Mitä? Täähän on perseestä!

277 posts, 14 pages, 86,994 views

Skenemursu

Posts: 1,568

#241 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Avernian, 26.10.2007 00:02:
---
larzizi, 25.10.2007 23:24:
Aleksis Kivi - Seitsemän veljestä.

En ole koskaan ennen sitä lukenut, joten en ole sitä kyllä hyvänäkään voinut pitää. Jo ennen lukemaan ryhtymistäni kaverit varottelivat kirjan huonuutta ja ihmettelivät miksi tätä kirjaa ylistetään ja miksi se on ylipäätään joskus julkaistu. Niin huonona sitä pitivät. Pakko kyllä itsekin sanoa lukemisen jälkeen, että en kyllä minäkään sitä hohtoa tästä kirjasta löytänyt.

---


Oon tasan samaa mieltä.

yhdyn tähän... pitäisiköhän kerätä addressi jossa Suomalaista kirjallisuutta tuetaan lähettämällä kaikki 7 veljestä kirjat viroon :)
Heli

Posts: 1,489

#242 • • Heli vai kuka se oli
joulutortut luumutäytteellä.
syön yleensä vaan ne "kuoret". *slurps*

--
ei se väärin ole.

miGGi

Posts: 236

#243 • • miGGi ...same shit, different asshole...
elämä juuri näillä näppäimmillä ja tuleva joulu*eiei**grr**dissaa* ! ! !

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Snowie

Posts: 601

#244 • • Snowie Ihku Hiutale
Kiksu. *sars*
RainChild

Posts: 909

#245 • • RainChild

Freja, 17.11.2007 10:08:
Ite oon huomannu, et esim Heinzin kepsuttipulloissa oleva "Stay clean cap" on iha perseestä. Sitä purkkii joutuu puristaan ja puristaan, et sieltä tulis jotain, ja si ku sitä tulee, ni sitä tulee ihan hemmetisti. Heti ku toi purkki vaa tyhjenee, vaihdan siihen perinteiseen.


I must agree. Oon kerran onnistunu sellaisen korkin kanssa ampumaan jotai pippuriketsuppia nenääni *hmph*

--
Rainchild is back home

Claudi0

Posts: 255

#247 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
Millon viikolopuista tuli näin tylsiä? *hmph*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#248 • • Hitchhiker
Se ettei ole mitään tekemistä, roikkuminen yssikeseen himassa ja hengata internetin "ihmeellisessä" maailmassa.
serotonot

Posts: 3,137

#249 • • serotonot Paul Easy

yoni k, 20.1.2008 22:35:
Työmoraali.

Postasin tämän jo "Mikä ärsyttää?" -topicciin, mutta aattelin myös tänne, että jos jossain sattuisi olemaan samaa kokeneita.

(Koskee erästä sisäurheiluhallia) Tulin myöhässä töihin ja koko loppupäivän tein töitä niin tarmollisesti, asiakaspalvellullisesti ja positiivisesti - oli todella hyvä fiilis päivän jälkeen, että tulipa oltua esimerkillinen töissä. SITTEN tulee työnatajalta maili, jossa uhataan että jos en "paranna myöhästymistapojani (kyllä, olen myöhästellyt välillä ennenkin) niin mietimme työkuviosi uusiksi!" Onko olemassa työpaikkoja, joissa saa positiivistakin palautetta ? *igor*


Sä myöhästelet töistä ja ihmettelet et siitä valitetaan?
anis

Posts: 2,451

#250 • • anis

yoni k, 20.1.2008 22:55:
Kyl sen ymmärrän tottakai, mut meinasin nyt sitä että ikinä ei tule mistään positiivista palautetta, just esim. hyvästä työnteosta ja asiakaspalvelullisuudesta.



Olisi hyvä että työnantajasi olisi huomannut myös hyvät puolet työnteossasi mutta on totta että myöhästelemisiin pitää tarttua eikä se käy että tullaan myöhässä töihin.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

alphamagic

Posts: 3,628

#251 • • alphamagic

anis, 20.1.2008 23:30:
---
yoni k, 20.1.2008 22:55:
Kyl sen ymmärrän tottakai, mut meinasin nyt sitä että ikinä ei tule mistään positiivista palautetta, just esim. hyvästä työnteosta ja asiakaspalvelullisuudesta.

---


Olisi hyvä että työnantajasi olisi huomannut myös hyvät puolet työnteossasi mutta on totta että myöhästelemisiin pitää tarttua eikä se käy että tullaan myöhässä töihin.



word *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avernian

Posts: 7,451

#253 • • Avernian Kerettiläinen
Tattari. Hyi helvetti *sars*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

miGGi

Posts: 236

#254 • • miGGi ...same shit, different asshole...
-mämmi
-sonera
-sampo pankki

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Lacerta

Posts: 239

#255 • • Lacerta
- Opel
- Hp:n kannettava
- mun duuni (tiettyinä päivinä varsinki)
- Lidl
- Sedula (+itse hän)
- (viitaten edelliseen) RMJ
- Skan-Ravintola aka "Skanssi"-[losiisan ainoo yökerho]
- tequila
- mustikkashotti / könkkä
- ihmissuhteet
- oma aika
- blaa blaa blaa..

ja riittäis viel vaik kui paljo... *igor*

--
-Happy DJ-

Caro²

Posts: 5,301

#256 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
HP iPaq 6300jajoitain

Ostin ko luurin viime kesänä, ja tiputin sen seinää päin samaisena kesänä.
Luurin toistovoimakkuus oli jotakuinkin paska, jos ulkona suhisee, luurista ei saa selvää.
118:aan soitettaessa puhelu yhdistyy hätäkeskukseen. "jeij".
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#257 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
- työ (noin yleensäki, ei nimenomaan nykyinen työ)

--
dasinoaisnvs

Sjel

Posts: 371

#258 • • Sjel Apprentice.
kiksu.. ja kutoskoneitten jäähdytysjärjestelmä

--
Will work for bandwith. :)

Heli

Posts: 1,489

#259 • • Heli vai kuka se oli
hardstyle

--
ei se väärin ole.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#260 • • peikkolapsi miisa the maskotti
vähähiilarinen ruokavalio.
ajattelin siis tässä vatsani hyvinvoinnin takia olla viikon lähes hiilarittomalla, kun ei masu oikeen tykkää mistää viljajutuista... olin aikasemmin tos kk sitte ja se onnistu hyvin.
mut haloo
karsee nälkä koko ajan :D ja hieman rasittavaa ku et voi syyä siihen sitte leipää, eikä muroi eikä puuroo eikä pastaa/nuudeleita. ja riisi on vähiten mun vatsani ystävä, joten sen takia ei sitä.

puuduttaa salaatit ja munakkaat :l taitaa kestää alle viikon tämä tällä kertaa *dissaa*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla