Mitä? Täähän on perseestä!

277 posts, 14 pages, 86,966 views

blastic

Posts: 930

#82 • • blastic ballistic ballstick
Syntymäpäivä
Joulu

Ei vaan ole kummassakaan samaa fiilistä niinkuin joskus ennen :-/
sale

Posts: 1,235

#83 • • sale
Iltavuoro perjanaina*eiei*
LAZ

Posts: 245

#85 • • LAZ Re-form

Jone, 1.11.2006 12:15:
---
Verottaja, 31.10.2006 19:21:
Tietojenkäsittely ammattikorkeasaaressa.

---


Tadaa! Tässä meillä on kaikkien "Mitä? Täähän on perseestä!"-havaintojen kuningas. Mulla kesti ensin pari vuotta tajuta toi (fuksivuoden vielä aidosti pidin tosta) ja sen jälkeenkin oon vielä pari vuotta ketkunut muodollisesti listoilla uskotellen itselleni täyttä paskaa siitä, että "kyllä se motivaatio vielä sieltä löytyy."

Vitut löydy. Tietojenkäsittely on ihan perseestä ja erityisen perseestä se on ammattikorkeasaaressa, jossa sitä opettamaan on rekrytty randomeja ohikulkijoita ja liike-elämän kehäraakkeja.



Hahaa, liityn kerhoon! Vaikka kyl välillä siellä oon viihtynytkin, enimmäkseen en.
Meillä sentään on opettajina mm.: 1) Kohta eläkkeelle jäävä niin laiska ukko, että en oo ikinä toista nähny. Perustaa tietonsa 80-luvun alun tiedoilleen. 2) Mies, joka suunnilleen tulee housuun kun se innostuu siitä miten excelillä voi laskea yhtälöitä, mutta ei osaa edes laskea yksinkertaista kertolaskua päässä. 3) Mies, joka käyttää jokaisessa lauseessa sen verran sivistyssanoja, että kukaan ei ymmärrä mistä se puhuu. 4) Harppu, joka lähtee tunneilta pois, koska opiskelijat vittuilevat hänelle takaisin, hänen vittuiltuaan ensin....
Mielenkiintoinen oppimisympäristö siis. Tällä hetkellä teen opinnäytetyötä ja sitä on ohjaamassa ei kukaan, koska yksi mahdollisista ohjaajista jää äitiyslomalle, toinen lähtee muihin töihin ja kaksi muuta ovat jo ylityöllistettyjä... Perseestähän tää...

Nimim. Varastohommiin valmistuva
Displacer

Posts: 1,828

#86 • • Displacer

amelia, 3.11.2006 13:19:
ympäri vuorokauden erittäin äänekäs ja vihamielinen muslimiperhe alakerrassa..*ding*



Joskus se on kumminkin ollut sun mielestä ihan jees se perhe?
Mar6

Posts: 2,178

#87 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Talvi tai oikeastaan auto ja talvirenkaat ja niitä alle/vanteille laittavat rengasliikkeet.
Niin kiire kuulemma että mitään ei kerkeä tehdä ennen ensi viikkoa *hymy*
Kuljetaan sitten metrolla tai ajetaan sladissa*pahis*

--
-Where there is house there is a home-

blastic

Posts: 930

#88 • • blastic ballistic ballstick

Mar6, 3.11.2006 13:27:
Kuljetaan sitten metrolla tai ajetaan sladissa*pahis*



Vaihtoehto c: vaihdetaan itse

Tai pyydetään kaveria tai jotakuta muuta apuun. En kyllä suosittelis kesärenkailla ajoo enää, vaikka kuinka ajaiskin varovasti.
Fyrisch

Posts: 4,525

#89 • • Fyrisch

Mar6, 3.11.2006 13:27:
Talvi tai oikeastaan auto ja talvirenkaat ja niitä alle/vanteille laittavat rengasliikkeet.



Mä en tajuu mist sitä oikee maksaa ku ne vaihtaa ne renkaat siel liikkees, vaihto + säilytys = 60e

Ne ei edes pese vanteist jarrupölyi pois.
Kriss G

Posts: 1,492

#90 • • Kriss G Wir brauchen bass

Fyraett, 3.11.2006 13:36:
---
Mar6, 3.11.2006 13:27:
Talvi tai oikeastaan auto ja talvirenkaat ja niitä alle/vanteille laittavat rengasliikkeet.

---


Mä en tajuu mist sitä oikee maksaa ku ne vaihtaa ne renkaat siel liikkees, vaihto + säilytys = 60e

Ne ei edes pese vanteist jarrupölyi pois.



Mä en tajua minkä takia puolen tunnin hommasta pitää maksaa 60 jollekin joka tekee sen viikossa. Onhan se renkaiden vaihto ihan perseestä mutta en maksais yli vitosta siitä että joku muu tekee sen mun puolesta.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Timce

Posts: 5,381

#91 • • Timce

JussiS, 2.11.2006 08:32:
Rauman Lukon kausi 2006 - 2007.



Jätkä osui ns. asian ytimeen. Eilenkin mm. pistepörssin kärkinimi penkille istumaan, kun pelas yhden tilanteen vähän löysemmin. Noin niitä pelejä käännetään.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

liikkuva muna

Posts: 2,652

#92 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
A. Suomessa myytävät leffat pätkitään lähes poikkeuksetta katselukelvottomiksi.
B. Ne leffat ja sarjat, joita ei pätkitä (ts. ostamisen arvoiset) maksaa Suomessa noin tuplasti enemmän kuin ulkomailla (etenkin kaikki DVD-boxit).

Sit ihmetellään q jengi warettaa.

Elokuvatarkastamossa kaikki imekää vitusti munaa! Ootte läskej HOMOI!!!!11
Fyrisch

Posts: 4,525

#93 • • Fyrisch

Kriss G, 3.11.2006 13:43:

Mä en tajua minkä takia puolen tunnin hommasta pitää maksaa 60 jollekin joka tekee sen viikossa. Onhan se renkaiden vaihto ihan perseestä mutta en maksais yli vitosta siitä että joku muu tekee sen mun puolesta.



No se on sit toinen tarina jos me maksettii se 60e :D

Yleensä oon ite vaihtanu ja pessy vanteet (normit), mut alumiinivanteit ei viittis naarmuttaa
Timce

Posts: 5,381

#94 • • Timce

alek száhala
Elokuvatarkastamossa kaikki imekää vitusti munaa! Ootte läskej HOMOI!!!!11



Terveiset meni perille. :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jago

Posts: 4,039

#95 • • Jago un-trained monkee
happy hc
vuosia ajattelin että se on varmaan supermahtavaa, koska happy on loistavaa ja hc on ihan hyvää..

todellinen happy hc kuulostaa kauheelta stressimusalta ja sitä ei oikeestaan jaksais kuunnella ollenkaan...
toivon että joku päivä löydän jonkun happy hc djn joka todistaa että mä oonkin ollut väärässä tässä asiassa*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Prime Number

Posts: 2,705

#96 • • Prime Number UG-///
Nokia N70

--
Repikää siitä

anton fine

Posts: 1,359

#97 • • anton fine myspace.com/finethedj
Nokia
ihani

Posts: 403

#99 • • ihani vp
kiksu :(

ennen kiksu oli hyvää!

--
nyt äkkiä sitä saksaa lautaselle