Sinkkuluukku 25.11.2006 @ Helsinki

455 posts, 23 pages, 95,234 views

Ozie

#161 • • Ozie

cjet, 29.10.2006 19:05:
---
Ozie, 29.10.2006 18:51:
---
Infiana, 29.10.2006 18:21:
Jeeeee. Mä tuun niin tänne. Oon aina halunnut Volumeen lauantai-iltana. Voisko joku taluttaa mut himaan kun oon ihan tajuttomassa kaasussa jo klo 23.00??*känni*

---

Haha, voin kuvitella kuinka siel o 40 jätkää jonos taluttaa sua kotia *nauru*

---

Ota huomioon että kuin montaa kundia pitäis taluttaa kotiin happy hourin takia.. *nauru* Eihän sitä varmaa näe edes eteensä klo23.. *tirsk*

Totta, en tätä ottanu edes huomioon... oon varmaan itekki yks niistä *nauru*
WiljamiDzay

#162 • • WiljamiDzay Nyypiö

Eihän sitä varmaa näe edes eteensä klo23.. *tirsk*

Estot pois ja ettepäi... *nauru*

Tarpeeks happyhoureissaan ei enää jaksa kiinnittää huomiota sellaisiin pikkuseikkoihin, kuin esim. pokauksen kohteen sukupuoli.. *vink*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

#163 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 29.10.2006 19:07:
---
Eihän sitä varmaa näe edes eteensä klo23.. *tirsk*

---

Estot pois ja ettepäi... *nauru*

Tarpeeks happyhoureissaan ei enää jaksa kiinnittää huomiota sellaisiin pikkuseikkoihin, kuin esim. pokauksen kohteen sukupuoli.. *vink*

Noniiiiiin.. Ei lähdetä tolle linjalle. Kertaakaan en oo viel nii kännis ollu.. *nauru*
Ober

#164 • • Ober Dog shit taco
Toivottavasti joku epätoivonen ketä ei saanu seuraa tulee pihalle haastaa morkkiksissaan näiden jälkeen riitaa =D
#165 • • cjet Guest

Ober, 29.10.2006 19:21:
Toivottavasti joku epätoivonen ketä ei saanu seuraa tulee pihalle haastaa morkkiksissaan näiden jälkeen riitaa =D

Hei joo, baaritappelut, se unohdettu ja kiistelty taiteen laji. Ruvetaaks tappelee pihalla naisista? *tirsk*
Ozie

#166 • • Ozie
Näist bileist o pikkuhiljaa muodostumas aika ikimuistosen oloset :D Kännisiä sinkkuja sammumispisteessä lääppii eka toisiaan, jonka jälkeen ne menee pihalle tappelemaan *sydän*
domi

#167 • • Edited domi Työn sankari.
emmä tiiä, mä kyl tuun vain kuuntelemaan musaa ja varmistamaan ettei cd-soittimia raiskata *Sydän*

edit: mut siis jos joku haluaa vetää kotiinsa ja nähdä JÄTTIKYRVÄN ni en mä pahakseni pistä.
Epailija

#168 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Ozie, 29.10.2006 19:42:
Näist bileist o pikkuhiljaa muodostumas aika ikimuistosen oloset :D Kännisiä sinkkuja sammumispisteessä lääppii eka toisiaan, jonka jälkeen ne menee pihalle tappelemaan *sydän*

Kun topic on tätä luokkaa, ovat bileet takuuvarma pettymys. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

plink

#169 • • plink team paska

Ota huomioon että kuin montaa kundia pitäis taluttaa kotiin happy hourin takia.. *nauru* Eihän sitä varmaa näe edes eteensä klo23.. *tirsk*

siltikin nää samat kaverit on kohteliaasti tarjoamassa turvallista kotiintoimitusapua daameille. ;P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Ozie

#170 • • Ozie

plink, 29.10.2006 19:44:
---

---

siltikin nää samat kaverit on kohteliaasti tarjoamassa turvallista kotiintoimitusapua daameille. ;P

Ei haluta viel täs vaihees sulkee yhtään mahdollisuutta pois *nauru*
WiljamiDzay

#171 • • WiljamiDzay Nyypiö

cjet, 29.10.2006 19:40:
---
Ober, 29.10.2006 19:21:

---

Hei joo, baaritappelut, se unohdettu ja kiistelty taiteen laji. Ruvetaaks tappelee pihalla naisista? *tirsk*

Laatuchikzit tunnetusti tykkää baaritappeluista... Laatuchikzit tykkää myös siitä että niitä puristaa pebasta ja jos niil sattuu olla seuraa, ni seuralaisen pahoinpitely(jos se on miespuolinen) tai pyytäminen 3-somiin(jos se on naispuolinen) on tunnetusti toimivia temppuja joilla flaksi käy.. Ja näitä temppuja tehdessä tulee luonnollisesti olla verrattain kuoseissaan.

--

asdf

#172 • • asdf

domi, 29.10.2006 19:43:
edit: mut siis jos joku haluaa vetää kotiinsa ja nähdä JÄTTIKYRVÄN ni en mä pahakseni pistä.

Pick me pick me pick me! o/
Epailija

#173 • • Epailija Physicist, 2nd class.

WiljamiDzay, 29.10.2006 19:46:
Laatuchikzit tunnetusti tykkää baaritappeluista... Laatuchikzit tykkää myös siitä että niitä puristaa pebasta ja jos niil sattuu olla seuraa, ni seuralaisen pahoinpitely(jos se on miespuolinen) tai pyytäminen 3-somiin(jos se on naispuolinen) on tunnetusti toimivia temppuja joilla flaksi käy.. Ja näitä temppuja tehdessä tulee luonnollisesti olla verrattain kuoseissaan.

...JA ILMAN PAITAA!

Jonkun oli se sanottava.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

WiljamiDzay

#175 • • WiljamiDzay Nyypiö

Epailija, 29.10.2006 19:47:
---

---

...JA ILMAN PAITAA!

Jonkun oli se sanottava.

Luonnollisesti... *nauru*

--

#178 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 29.10.2006 19:48:
---
---

---

...JA ILMAN PAITAA!

Jonkun oli se sanottava.

---

Ei saatana.. Onko tällaisel ujol miehel siis enää saumaa.. *igor*
WiljamiDzay

#179 • • WiljamiDzay Nyypiö

cjet, 29.10.2006 19:50:
---
---
---

---

...JA ILMAN PAITAA!

Jonkun oli se sanottava.

---

---

Jos mä meen heittää paitaa pois, ni kaikilla muilla miehillä on saumat (siis muijiin). Niillä vielä paremmat, jotka saa pakotettua mun laittaa paidan takas päälle (heruttavat pelkästä kiitollisuudesta).. *nauru*

--

#180 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 29.10.2006 19:55:
---
cjet, 29.10.2006 19:50:
---
---
---

---

...JA ILMAN PAITAA!

Jonkun oli se sanottava.

---

---

---

Jos mä meen heittää paitaa pois, ni kaikilla muilla miehillä on saumat (siis muijiin). Niillä vielä paremmat, jotka saa pakotettua mun laittaa paidan takas päälle (heruttavat pelkästä kiitollisuudesta).. *nauru*

Eli meil on siis suunnitelma miten saadaan mulle herutettuu muija? *lmao*