:D, 21.1.2008 16:43:
hyvä ja toimiva setti on tämä
http://www.thomann.de/fi/maudio_transit_usb_audiointerface.htm
ja halpa
ps. acer <3
198 posts, 10 pages, 59,283 views
:D, 21.1.2008 16:43:
hyvä ja toimiva setti on tämä
http://www.thomann.de/fi/maudio_transit_usb_audiointerface.htm
serotonot, 20.1.2008 22:18:
Eikö siinä koneessa oo muka line in -liitäntää?
Apo, 21.1.2008 16:57:
---
---
Eikös USB-kortilla saa mukavasti lisälaatua? Integroitujen äänikorttien laatu ja häiriösuojaus ei oman kokemuksen mukaan ole kovin hyvä. USB-kortilla A/D-muunnos tapahtuu koneen ulkopuolella vähän kauempana häiriötekijöistä ja toivonmukaan laadukkaamilla komponenteilla.
kilobitti, 15.5.2006 12:37:
Eli; olen luultavasti siirtymässä kokonaan läppärin käyttäjäksi, ja tässä vehkeessä on tietenkin aika onneton äänipuoli. Ts. olisi tarve jollekkin (luult. ulkoiselle) härvelille, jossa olisi riittäisi laatu hyvään toistoon. Musaa en ole n. vuoteen väsänny, mut ois kiva että laitteessa riittäisi siihenkin resurssit jos vielä tekee mieli palata siihen. Tsekkailin mm. M-audion transittia (vaikuttaa hepposelta lelulta) sekä Audiophile USB:ta (vaikuttaa vähän overkilliltä tarpeisiin, toisaalta mun kokemukset Audiophile 24/96:sesta on ollu hyviä).
Muita ideoita, kokemuksia tai suosituksia?
Apo, 21.1.2008 16:57:
---
---
Eikös USB-kortilla saa mukavasti lisälaatua? Integroitujen äänikorttien laatu ja häiriösuojaus ei oman kokemuksen mukaan ole kovin hyvä. USB-kortilla A/D-muunnos tapahtuu koneen ulkopuolella vähän kauempana häiriötekijöistä ja toivonmukaan laadukkaamilla komponenteilla.
Saarre, 8.2.2008 15:34:
heipparallaa!
mistähän mahtais johtua kun mun m-audion audiophile 2496:sen ääni puskee ulos niinku ei ois tarpeeks rpm:iä levareissa eli aivan liian hitaana?
Apo, 8.2.2008 16:04:
---
heipparallaa!
mistähän mahtais johtua kun mun m-audion audiophile 2496:sen ääni puskee ulos niinku ei ois tarpeeks rpm:iä levareissa eli aivan liian hitaana?
---
Softassa/ajurissa valittuna väärä taajuus?
Saarre, 8.2.2008 16:16:
---
Apo, 8.2.2008 16:04:
---
heipparallaa!
---
Softassa/ajurissa valittuna väärä taajuus?
---
tarviin snadisti enemmän.. oon noobi..
eli tarkotatko tota 44,100khz? Seon valittuna sekä 256latenssi
astaroth, 14.2.2008 16:29:
ajattelinpa tänne heittää tällaisen pienen avunhuudon ilmoille:
olen tässä äskettäin hankkinut m-audion firewire 410:n. en saa ääntä tulemaan ulos kortin kautta, vaikka skobet pelittävät koneen omalla integroidulla kortilla moitteettomasti
koneeseen on asennettu windows vistaa tukeva ajuri kortille. kone tuntuu tunnistavan sekä ajurin, että kortin. mutta kun liitän kaiuttimet ulostuloliitäntään, kajareista puskee ulos tasaista huminaa
voi olla, että kysyn tyhmiä, mutta koska oma tietämys koneista on jäänyt vuosien saatossa hyvin yksinkertaiselle tasolle, ja kyseessä on ensimmäinen kosketus erilliseen äänikorttiin, olisi mahdolliset neuvot tarpeen. m-audion sivuilta ei tuntunut löytyvän ratkaisua ongelmaan
ville, 14.2.2008 16:44:
ootko valinnut control panelista ulostulon oikein?
alek száhala, 21.1.2008 17:39:
Mulla on ollu Firewire Audiophilen kanssa aika paljon ongelmia. Vittumaisen herkkä toi liitin, vähän jos tönäsee läppäriä niin kortti menettää yhteyden ja pääsee boottailemaan.
alek száhala, 21.1.2008 17:39:
Ihme kyllä kertaakaan ei oo keikan aikana lähteny äänet ton takia. Monesti kyllä joutunu tekeen ton boottailurumban 10 minuuttia ennen keikkaa.
astaroth, 14.2.2008 16:49:
kokeilin jokaista vaihtoehtoa, mutta millään ei ollut minkäänlaista vaikutusta
ville, 14.2.2008 19:09:
-neuvot-
ttomi, 15.8.2008 16:17:
MMM nyt tarvis vähän mielipiteitä ja ja jeesiä.. Oon kelannut ostaa usb-äänikortin tähän kannettavan ja synan rinnalle. Spekseinä olis midi, instru- ja mikkiline. Äänenlaadun olisi tarkotus parantua huomattavasti. Sit myös ajattelin et vois treenaa dj-käyttöä läppärillä eli ainaki kaksi ulostulos(rca). Vastaan osu tämmönen laite:
http://www.m-audio.com/products/en_us/FastTrackPro-main.html
Omistaako kukaan tommosta, mitä diggaatte? Jeesatkaa please.
Btw. Reasonia käytän, jos sil on väliä.
usb on aina usb, joten jos koneesta löytyy firewire-liitäntä, niin hommaa kuitenkin ihmeessä mieluummin fw-interface.
ttomi, 19.8.2008 17:17:
ÄH koneessa ei ole tota firewiree. Mutta spekseistä pitäs löytyä midi, instru/mikki ja kaksi line outtia(dj käyttöön) ! Eli pelkkä fast track on liian riisuttu.. Vastaan tuli myös tommonen härpäke, missä on ainaki almost samat ominaisuudet, hinta vähän hämää(halpa) ja netistä ei oikeen löydy paljoa arvosteluja. Kellään kokemuksia tai jotai mielipiteitä?
http://www.thomann.de/fi/terratec_phase_26_usb_se.htm
http://www.thomann.de/fi/maudio_fast_track_pro.htm
Voiko näillä olla paljoa eroja, minkälaisia?