318 posts, 16 pages, 141,211 views
La Petite, 25.8.2007 21:45:
Muistuipa mieleen, kun ala-asteella yks kundi juoksi täysiä yhtä lasiovea päin kädet edellä.
Ovi olikin lukossa, ja jannu meni siitä lasista läpi. Sen kädet oli ihan riekaleina ja sen käytävän kattolaatoissa (semmosis "pehmeissä") oli pitkää veriroiskeet.
KooKie, 13.11.2006 15:12:
---
Kriss G, 13.11.2006 14:36:
Espoonlahden uimahallissa duunissa olleelle Mikille terkkuja
---
Haha, mä muistan tän Mikin! Pojilla oli aina niin hubaa sen kanssa. Meillä oli joku tätönen tyttöjen liikassa, se oli ihan hirvee. Kutsui meitä aina tahallaan väärillä nimellä, kaikki oli Jaanoja tai Liisoja - se oli suht karu ämmä ja pelättiin sitä. Sitten se Mikki kävi välillä läpsimässä meitä toverillisesti pyllyille. :D
Muistuipa mieleen, kun ala-asteella yks kundi juoksi täysiä yhtä lasiovea päin kädet edellä.
Ovi olikin lukossa, ja jannu meni siitä lasista läpi. Sen kädet oli ihan riekaleina ja sen käytävän kattolaatoissa (semmosis "pehmeissä") oli pitkää veriroiskeet.
candyraver, 26.8.2007 23:12:
---
---
Todistin samanlaisen tapahtuman myöskin ala-asteella.. oli rinnakkaisluokalta yks poika, joka juoksi kädet eellä lasiovesta.. Olin sillon neljännellä luokalla ja näin siitä pitkään painajasia
Miks laittaa koulun oviin sellasta lasia, joka hajoo lapsen käsien painosta..
Tapi, 25.8.2007 21:40:
---
SyndroDome, 25.8.2007 21:36:
No itseasias ihan hyviä muistoja peruskoulusta. Vedin vaan niin läskiks sillon koko homman kun ei vaan kerta kaikkiaan kiinnostanut sillon koulu hommat pätkääkään...
---
No offense, mut tota juttuu lukiessa tuli mieleen, et ois ehkä kannattanu kiinnostaa. :D
Jammailija, 20.8.2007 22:10:
Olin tokaluokalla tukiopetuksessa kellonajoista ja mä en vaa daijuna mil-lään meinannu hiffata niit*nauru*
nammo, 27.8.2007 12:27:
-- läppää hullusta jeesustelukoulusta --
Noh mainitsematta monia tässäkin keskustelussa traumatisoinutta pakkoliikuntaa.. Olen ihan varma, sataprosenttisen saletti että Jyväskylän yliopiston liikuntatieteellisen opettajankoulutuslinjalle vaaditaan sukutaulussa maininta ainakin muutamasta SS-upseerista, narsistisen obsessiivis-kompulsiivinen mielihäiriö ja broilerin ulkoiset ja henkiset piirteet...
-Loyal-, 8.12.2006 18:45:
Älä välitä, et ole yksin
Itsekkin tuli välitunnilla kivitettyä rumia tai tarjoustalo vaatteisiin pukeutuneita, tai muuten vaan erikoisia lapsia. Tehtiin vitun pahoja juttuja kyl. Kai sitäkin nyt viisaampana voi sanoa järkyttäväksi, koska aika kauhulla sitä kelaan nykyään.. onneks ei käyny kenellekkää pahemmin.... kai. Nykyyän onneks en syyttä lyö, potki tai heitä kivellä ketään enään
Tai no ehkä välillä on jotain jäynää pakko keksii... ja kun eivät ne paskat enää tarkkikselle saa tässä iässä
Maailamas pitää vaan oppi pärjäämään. Joskus tulee turpaan kummi9nkin, miksi sitä ei opeteta jo pentuna
isokeksi, 18.4.2008 12:01:
...kun kaveri sekos atk-tunnilla pahimman kerran. Alkoi raapia vieruskaverinsa naamaa ihan tosissaan, sitten juoksi käytävään riehumaan ja tappelemaan. Sen jälkeen hän juoksi lasioven läpi...
tomii, 18.4.2008 12:14:
---
isokeksi, 18.4.2008 12:01:
...kun kaveri sekos atk-tunnilla pahimman kerran. Alkoi raapia vieruskaverinsa naamaa ihan tosissaan, sitten juoksi käytävään riehumaan ja tappelemaan. Sen jälkeen hän juoksi lasioven läpi...
---
Toi on kuin suoraan jostakin Family Guyn tai Simpsonien jaksosta :D