Club Sipoo returns! 19.1.2007 @ helsinki

163 posts, 9 pages, 37,006 views

Elias

Posts: 434

#101 • • Elias Elias
Musiikki kuulosti ihan kivalta, kaverit olivat kivoja. Läksin meneen jo puol kahden maissa, kun ei inspannut. Jengi oli ihan älyttömän sekaisin siellä, jotai rajaa vähä tolle touhulle. Toiv se tyttö on kunnossa joka flippas totaallisesti siinä narikan edessä..

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Zapa

Posts: 1,393

#103 • • Zapa Mr Wrangler

Kriss G, 20.1.2007 14:58:
Sattuuko kukaan muuten tietämään mikä se thriller remixi on mitä Mr.A on soittanu viime aikoina?



Add 2 Basket Remix
Mar6

Posts: 2,178

#104 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Hemmetin hyvät bileethän noi oli ja toi venue on kyllä parhaita ikinä tollasille bileille.Tunnelma oli mainio kuten rosessa usein on..
Ainut vaan että ite tuli oltua aivan helvetin väsynyt ja loppu+naamat että ei hirveästi jaksanut tampata, kaaduinkin suoraan sänkyyn bileiden jälkeen mikä on aika harvinaista.
Mutta musiikki oli todella hyvää ja tuttuja oli kyllä paljon *hymy* Kiitos :)

--
-Where there is house there is a home-

pirpeli

Posts: 5,533

#105 • • Edited pirpeli


ville, 20.1.2007 13:53:
taisi olla paskakuntoisin vessa mitä olen koskaan nähnyt suomessa.



Et oo sitte Volumen naistenvessassa käynyt?*nauru*
Sori OT, koska tuolle taitaa olla jo oma topikkinsa...

edit.SSA

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

OlliS

Posts: 3,999

#106 • • OlliS Further

nicky,


Öyskääminen on bileskenen syöpä ja erittäin vittumaista bileiden järjestäjiä sekä toisia bilettäjiä kohtaan. *dissaa*

Näinköhän Club Sipoo Rosessa koki kohtalonsa...


Toivottavasti ei...

Mä olin suoraan sanottuna järkyttynyt siitä, kun mielestäni hyvin onnistuneiden bileiden jälkeen paikalta n. klo 3.50 poistuessa näen ambulanssin ja kouristavan tytön paareilla. Siviiliammatiltani lääkärinä tuli vaistomainen tarve hoitaa tätä tyttöä, mutta onneksi ambulanssin ensihoitajilla oli homma hyvin hanskassa.

Yksikin tälläinen episodi on liikaa.

Anyway, Analle suuri kiitos loistavasta setistä ja Nikolle taas todella iso respect, että oot toipunut ja sait tuotua Sipoo-fiiliksen takaisin ja eilisen illan :)
ville

Posts: 3,780

#109 • • ville olen oikeasti ujo

N.Geselle, 20.1.2007 15:49:
---
ville, 20.1.2007 13:53:

taisi olla paskakuntoisin vessa mitä olen koskaan nähnyt suomessa.

---


Tohon muuten yhdyn!!! Mut jos jäi huono viilis, ni käyppä ottaaa Sipoo vol2!!!!



No siis, eihän sipoosta voi jäädä huono fiilis vaikka vessa olisi sipoon metsässä ja pelkkä riuku :D

Kerrassaan erinomaiset bileet olivat ja eiköhän seuraavalla kerralla ole vielä paremmat :)
Tapi

Posts: 1,437

#110 • • Tapi Dreamstate
Kaupungin toiseks paras klubitila, kolme mahtavaa DJ:tä, eräs viime vuosien parhaista klubeista ja hillitön määrä kavereita ovat sellanen yhdistelmä, joka toimi silloin, toimii nyt ja toimii tulevaisuudessakin. Hauskin ilta pitkään aikaan.

Jos illan aikana Rosiksessa kävi tosiaan seitsemän ambulanssia, niin homma on menny ihan sairaaks. Kuinka vitun urpo voi ihminen olla?
Gateway

Posts: 1,391

#112 • • Gateway Club Therapy

OlliS, 20.1.2007 18:57:
---
Maailman paras Tapi,

Jos illan aikana Rosiksessa kävi tosiaan seitsemän ambulanssia, niin homma on menny ihan sairaaks. Kuinka vitun urpo voi ihminen olla?

---

Jos vielä seuraavalla kerralla helmikuussa sama toistuu, täytyy tosissaan miettiä jatkaako klubia vai ei.

Menkää ihmiset itseenne ja ajatelkaa terveyttänne. Joku roti.



Tälleen vähän ulkopuolisena heitettynä ihmisten tulisi tosiaan ajatella vähän muitakin tän asian yhteydessä. Promoottorit ja ravintoloitsijat on mukana omalla naamallaan ja nimellään ja he kantaa ainakin välillisesti vastuuta jos jotain villiä tapahtuu. Eipä ois kiva esim. olla tiedotusvälineiden haastateltavana vaikkapa kuolemantapauksen yhteydessä. Lisäksi voi mennä mesta alta ym... järki käteen jo! Musa pitäis olla se tärkein juttu vai mitä?
Kriss G

Posts: 1,492

#113 • • Kriss G Wir brauchen bass

Zapa, 20.1.2007 16:00:
---
Kriss G, 20.1.2007 14:58:
Sattuuko kukaan muuten tietämään mikä se thriller remixi on mitä Mr.A on soittanu viime aikoina?

---


Add 2 Basket Remix



kiitos kiitos pelastit mun päivän!

--
DESTROY ALL HIPPIES

vaavu

Posts: 1,324

#114 • • vaavu vara-vana
Oli tosi kivaa! Vaikka jalat olivat ns. hieman paskana koko päivän lentokoneessa istumisesta ja transit-halleissa juoksemisesta, ei sitä musiikkia vaan voinut olla tanssimatta! *jiihaa*

Se tanssilattian fiilis oli kyllä aivan parasta. Pilkkuun asti tuli tanssittua, olisi voinut jatkaa pitempäänkin. Vaikka se ihmisten sekistely vähän häiritsikin, se ei ainakaan mun iltaani pilannut.

Rosikseen olisi selvästi tarvinnut vähän isomman tanssilattian, tai sitten aktiivikaiuttimet myös johonkin hengailutilaan. Musiikki oli sen verran hyvää, että sitä olisi kuunnellut mielellään myös juoma kädessä pousaten.

Kiitos Olli ja Niko! Ihanaa että Sipoo aloitti taas, on sitä ehditty jo kaivatakin! *sydän*
josbe

Posts: 1,982

#115 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Kiitos hauskasta illasta kaikille! Itse en onneksi nähnyt mitään lannistavaa ja olenkin sitä mieltä, että kohdistakaamme katseemme kaikkeen siihen, mikä oli kivaa, älkäämme antako muutaman surullisen tapauksen pilata fiilistämme. *iloinen*
Kissa pöydälle joo, mutta ei vahvisteta yleistyksiä siitä "ettei jengi osaa käyttäytyä". Minä ainakin käyttäydyin paremmin kuin monesti *enkeli* MEHUKASTA MENOA!! *TANSSITTEL*
Mar6

Posts: 2,178

#117 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

OlliS, 20.1.2007 18:57:
---
Maailman paras Tapi,

Jos illan aikana Rosiksessa kävi tosiaan seitsemän ambulanssia, niin homma on menny ihan sairaaks. Kuinka vitun urpo voi ihminen olla?

---

Jos vielä seuraavalla kerralla helmikuussa sama toistuu, täytyy tosissaan miettiä jatkaako klubia vai ei.

Menkää ihmiset itseenne ja ajatelkaa terveyttänne. Joku roti.


*toktok**toktok**toktok**toktok*
Kyllä.. toivotaan ettei tälläsen takia jouduta tolle linjalle lähtemään.

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#118 • • tanja Guest
Ekat Sipoot takana ja kyllä pakko myöntää, että nyt ymmärrän mitä jengi hehkuttaa. Aivan parasta soundia ja paljon kavereita. Itse en ehtinyt olla kauan paikan päällä, sillä aamulla piti herätä töihin. Kiitos kuitenkin ihanasta illasta, oli kivaa olla pitkästä aikaa tanssahtelemassa.

Aika paljon miinusta tulee kans niin ulkona seisovista piipaa-autoista kuin sisällä seiniä pitkin kiipeävistä tyypeistä. Niin pimeä ja sokkeloinen rosis ku on, silti pisti pahasti silmään. Toivottavasti ei tarvitse törmätä siihen näkyyn enää.
10-

Posts: 239

#119 • • 10- Sairaalan Miekka
erittäin vitun jees ilta, mut pikku tytöt yber jurrit+piri+lakka ei todellakaan saa kaunista jälkeä aikaan. hyvän illan latisti kanssa ihmisten överi sekoilu, mut onneks on aina jatkot ja ne pelasti illan!

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

Avatar
#120 • • *Mirri* Guest

Maailman paras Tapi
...seitsemän ambulanssia...



*pökr* No huh huh... Esimerkillistä menoa... *eikä*