50 poistuessa näen ambulanssin ja kouristavan tytön paareilla. Siviiliammatiltani lääkärinä tuli vaistomainen tarve hoitaa tätä tyttöä, mutta onneksi ambulanssin ensihoitajilla oli homma hyvin hanskassa.

Yksikin tälläinen episodi on liikaa.

Anyway, Analle suuri kiitos loistavasta setistä ja Nikolle taas todella iso respect, että oot toipunut ja sait tuotua Sipoo-fiiliksen takaisin ja eilisen illan :)


Itse en kyseisissä bileissä ollut, klo00 aikaan meinasin tulla käymään siellä, mutta nähtävästi onneksi en tullut. Järkyttävää lukea että 7ambulanssia ja kouristelevia ihmisiä, mihin on klubikansa menossa?.. *eiei*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

zaler

Posts: 1,545

#126 • • zaler e h k i s
tackar! oli kyllä jätte kivaa jälleen :) oli kyllä aika paljon porukkaa paikalla ja tosi hyvää musaa soitteli pojat. jeejee

--
let´s eat to the beat!

Laura

Posts: 365

#127 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Kiitos pojat ja rakkaat ystävät että illasta tuli aivan huippu*sydän**plur*Ikävän puolen kaikki taas tietävätkin; hei herätkää ihmiset tosissaan!!! Meiltä menee kohta kaikki hyvät bileet sivu suun ku jengi sekoilee lakan kans niin överi liikaa-HERÄTKÄÄ ennen ku on todellakin liian myöhäistä!!!!!!!
tumpsi

Posts: 2,553

#128 • • tumpsi rekisteröitymätön
no jo on aikoihin eletty.
7 ambulanssia menee imho jo skidisti yli,
skarpatkaa nyt vittu ihmiset.

oikeesti.
Niko Geselle

Posts: 683

#129 • • Niko Geselle
Oli kyllä ittellä kivaa pikkasen tauon jälkeen soitella.. Harmittaa myös kuulla, että 7 discotaksia kävi paikalla, mikä on jarkkädeinen kannaltä ikävää. , mutta eipä sitä voida myöskään kieltää ettei hauskaa saisi pitää. Muistetaan, että se mopoksistä lähtö olisi suotavaa vasta siellä kotona, eikä siellä bileissä, koska muuten kohta Sipåå eis tää paikkaa missä järkätä ihmisille elämyksiä ja tapahtumia! Itse kukin on elämänsä aikana mokaillu, mutta meille yksikin disco-taksi on liikaa, ikävä kyllä. Eli käydään siellä tanseisa tansimassa ja extreme harrasteet sitten kotona. :)

Mut ens kertaan taas! t. N.Geselle :)
Marjanpoimija

Posts: 82

#130 • • Marjanpoimija
Hyvä setti kaikinpuolin, loistavaa musaa läpi illan... en varmaan ikinä oo rosessa viihtynyt noin mainiosti, kiitos siitä DJ:lle!

Toi kuosaamisjuttu on vähän sellanen että kun noita lansseja siellä pyörii läpi illan niin varmasti asiaa viedään eteenpäin virkavallan taholta, ja saletisti siviilikyttiä rupeaa pyörimään enemmän bileissä, koska toi touhu pitää oikeasti kytkeä jollain tavalla veke... Toisaalta se voi olla jopa ihan hyväkin juttu, koska ei tota skeidaa vaan pysty kattomaan noin paljoa. Mut jep, järki käteen ihmiset. Jos vedätte niin tietäkää mitä vedätte ja miten paljon... Koska toi paska touhu tuhoaa kaikkien muidenkin
fiiliksen!

Mut jesss, mainiot bileet... lisää näitä ja vähemmän sekoilua!!!!!
ville

Posts: 3,780

#131 • • ville olen oikeasti ujo

Oliwer, 21.1.2007 12:33:
No K-18 tai K-20, aika sama imo. Ei isoa eroa ikärakenteessa. Aika nuorta porukkaa tuolla oli paljon myös seassa kyllä. Joku K-24 ikäraja alkais jo enempi näkymään (jos siitä pidettäis kiinni). Sitä en tiedä oliko noi öyskääjät kaikki pentuja vai vanhempia?
Mut eipä se huono käytös todellakaan ole valitettavasti aina iästä kiinni..
Mutta lanssit oli kyllä ikävä juttu, en ole ikinä ennen Rosen edessä niitä nähnyt itse :(



Olihan tuolla kohtuunuorta porukkaa, mutta klubituksessa suosittelijoiden keski-ikä oli 24.8 eli aika paljon. Itse en pistäisi pahitteeksi, vaikka ikärajaa nostettaisiin ensi kerralla vaikka 22:een.

Mitä noin muuten ihmisten kuntoon tulee, niin sinänsä jännä juttu, että tällä kertaa meni tosi överiksi. Aiemmilla kerroilla ei ole sairaalataksi sipoossa vieraillut ja pelkkä ajatuskin siitä on tuntunut tosi vieraalta. Eiköhän tällainen palaute saa kuitenkin aika paljon aikaan ja ensi kerralla jengi osaa varmasti pitää vähintään yhtä hauskaa, mutta ilman sairaalareissua :)
Inkeri Tähti

Posts: 99

#133 • • Inkeri Tähti
Paikalla olleelle tämä keskustelu kirvoitti muutamia ajatuksia jengin päihteiden käytöstä bileissä. Luulisin, ettei järjestävä taho ole kovinkaan innoissaan siitä, että asiakkaita viedään pois ambulanssikyydillä ja täytyy sanoa, ettei se myöskään henk.koht. ole mikään tunnelmankohottaja kun näkee pihalla piipaa -auton, oli musiikki sitten kuinka hyvää tahansa.

Esim. Kaapelin isohin bileisiin kyseisten päihteiden tuominen on tehty suht vaikeaksi, ja vaikka se nihkeätä onkin latoa omaisuuttaan pöydälle pokejen tongittavaksi niin IMO ei olisi yhtään paha vaikka perusklubeillekin olisi edes sen verran vaikeampaa kantaa mukanaan mömmöjä ja litkuja ettei tarvitsisi kutsua ambulanssitaksia illan päätteeksi.

Paikalle tulin vasta kahden jälkeen ja silloin ainakin soi keskivartaloon käyvää musiikkia. Tunnelma tosin oli sen verran kaaottinen tanssilattialla, että oli parempi jättää se suosiolla vähemmän tilaa tarvitseville ihmisille.
katrihana

Posts: 127

#134 • • katrihana
Kemuista iso kiitos ! Meinas olla niin kivaa että jalat meni solmuun tanssiessa, ei tiennyt miten hytkyä kun fiilis vain nousi ja nousi.*tanssittel*
Tanssilattialta poistuttuaan, silmät avattuaan ja ympärille katsottuaan ei sitten taaskaan tiennyt miten olla kun silmiin osui niin surullisia asioita. Meikälikallakin on ollut tapana suhteellisen hyvässä keitossa olla aina juhliin eksyessäni ja nyt kun kerrankin oikeastaan selvänä tuolla humppasi niin huh huh huh huh.*eiei*
Toki oli paljon ihania ihmisiä, rakkaita ja muuten vain mainioita heeboja joilla pysyy se paketti kasassa, kiitos teille, olitte luomassa ihanaa tunnelmaa.. *possu*

Mutta hitto, ei pilata hyviä kemuja! Ja vielä isompi hitto: Pidetään itestämme huolta!!!

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

de_puta_madre

Posts: 2

#135 • • de_puta_madre
Nyt täytyy henkilökuntaan kuuluvana korjata noita huhupuheita, Rosessa kävi tasan kaksi kertaa lanssit paikalla joista eka kerralla tuli kaksi kpl sen kouristelevan tytön takia. Ja se toinen kerta oli ihan turha tilaus illan lopussa, asiakkaat olivat itse menneet tilamaan paniikissa, ilman että henkilökuntaa olisi edes infotu asiasta. Kaksi kertaa sirrat tulivat hakemaan viereisestä Svengistä pari tyttöä. Mistä näitä lukuja 7 oikein revitte????

Muuten ilta oli onnistunut ja bilekansalle kiitos, näistä parista tapahtumasta huolimatta!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#136 • • Jussi Soro choon!

Inkeri Tähti, 21.1.2007 14:28:
Esim. Kaapelin isohin bileisiin kyseisten päihteiden tuominen on tehty suht vaikeaksi, ja vaikka se nihkeätä onkin latoa omaisuuttaan pöydälle pokejen tongittavaksi niin IMO ei olisi yhtään paha vaikka perusklubeillekin olisi edes sen verran vaikeampaa kantaa mukanaan mömmöjä ja litkuja ettei tarvitsisi kutsua ambulanssitaksia illan päätteeksi.


Käytännössä toi vaatisi n. 2 portsaria lisää, jotta sisäänpääsy olisi myös pahimman ryysiksen aikaan sujuvaa. Klubi-illoissa jengi myös käy välillä ulkona, tulee ja menee vähän mihin aikaan sattuu edestakas, jolloin liikennettä on koko ajan kahteen suuntaan. Tämän lisäksi tarkastuksissa jää aniharvoin ketään kiinni - silti bileissä on huumeita.

Otetaan myös huomioon, ettei noita tsekkejä saa virallisesti edes pitää "huumetarkastuksina", vaan turvatarkastuksina. Lompakoiden, kännyköiden jne penkominen on poliisin hommia, järjestysmiehet valvovat lähinnä, ettei alueelle tuoda pulloja, puukkoja, pesäpallomailoja jne. Jos järjestysmies sattuu samalla löytämään huumeita, tulee hänen tietysti soittaa poliisit paikalle, mutta lähtökohtaisesti järjestysmiehet eivät huumeita saa etsiä.

Jokatapauksessa, ennemmin tässä vois peräänkuuluttaa ihmisiltä omaa järjenkäyttöä.
Mar6

Posts: 2,178

#137 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

gsus, 21.1.2007 14:47:
Nyt täytyy henkilökuntaan kuuluvana korjata noita huhupuheita, Rosessa kävi tasan kaksi kertaa lanssit paikalla joista eka kerralla tuli kaksi kpl sen kouristelevan tytön takia. Ja se toinen kerta oli ihan turha tilaus illan lopussa, asiakkaat olivat itse menneet tilamaan paniikissa, ilman että henkilökuntaa olisi edes infotu asiasta. Kaksi kertaa sirrat tulivat hakemaan viereisestä Svengistä pari tyttöä. Mistä näitä lukuja 7 oikein revitte????

Muuten ilta oli onnistunut ja bilekansalle kiitos, näistä parista tapahtumasta huolimatta!



*piis*
Kiits.

--
-Where there is house there is a home-

sune

Posts: 2,096

#138 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

gsus, 21.1.2007 14:47:
Nyt täytyy henkilökuntaan kuuluvana korjata noita huhupuheita, Rosessa kävi tasan kaksi kertaa lanssit paikalla joista eka kerralla tuli kaksi kpl sen kouristelevan tytön takia. Ja se toinen kerta oli ihan turha tilaus illan lopussa, asiakkaat olivat itse menneet tilamaan paniikissa, ilman että henkilökuntaa olisi edes infotu asiasta. Kaksi kertaa sirrat tulivat hakemaan viereisestä Svengistä pari tyttöä. Mistä näitä lukuja 7 oikein revitte????

Muuten ilta oli onnistunut ja bilekansalle kiitos, näistä parista tapahtumasta huolimatta!



Noi luvut on varmaan revitty siitä et esimerkiks sillon kolmen aikoihin oli 2 vai 3 lanssia samaan aikaan siin ovella. Ja sillä ekalla kerrallaki tais tulla pari mut ei siel kyl 7 eri reissua tehny ykskää diskotaksi.

--
ei kovin ihku eikä plur

Niko Geselle

Posts: 683

#139 • • Niko Geselle

ville, 21.1.2007 14:22:
---
Oliwer, 21.1.2007 12:33:
No K-18 tai K-20, aika sama imo. Ei isoa eroa ikärakenteessa. Aika nuorta porukkaa tuolla oli paljon myös seassa kyllä. Joku K-24 ikäraja alkais jo enempi näkymään (jos siitä pidettäis kiinni). Sitä en tiedä oliko noi öyskääjät kaikki pentuja vai vanhempia?
Mut eipä se huono käytös todellakaan ole valitettavasti aina iästä kiinni..
Mutta lanssit oli kyllä ikävä juttu, en ole ikinä ennen Rosen edessä niitä nähnyt itse :(

---


Olihan tuolla kohtuunuorta porukkaa, mutta klubituksessa suosittelijoiden keski-ikä oli 24.8 eli aika paljon. Itse en pistäisi pahitteeksi, vaikka ikärajaa nostettaisiin ensi kerralla vaikka 22:een.


Ennemmin ja myöhemmin kokeillaan varmaan rajoja myös tämän kautta. Mutta toivoisn myös, että tähän ei tarttis mennä..!?
sune

Posts: 2,096

#140 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

10-, 21.1.2007 02:14:
erittäin vitun jees ilta, mut pikku tytöt yber jurrit+piri+lakka ei todellakaan saa kaunista jälkeä aikaan. hyvän illan latisti kanssa ihmisten överi sekoilu, mut onneks on aina jatkot ja ne pelasti illan!



Ei kyl taida olla kyseessä mitään pikku tyttöjä. Ja ihan mielenkiinnosta, teitkö jotain galluppia et a) ikä b) mitä vedit c) kuinka paljon

Kyllä se älyttömäks menny sekoilu sai munki hermot kiristymään, mut mun mielestä tää ei o ikä kysymys.

--
ei kovin ihku eikä plur