Mitä? Täähän on perseestä!

277 posts, 14 pages, 86,979 views

Kauluspaita

Posts: 91

#101 • • Kauluspaita
Tampereen teknillinen yliopisto

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

Kolera

Posts: 4,256

#102 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

amelia, 3.11.2006 14:14:
---
Displacer, 3.11.2006 13:26:
---
amelia, 3.11.2006 13:19:
ympäri vuorokauden erittäin äänekäs ja vihamielinen muslimiperhe alakerrassa..*ding*

---


Joskus se on kumminkin ollut sun mielestä ihan jees se perhe?

---


Noh just muutin et siitä päivästä lähtien sitä meteliä kestetty.. eli tällä ei ole mitään merkitystä kulttuurierojen kanssa jos sitä tarkotit..


varmaan viitattiin topicin ensimmäiseen postaukseen josta löytyy sanat: "Joten. Oletko joskus kehunut ja hehkunut jotain asiaa/tavaraa/tuotetta/juttua/tms jonka oletkin myöhemni todennut totaalisen paskaksi, tai jollakin tapaa olevan verrattavissa ulostettavaan tuotteeseen tai ko. vertauksen ulostuloaukkoon?"
eli olet pitänyt ennen tuosta molotuksesta mutta nyt toteat sen aivan kuraksi =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

anton fine

Posts: 1,359

#103 • • anton fine myspace.com/finethedj
nykypäivän tanssimusiikki (proge,kiksu,trana,polkka,breiks,house,techno jne..)

kyynisyyden huippu. olisinpa syntynyt 60-luvulla
tomii

Posts: 3,594

#105 • • tomii kallion herttua
Ei voi kuin ihmetellä ihmisiä, jotka dumppaa trancen ja muun melodisen konemusiikin, josta niin paljon tykkäsivät joskus, kun löysivät "jotakin parempaa". Tai no jos kuuntelee sitä paskaa mitä Suomessa dj:t, tai joku vitun Tiesto (ja Arminkin nykyään), soittaa "trancena", niin en kyllä ihmettelekään. Ihan paskaahan se on!

--
reivaan kunnes kuolen

Mar6

Posts: 2,178

#107 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Kriss G, 3.11.2006 13:43:
---
Fyraett, 3.11.2006 13:36:
---
Mar6, 3.11.2006 13:27:
Talvi tai oikeastaan auto ja talvirenkaat ja niitä alle/vanteille laittavat rengasliikkeet.

---


Mä en tajuu mist sitä oikee maksaa ku ne vaihtaa ne renkaat siel liikkees, vaihto + säilytys = 60e

Ne ei edes pese vanteist jarrupölyi pois.

---


Mä en tajua minkä takia puolen tunnin hommasta pitää maksaa 60 jollekin joka tekee sen viikossa. Onhan se renkaiden vaihto ihan perseestä mutta en maksais yli vitosta siitä että joku muu tekee sen mun puolesta.




Joo en mäkään tajua.
Ei niin käsi voi olla.. Itellä vaan pitäs saada vaihdettua toisilta vanteilta kitkat alla oleville vanteille *hymy* Totapa ei ite tehdäkään :)

--
-Where there is house there is a home-

ella_

Posts: 1,329

#108 • • ella_

Fyraett, 3.11.2006 13:36:

Mä en tajuu mist sitä oikee maksaa ku ne vaihtaa ne renkaat siel liikkees, vaihto + säilytys = 60e



hinnanmuodostuksen perusteita. ihmiset on valmiita maksamaan ja vain tietty määrä tarjoajia. 60 e näemmä hinta, jolla porukka kyllä renkaitaan vaihdattaa. vaihtaisi varmasti vaikka olisi 70e, voisin kuvitella. inflaatiota odotellessa.

--
Elementary, my dear.

KooKie

Posts: 4,338

#109 • • KooKie aka. Petress Pan
Rap (Tosin jotain poikkeuksiakin on)
Pinaattiletut
Tuplajuustot (Paitsi loppuyöstä kännissä)
Lukio-opiskelu
Erinäisten ihmisten kanssa "bilettäminen"
Uiminen (On kivaa tosin, mutta hygieniapakkomielteen vuoksi voisin tehdä sitä vain jossain exclusively mulle tarkoitetussa altaassa)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Miinapiina

Posts: 3,494

#110 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 2.11.2006 20:25:
Baarit tavallisena pe tai la-iltana... ennen viihty nii lahjakkaasti vaikkei dokannu mut ei jumalauta enää... oli vähä *igor**eiei**poks* meininki....



juuh, noin se menee... ei voi jaksaa / kestää enää... illanvietto onnelassa... *eiei*

--
pinkki on pop!!!

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#111 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
suklaa!! *sars*

en mä nyt mikään kauhee suklaafani ole koskaan
ollut, mut kyllä se aina on ihan hyvin maistunut...
nyt viimeaikoina kuitenki se (varsinki suklaapatukat)
on alkanut vähän yököttää mua. ennemmin vaikka
joku tv-sekoitus ku karkkia tarvii :P

--
dasinoaisnvs

remotion

Posts: 5,283

#112 • • remotion nostatus guru
mäkkisafka, ennen tuli käytyä melko useinkin mutta pari vuotta ollut aika hyvin kuivilla. ehkä 5 kertaa vuodessa tulee käytyä.
nethr

Posts: 763

#113 • • nethr !!
Björn Borgin tuotteet. Aivan laadutonta rapaa *eiei* Ei enää koskaan....

--
xD

JuHnu

Posts: 338

#114 • • JuHnu

nethr, 7.11.2006 10:53:
Björn Borgin tuotteet. Aivan laadutonta rapaa *eiei* Ei enää koskaan....



aivan samaa mieltä,,,,

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

Lerna

Posts: 320

#115 • • Lerna
Esson pikasafkat. Aina haluu hirveest mennä sinne syömää mut heti ku saa safkan kätee nii alkaa kuvottaa ja sen jälkee maha kipee :S
Nectarine

Posts: 475

#116 • • Edited Nectarine Rouva T
* Joulu
* Talvi (ja siihen liittyvät hullutukset kuten laskettelu)
* Erään nimeltä mainitsemattoman, Hämeenkadulla sijaitsevan, pitserian pizzat selvinpäin *eiei*
* Makea siideri

...ja

* Pe ja la illat baarissa

--
Prinsessa Ruusunen

JuHnu

Posts: 338

#117 • • JuHnu

Nectarine, 7.11.2006 12:13:
* Joulu
* Talvi (ja siihen liittyvät hullutukset kuten laskettelu)
* Erään nimeltä mainitsemattoman, Hämeenkadulla sijaitsevan, pitserian pizzat selvinpäin *eiei*
* Makea siideri


ainut hyvä asia talves on lautailu,,koskematonta puuteri lunta tai mega hyvä lauta parki*sydän*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

Ober

Posts: 587

#118 • • Ober Dog shit taco

Ameeba^, 7.11.2006 11:34:
Esson pikasafkat. Aina haluu hirveest mennä sinne syömää mut heti ku saa safkan kätee nii alkaa kuvottaa ja sen jälkee maha kipee :S


Toi on muuten niiiin totta!
typ0

Posts: 1,892

#119 • • typ0 syntax error
Kaupan TES Tradenomien oikeuksia poljetaan.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Sssan*

Posts: 651

#120 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
-Talvi
-Karvakäsi-pizzat..(en tiedä ainuttakaan hyvää paikkaa josta sais edes vähän kelpuutettavaa safkaa..ennen meni alas jopa innolla)
- Normibaareissa muuten vaan oleminen ja örveltäminen..Siitä on vaan tullut niin tylsää!
- Laskettelu (se vaan ei oo mun juttu ollenkaan..niiiiin jotenkin snobbailua ja turhaa & kallista, kokeiltu on..)
- Radiosta tuleva musiikki..eiiiiii*sars* (Vaikka tää ei oo mikään ylläri)
- Hiekkarannalla löhöily ja hengailu...(oli ehkä kivaa lapsena..nyt kannatan rauhallisia nurtsipaikkoja ts.)

Ja hetken päästä joudun kyllä lisätä tänne päärynäsiiderin koska se alkaa maistua oksettavalta! *hymy*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..