Sinkkuluukku 25.11.2006 @ Helsinki

455 posts, 23 pages, 95,522 views

michaeln

#381 • • michaeln
Johan oli !

Volume oli samanlainen paskaläävä kuin ennenkin. Eipä siinä mitään, hauskaa oli sen aikaa kun mestoilla jakso olla. Jengiltä heru nauhalle ihna hyvää läppää, joista ensimmäisiä kuulla ehkäpä jo ens perjantaina klo 22:00 alkaen Radio KLF:n Olavi Tanner Showssa.

Musiikillisesti parasta saundia tarjos ehdottomasti ILSU. Toni L:n saundi uppos kanssa suhteellisen hyvin, mutta tää saksanvieras oli kyl aika pohjanoteeraus.

Eipä siinä mitään. KLF kuittaa !

.m
Toni_L

#382 • • Edited Toni_L http://www.mixcloud.com/Toni_L/
Anteeksi, että tuli soitettuu liikaa juustoa.
Kiitos kaikille.
Avernian

#384 • • Edited Avernian Kerettiläinen

michaeln, 26.11.2006 12:38:
Volume oli samanlainen paskaläävä kuin ennenkin.

Näin on. Heti kun saavuttua pääsi portaat ylös, tuli fiilis, että voisi jo lähteä :D
Yhdelläkään naispuolisella henkilöllä en nähnyt vihreää tai keltaista.
Musa vaihtui maistuvampaan juuri ennen kuin tuli lähtö.
Muuten oli ihan loistomeno lähinnä seuran takia ^_^

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Maihku

#385 • • Maihku neiti hankala
oli ihan hauska käydä kattelee menoo ja musiikki oli oikein maukasta<3 oli kiva tavata uusia tuttavuuksia:)
Snaggo

#386 • • Snaggo ;__;
Perus- volumeilta boostattuna *joo*....eli hirveet kännit ja joraamista, paitsi että nyt musa oli parempaa ja paikka paremman näköinen.
Juuei pariutumista tapahtunut, ainakaan itsensä kohdalla.
Musiikista voi sanoa aika paljonkin positiivista. Breaksi sytytti kyl.

--
bojoing.

Freja

#387 • • Freja Sihteeri
Kävin kaveria moikkaas ku kotimatkal tuli sellai fiilis et yks menis vielä. Istuskelin siinä tuolilla sitten ja kattelin touhua, ja olin ihan kyrpä ottas. Oloa ei oikee lievittäny se kundi, joka halusi väkisin runnoa ylitseni, ja kertoi vielä että olen kulkuväylän tukkeena. Se kulkuväylä meni siinä parin askeleen päässä. *justjoo* Se on mun muistikuva niistä bileistä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

WiljamiDzay

#388 • • WiljamiDzay Nyypiö

Siren, 26.11.2006 11:20:
*pepsodent* jos joku vahingossa sattuis tietä henkilön eli hän oli ilmeisesti töissä tuolla, järkeilin niin et jotai tekemistä musiikin kanssa (?), vihree paita ja musta puvun takki. Nii ja semmonen kaulakoru kaulassa, jossa muistaakseni oli risti ja tummat hiukset *pepsodent*

Järkkäreistä kuvausta parhaiten vastaa Eclipsed *joo*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

#389 • • Equalizer Guest

Tosin eniten kyl jurppii se, et kerranki ku mä uskallan mennä jolleki juttelee, ni se häviää ja mun pitää lähtee ton migreenin takii pois *toktok*

Jos se ei vaan uskaltanu jutella sun kans:D
onni3mk

#390 • • onni3mk Onni on.
Tuliks tält pareja? Oliks nää nimensä arvoiset bileet?

Juorut kehiin! *pepsodent*

--
Onni on.

Siren

#391 • • Siren Seinäruusu

Equalizer, 26.11.2006 15:04:
---

Tosin eniten kyl jurppii se, et kerranki ku mä uskallan mennä jolleki juttelee, ni se häviää ja mun pitää lähtee ton migreenin takii pois *toktok*

---

Jos se ei vaan uskaltanu jutella sun kans:D

Mä oonki niin pelottava :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

tir

#392 • • tir

Avernian, 26.11.2006 13:56:

olipa. miullakin vihreät housut ja sparklingilla vihreä nauha *tirsk*
taisi siellä muutama muukin naispuolinen olla jotenkin edes vihreä.
ette vaan osannut katsoa tarpeeksi tarkkaan *vink* ...
#393 • • Fuzzy Guest
joo zori vaan, meikäläinenki unohti koko dress code -jutun...
tuli nii äkkilähtö... mut oli hyvin porukkaa kivaa musaa! lähettii jo 2 nii en sit kinlii ehtiny kuulla.. mut kaiken kaikkiaan jees fiiwis jäi! kun oli niitä tuttuja taas jokapuolella*hih* ja uusiakin sain!
JA etkoilut oli jee!*hihu* vaik en melkeen ketään tuntenu sieltä kunnolla...*tirsk*
ihana Sparkku oli*sydän*
kiitosh järkkärit!
ps. kukahan sielä valoissa oli (sparkku) ku oli nii hienot? *vink*
Claudi0

#394 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s
osu ja uppos! kiitos*aplodit**jiihaa* premin "vakiokalusto" nyt vaan, noh...*justjoo* ...ja ne vessat*toktok* kustu oli joka paikkaan paitsi pönttöön tai laariin ja lavuaarit syljetty tukkoon, mutta tieshän sen *nauru*
#395 • • Edited jesus Guest
*känni**sydän*

Oli kyl yllättävän hauskaa! Kiits!

Musa rokkas myös pääosin kovaa vaik ei ollut kauheesti mitään ennakkokäsitystä *aplodit*

flaikulle ertyiskiitos kilpailuttamisesta! ;)
sussamon

#396 • • sussamon
oli hyvät kekkerit.. eikä jaksanut haitata että oli paikkana volume! paljon tuttuja hyvää musiikkia ja paljon viinaa, riitti ainakin minulle *tanssittel**känni*
-andy-

#397 • • -andy- genuine dancefloor geezer

sparklingilla vihreä nauha *tirsk*

..ette vaan osannut katsoa tarpeeksi tarkkaan *vink* ...

...vihree nauha! Hehee, eihän tällänen puolisokea pöllö voi noin pieniä juttuja huomata, etenkään pimeessä ja ilman laseja. Ensikerralla arvon tyttöset, vihreetä päälle niin et riittää!!
Meininki ei valitettavasti muistuttannu hirveesti metsää. Oli pieni pettymys kun olin henkisesti (ja fyysisestikin) valmistautunut hieman vehreämpään meininkiin. No kerrankin tunsin erottuvani joukosta valotikkuineni... *iloinen* ainut miinus vaan ettei silti natsannut *blush*
Hyvät bileet oli kyllä ja kivaa muzakkia! Kiitos siitä!!

--
---One decade of electronic dance music
and still going strong!---

Sparkling

#398 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Nää ylitti kyl odotukset, oi vitsi! Oli kiva olla järkkäämäs näit tosi hyväl porukal, *hali* teille! Mä innostuin niistä valojen säätöjutuista, vaik ei ne iha menny aina niinku piti :D Pojat ja tir soitti kaikki oikeen makoisaa settiä, mitä nyt kaikkia yritin ehtiä kuunnella. Eniten iski Ilsun, Tonin ja Kinlin setit, sekä chillil tuli kans usein oikein mukavan kuullosta menoa, kiitos nam! Kiitti kavelit kun uskalsitte tulla paikalle ja kiitos myös kaikille muillekin, jotka saapuivat! Ja uudet tuttavuudet r0ks *hihu* Ja mikä se vika juttu oli niilt pojilta: "Heii, toi on SE Sparkling" + sormen osottelut *ding* *nauru*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

_RixU_

#399 • • _RixU_
Ihan hassut pirskeet oli juu *hihu* En sit kyl onnistunu olee _ihan_ niinköstä semiselvinpäin, niinQ aluks oli tarkotus...ehhhee *pepsodent*
zenny

#400 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö

Avernian, 26.11.2006 13:56:
---
26.11.2006 12:38:

Mikä mä sit oon? *nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin