Drinkkilippuja jaossa 20.01.07 Säteeseen!

101 posts, 6 pages, 31,349 views

Timce

Posts: 5,381

#81 • • Timce
1. Juotan kupongeilla jonkun eukon kanto-kuntoon, vien kotiin ja rakastelen hellästi aamuun asti. Tällä tavalla saadaan ei vain yksi, vaan kaksi immeistä iloiseksi.
Ja ainakin toinen saa maailman parasta seksiä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

lohikarme

Posts: 1,730

#82 • • lohikarme RitariVittupää

Timce, 8.1.2007 15:44:
1. Juotan kupongeilla jonkun eukon kanto-kuntoon, vien kotiin ja rakastelen hellästi aamuun asti. Tällä tavalla saadaan ei vain yksi, vaan kaksi immeistä iloiseksi.
Ja ainakin toinen saa maailman parasta seksiä.



Tätä kutsutaan myös raiskaukseksi *vink*

--
Qualis artifex pereo

Samu81

Posts: 1,224

#83 • • Samu81 kokolihaa

lohikarme, 8.1.2007 15:48:
---
Timce, 8.1.2007 15:44:
1. Juotan kupongeilla jonkun eukon kanto-kuntoon, vien kotiin ja rakastelen hellästi aamuun asti. Tällä tavalla saadaan ei vain yksi, vaan kaksi immeistä iloiseksi.
Ja ainakin toinen saa maailman parasta seksiä.

---


Tätä kutsutaan myös raiskaukseksi *vink*




*lmao*

No ainakin Timceltä suoraa puhetta.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Timce

Posts: 5,381

#84 • • Timce
Lohikärmeksen quottaus vei multa mahdollisuuden viedä kaljakupongit, mutta sen lisäksi sain vielä tuhmalla vitsilläni "reilunjätkän" maineen. :)
..kaikki naiset juoksee baarissa pakoon, kun on juomat kannossa.. :(

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kolera

Posts: 4,256

#85 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

lohikarme, 8.1.2007 15:48:
---
Timce, 8.1.2007 15:44:
1. Juotan kupongeilla jonkun eukon kanto-kuntoon, vien kotiin ja rakastelen hellästi aamuun asti. Tällä tavalla saadaan ei vain yksi, vaan kaksi immeistä iloiseksi.
Ja ainakin toinen saa maailman parasta seksiä.

---


Tätä kutsutaan myös raiskaukseksi *vink*


Eikse oo vasta sitte ku nainen sanoo ei? =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

antonsonin

Posts: 2,712

#86 • • Edited antonsonin laserpoint.

lohikarme, 8.1.2007 15:48:
---
Timce, 8.1.2007 15:44:
1. Juotan kupongeilla jonkun eukon kanto-kuntoon, vien kotiin ja rakastelen hellästi aamuun asti. Tällä tavalla saadaan ei vain yksi, vaan kaksi immeistä iloiseksi.
Ja ainakin toinen saa maailman parasta seksiä.

---


Tätä kutsutaan myös raiskaukseksi *vink*



"It's not rape, it's surprise sex!"
Sparkling

Posts: 740

#87 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Mulle drinkkiliput, koska mulla on kauhee jano!!

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Tupe-san

Posts: 447

#89 • • Tupe-san
Koska luulen että Kari Grandi on janoistensankari ja vain
tarua, voit nostattaa mulle toivoa että se on sittenki totta
eli olla minun sankari jakamalla vähän lipukkeita *nauru*

--
No Reality

Absolute Alien

Posts: 128

#90 • • Edited Absolute Alien Lucifer Project
Kertoisin tarinan pienestä, mutta niin kovin hellyttävän höpsöstä Popi apinasta. Tarina ei kuitenkaan kerro kuinka niin utelias pieni apina kuin Popi lähti pieneltä saareltaan, mutta kerrottakoon kuitenkin että Popia kiinnosti tietää mitä tuo niin massiivinen lätäkkö valtamereksikin kutsuttu kätki suuren vesimassansa taakse. Ei Popi ystäviään kuitenkaan ikinä ole unohtanut sillä he kulkevat hänen sydämessään aina mukana hänen matkoillaan. Seuraava seikkailu tuli mieleeni kun näin tämän kilpailun...

Suuri valtameriä ylittävä punavalkea konttialus kulki kohti satamaa. Hiljalleen lipuen levähtääkseen hetkeksi raivoisasta ja uuvuttavasta matkastaan merellä. Viimeisiä hidastuksia ja jarrutuksia tehdessään laivan vankat ja mahtavat rakenteet päästävät huokauksen ääniä jolloin sataman työntekijät kuulevat kuinka tämä vanha alus on valmis tyhjennettäväksi lastistaan. Laiva ei kuitenkaan ole niin vanha, eikä lopenuupunut reissustaan toisin kuin meidän suuri ja nuoruuden intoa uhkuva seikkailijamme Popi apina oli.

Herätessään aluksen kannelta hieman epämukavan oloisesta asennosta Popilla ei ole mitään aavistustakaan mihin laiva on hänet kuljettanut. Uteliaana sieluna hän kiiruhtaa oitis tähyilemään uusia seikkailuita aluksen suolaisen meriveden puhdistamalle turvakaiteelle. Katsellessaan kannelta alhaalla puuhastelevia muurahaisenkokoisia työmiehiä hän on ihmeissään. ”Missähän olen ja mitähän nuo otukset tuolla alhaalla oikein puuhastelevat?” Popi tuumaili ihmeissään itsekseen, kun työmiehet nostivat ja siirsivät laivan rahtikontteja tyhjentääkseen aluksen.

Hetken kummasteltuaan Popilla alkoi nälkä painaa pitkän merimatkan jälkeen. ”Popiahan ei tarvitse kutsua kahta kertaa syömään kun banaanibuffet on tarjolla” maiskutteli Popi jo suussaan kun näki laivasta nostettavan suuren määrän herkullisia banaaneita. Hän kaappasi punaisen matkalaukkunsa kainaloonsa ja syöksyi kohti tuota jokaisen apinan unelmaa, banaaneita syötäväksi niin paljon kun vain jaksaa itse turvaan kantaa. Popi ei tunnetusti ole ahne apina ja siksi hän ei kaapannutkaan lastista kuin kymmenisen banaaniterttua. ”Kyllähän näillä jo aamun vilkkaimmat tunnit jaksaa” hän lohdutteli itselleen jättäessään hieman banaaneita myös tämänkin sataman apinoille.

Sataman työntekijät eivät vain tosin jostain syystä tuntuneet olevan samaa mieltä Popin aamiasbuffet ajatuksesta vai olikohan heillä kenties kaikki pöydät jo varattu, koska he juoksivat varsin vihaisen näköisinä kohti Popia ja hänen kymmentä banaaniterttuaan. Tunnetusti hyvin urheana ja rohkeana apinana Popi sieppasi laukkunsa kainaloon, tertut toiseen kainaloon ja alkoi pinkoa pakoon gasellin tavoin kuin aikoinaan paetessaan Luna leijonaa. Luna on kyllä mukava tyttönen, paitsi hieman hullu päivällisaikaan ja sen vuoksi Popikaan ei halunnut jäädä paikalle ottamaan selvää oliko hänen matkashekkinsä katteeton vai oliko hänen aamiastilauksessaan jotain epäselvää.

Uuden sadan metrin sprintin ennätyksen tehtyään Popi onnistui eksyttämään jäljittäjänsä kaupungin syrjäkujilla. Siinä pikaruoka ateriaansa Glorian edessä valmistellessaan Popi huomasi harmikseen että oli unohtanut pyytää juoman mukaan. Siinä kovin harmistuneen surkean näköisenä Popin luokse saapui tämä ihana tyttönen, joka kysyi:"Mikäs sinun on pikkuinen kun niin surulliselta näytät?" Popi oli niin kovin ihmeissään kun ei oikein ymmärtänyt mitä tyttö oikein kysyi häneltä. Siinä ymmällään Popi alkoi huitoa käsillään ympäriinsä välillä sohien banaaneillaan ties minne yrittäen kertoa tytölle ongelmastaan. Hetken ajan siinä outo ilme kasvoillaan tyttö hoksasi että tämä suloinen pikku apinahan tahtoi vain hieman juotavaa. Tyttö kaivoi pienestä mustasta käsilaukustaan viisi drinkkilippusta ja ojensi nuo pikku seikkailijallemme hellän paijauksen kera ja osoitti sormellaan gloorian baaritiskiä, jonka suunnalta kuului aivan vastustamattoman lumoavia melodioita ja rytmejä. Siinä meidän pieni suuri seikkailijamme ihasteli näkyä malttamattomana silmät pälyillen uteliaana että mitkäköhän seikkailut urheaa apinaa siellä seuraavaksi odottaisikaan?

Satua vai totta? Sen päätätte te... *vink*

--
El Diablo

Inuiitti

Posts: 7

#91 • • Edited Inuiitti
JONE: Koskettavan tarinan lumoissa ja silmät kyynelissä, 5 rinkkilipuskaa, ole hyvä. *nyyh* *nauru*

TWIST: Hyvää herutusta, vaikka ei sitä kukaan usko. *nauru* Ei me kuitenkaan ihan niin ihania (ehkä) olla että meitä palvoa täytyis. Mutta nuoleskelu on nuoleskelua. 5 rinkkilippua, ole hyvä. *hih*

ABSOLUTE ALIEN: [color=]Kukaan ei usko sun tarinaas apinasta *tirsk*, mutta tarinahan sekin oli ja kyllähän me tosiaan ollaan niin kivoja ja kilttejä, että juomaa aina tarjoillaan, joten 5 drinksulaberoa, ole hyvä. *hihu*[/color]
Absolute Alien

Posts: 128

#93 • • Absolute Alien Lucifer Project

GlorianBaariMaijatRy, 17.1.2007 14:13:
ABSOLUTE ALIEN: [color=]Kukaan ei usko sun tarinaas apinasta *tirsk*, mutta tarinahan sekin oli ja kyllähän me tosiaan ollaan niin kivoja ja kilttejä, että juomaa aina tarjoillaan, joten 5 drinksulaberoa, ole hyvä. *hihu*[/color]



Kiitoksia oikein paljon!

--
El Diablo

Twist

Posts: 925

#94 • • Twist Team Kemuttajat

GlorianBaariMaijatRy, 17.1.2007 14:13:

TWIST: Hyvää herutusta, vaikka ei sitä kukaan usko. *nauru* Ei me kuitenkaan ihan niin ihania (ehkä) olla että meitä palvoa täytyis. Mutta nuoleskelu on nuoleskelua. 5 rinkkilippua, ole hyvä. *hih*



KIIITOS! ... Meinasin jo et jätän bileet väliin ja koodaan javaa koko viikonlopun , mutta nyt tuli ehdottomasti suunnitelmiin muutos *hihu*
Avatar
#95 • • Killer_cat Guest

*Miryah*, 9.11.2006 19:16:
Mä tarvitsen siksi,koska mä olen äiti ja pääsen aika harvoin bileisiin ja siksi,että mulla menee yleensä kaikki rahat lapsiin,joka on tietenkin erittäin pakollista,kun niistä pitää huolehtii*plur**hihu*
sit kun mä pääsisin kerrankin ulos tuulettumaan,niin sit ei tota rahaa oikeesti paljoa olekkaan,sihen illan viettoon ja juomiseen..Niin siksi mä tarviin ne trinkkiliput*joo*




Joko noi kaikki liput jo jaettiin,mä oisin niin halunnut ne *nyyh**nauru*
Mar6

Posts: 2,178

#96 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

*Miryah*, 18.1.2007 19:31:
---
*Miryah*, 9.11.2006 19:16:
Mä tarvitsen siksi,koska mä olen äiti ja pääsen aika harvoin bileisiin ja siksi,että mulla menee yleensä kaikki rahat lapsiin,joka on tietenkin erittäin pakollista,kun niistä pitää huolehtii*plur**hihu*
sit kun mä pääsisin kerrankin ulos tuulettumaan,niin sit ei tota rahaa oikeesti paljoa olekkaan,sihen illan viettoon ja juomiseen..Niin siksi mä tarviin ne trinkkiliput*joo*

---



Joko noi kaikki liput jo jaettiin,mä oisin niin halunnut ne *nyyh**nauru*


Oisit vaan sanonu suoraan et muuten meet kiksubileisiin.

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#97 • • Killer_cat Guest

Mar6, 18.1.2007 20:00:
---
*Miryah*, 18.1.2007 19:31:
---
*Miryah*, 9.11.2006 19:16:
Mä tarvitsen siksi,koska mä olen äiti ja pääsen aika harvoin bileisiin ja siksi,että mulla menee yleensä kaikki rahat lapsiin,joka on tietenkin erittäin pakollista,kun niistä pitää huolehtii*plur**hihu*
sit kun mä pääsisin kerrankin ulos tuulettumaan,niin sit ei tota rahaa oikeesti paljoa olekkaan,sihen illan viettoon ja juomiseen..Niin siksi mä tarviin ne trinkkiliput*joo*

---



Joko noi kaikki liput jo jaettiin,mä oisin niin halunnut ne *nyyh**nauru*

---

Oisit vaan sanonu suoraan et muuten meet kiksubileisiin.



AAAAAARGGGHHHHH MARKUS *senkin*
remotion

Posts: 5,283

#98 • • remotion nostatus guru
Itellä on nyt semmonen tilanne että en missään nimessä ajatellut osallistua tähän kilpailuun aiemmin. Koska jalona miehenä ajattelin että jättäis nää lipukkeet vähäosaisemmille.
Mutta kovaa on elämän koulu ja tämän kuun rahat onkin yllättäen jo käytännössä mennyt, lisäksi se ainokainen kaverini perui säteisiin lähdön. Joten nyt varaton ja hyljätty mutta uskollinen SÄDE-konkari tarvitsisi 5 ryyppyä murheeseen jotta hymy palaisi huulille ja tamppaus taittuisi.

laitetaan tähän nyt vielä kuva tästä aiemmassa tarinassa mainitusta SÄDE-apinasta joka pahaa enteilevästä tarinasta huolimatta on tulossa paikalle.
2469_2449.jpg

Kysymys kuuluu: heruuko apinalle Säpiä? (Sääli Pilettejä) *nauru*
Turan Palloseura

Posts: 562

#99 • • Edited Turan Palloseura LU
kiitos vaan, mut mulla on tipaton tammikuu.
Fornarina

Posts: 283

#100 • • Fornarina

remotion, 19.1.2007 14:54:
Itellä on nyt semmonen tilanne että en missään nimessä ajatellut osallistua tähän kilpailuun aiemmin. Koska jalona miehenä ajattelin että jättäis nää lipukkeet vähäosaisemmille.
Mutta kovaa on elämän koulu ja tämän kuun rahat onkin yllättäen jo käytännössä mennyt, lisäksi se ainokainen kaverini perui säteisiin lähdön. Joten nyt varaton ja hyljätty mutta uskollinen SÄDE-konkari tarvitsisi 5 ryyppyä murheeseen jotta hymy palaisi huulille ja tamppaus taittuisi.

laitetaan tähän nyt vielä kuva tästä aiemmassa tarinassa mainitusta SÄDE-apinasta joka pahaa enteilevästä tarinasta huolimatta on tulossa paikalle.
2469_2449.jpg

Kysymys kuuluu: heruuko apinalle Säpiä? (Sääli Pilettejä) *nauru*



Eikös _sääli_ piletit ole jo jaettu? *ding*

Mut kyl mä tolle apinalle voin tarjoo, sen verran seksikäs.. *pepsodent*