101 posts, 6 pages, 31,967 views
Timce, 8.1.2007 15:44:
1. Juotan kupongeilla jonkun eukon kanto-kuntoon, vien kotiin ja rakastelen hellästi aamuun asti. Tällä tavalla saadaan ei vain yksi, vaan kaksi immeistä iloiseksi.
Ja ainakin toinen saa maailman parasta seksiä.
lohikarme, 8.1.2007 15:48:
---
1. Juotan kupongeilla jonkun eukon kanto-kuntoon, vien kotiin ja rakastelen hellästi aamuun asti. Tällä tavalla saadaan ei vain yksi, vaan kaksi immeistä iloiseksi.
---
Tätä kutsutaan myös raiskaukseksi
---
---
---
---
GlorianBaariMaijatRy, 17.1.2007 14:13:
JONE: Koskettavan tarinan lumoissa ja silmät kyynelissä, 5 rinkkilipuskaa, ole hyvä.
ABSOLUTE ALIEN: [color=]Kukaan ei usko sun tarinaas apinasta , mutta tarinahan sekin oli ja kyllähän me tosiaan ollaan niin kivoja ja kilttejä, että juomaa aina tarjoillaan, joten 5 drinksulaberoa, ole hyvä. [/color]
TWIST: Hyvää herutusta, vaikka ei sitä kukaan usko. Ei me kuitenkaan ihan niin ihania (ehkä) olla että meitä palvoa täytyis. Mutta nuoleskelu on nuoleskelua. 5 rinkkilippua, ole hyvä.
*Miryah*, 9.11.2006 19:16:
Mä tarvitsen siksi,koska mä olen äiti ja pääsen aika harvoin bileisiin ja siksi,että mulla menee yleensä kaikki rahat lapsiin,joka on tietenkin erittäin pakollista,kun niistä pitää huolehtii*plur*
sit kun mä pääsisin kerrankin ulos tuulettumaan,niin sit ei tota rahaa oikeesti paljoa olekkaan,sihen illan viettoon ja juomiseen..Niin siksi mä tarviin ne trinkkiliput*joo*
*Miryah*, 18.1.2007 19:31:
---
Mä tarvitsen siksi,koska mä olen äiti ja pääsen aika harvoin bileisiin ja siksi,että mulla menee yleensä kaikki rahat lapsiin,joka on tietenkin erittäin pakollista,kun niistä pitää huolehtii*plur*
sit kun mä pääsisin kerrankin ulos tuulettumaan,niin sit ei tota rahaa oikeesti paljoa olekkaan,sihen illan viettoon ja juomiseen..Niin siksi mä tarviin ne trinkkiliput*joo*
---
Joko noi kaikki liput jo jaettiin,mä oisin niin halunnut ne
Mar6, 18.1.2007 20:00:
---
*Miryah*, 18.1.2007 19:31:
---
---
Joko noi kaikki liput jo jaettiin,mä oisin niin halunnut ne
---
Oisit vaan sanonu suoraan et muuten meet kiksubileisiin.
remotion, 19.1.2007 14:54:
Itellä on nyt semmonen tilanne että en missään nimessä ajatellut osallistua tähän kilpailuun aiemmin. Koska jalona miehenä ajattelin että jättäis nää lipukkeet vähäosaisemmille.
Mutta kovaa on elämän koulu ja tämän kuun rahat onkin yllättäen jo käytännössä mennyt, lisäksi se ainokainen kaverini perui säteisiin lähdön. Joten nyt varaton ja hyljätty mutta uskollinen SÄDE-konkari tarvitsisi 5 ryyppyä murheeseen jotta hymy palaisi huulille ja tamppaus taittuisi.
laitetaan tähän nyt vielä kuva tästä aiemmassa tarinassa mainitusta SÄDE-apinasta joka pahaa enteilevästä tarinasta huolimatta on tulossa paikalle.
Kysymys kuuluu: heruuko apinalle Säpiä? (Sääli Pilettejä)