UNITY NEW YEAR'S EVE 2007 31.12.2006 @ Helsinki

387 posts, 20 pages, 92,195 views

ville

Posts: 3,780

#342 • • ville olen oikeasti ujo

Sakari, 2.1.2007 11:35:
Jen ymmarra mitä ajat takaa, mutta toi viimeinen lausahdus vuoden kovimmista, ei kyllä mun korvaan pitänyt paikkaansa. En tosin seuraa mikä on kovaa Suomessa, mutta itse en onnistunut kovin montaa biisiä tunnistamaan ns. house setistä. Kuitenkin tiedän vähän mikä soi maailmalla...



Otetaas nyt uudestaan:

Tab & Superkasi "housesetti" ei iskenyt... saattaisikohan johtua siitä, että tab & super8 ei housea soita?
Mark

Posts: 7,311

#343 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Sakari, 2.1.2007 12:05:
Niin, siis pettymys oli se super8 & DjTab setti. Kasarisetti oli taasen mun mielestä parasta.. Eka pääsalissa oli jotain, jota ei ees viittiny kuunnella, eikä se vikakaan mikään ihmeelinen tuntunu olevan, joten käpsin jo himaan sen alkumetreillä..



No mut koska tiedät mitä maailmalla soitetaan ja täällä ei, ei varmaan tartte lähtee pilaa iltaansa enää Suomen pileisiin missä kaikki daijut vaa joraa JLota eikä tajua globaalista oikeestihyvästämusiikista [tm] mitn :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#346 • • *Mirri* Guest
Say what? *ding*
Breaks.fi

Posts: 72

#348 • • Breaks.fi

Mark, 2.1.2007 12:11:


No mut koska tiedät mitä maailmalla soitetaan ja täällä ei, ei varmaan tartte lähtee pilaa iltaansa enää Suomen pileisiin missä kaikki daijut vaa joraa JLota eikä tajua globaalista oikeestihyvästämusiikista [tm] mitn :)

-M



Mun tietämys on kuiteski aika vähäistä, mutta mun mielestä Suomesta tulee jonkin verran hyvää musaa ja ois edellytyksiä järkkää hyviä bileitä. Itse mietin koko tuon kyseisen illan oisko mahdollista kutsua joitain kamuja briteistä/ranskasta/jenkeistä skulaan tänne ja vähän jäi avonaiseksi ton Plump DJs insidentin jälkeen.

Varmaan kovalla promoamisella täällä vois saada jotain aikaiseksi ja jos radiot vois vetää viisaria 10 vuotta eteenpäin, niin kyllä se siitä..
Avatar
#349 • • Elwira Guest

a, 2.1.2007 12:36:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



Yhdyn tähän :D
ville

Posts: 3,780

#351 • • ville olen oikeasti ujo

Sakari, 2.1.2007 12:14:
No joo.. nyt mä oon sitten artikuloinu sulle jotenkin epäselvästi.. Housesetillä viittasin siihen Dj Orkidean kommenttiin and noihin velmuihin.. tiedän kyllä mitä ne soittaa.



by orkidea: Unityn musiikkilinja tulee myös pysymään proge house ja trance vetoisena vaikka tällä kertaa pääsalin valtaakin big room house soundi. Pääpaino on uudessa musassa lukuunottamatta Jay Mellinin ja Joken & Enderin klasarisettejä. Vuoden 2006 parhaita paloja kuullaan varmasti..



by sakari: Jen ymmarra mitä ajat takaa, mutta toi viimeinen lausahdus vuoden kovimmista, ei kyllä mun korvaan pitänyt paikkaansa. En tosin seuraa mikä on kovaa Suomessa, mutta itse en onnistunut kovin montaa biisiä tunnistamaan ns. house setistä. Kuitenkin tiedän vähän mikä soi maailmalla...



by sakari: No joo.. nyt mä oon sitten artikuloinu sulle jotenkin epäselvästi.. Housesetillä viittasin siihen Dj Orkidean kommenttiin and noihin velmuihin.. tiedän kyllä mitä ne soittaa.




Ukei, otetaas taas kerran:

Orkidea ei missään välissä sanonut, että tab & superkasi housea soittavat. Sinä tiesit tämän, mutta kuitenkin päätit sanoa, että tab & superkasi eivät soittaneet vuoden housebiisejä.

*tirsk*
Breaks.fi

Posts: 72

#352 • • Edited Breaks.fi

ville, 2.1.2007 12:49:

Ukei, otetaas taas kerran:

Orkidea ei missään välissä sanonut, että tab & superkasi housea soittavat. Sinä tiesit tämän, mutta kuitenkin päätit sanoa, että tab & superkasi eivät soittaneet vuoden housebiisejä.

*tirsk*



Joo tirskpä hyvinkin.. mitähän mä enään uskallan sulle sanoa, ilman että ufot lentää? Etsipäs mulle jostain, missä mä oisin sanonut, että velmut ei soittanu housebiisejä, niin katellaan sitten..
hiski

Posts: 287

#354 • • Edited hiski Screen/Further
Oli hauskaa. Kiits
Yrjösen Pirre

Posts: 718

#355 • • Edited Yrjösen Pirre R A K S A

Pirjo Yrjönen, 19.12.2006 19:47:
Ennakko-odotukset: jonotusta, liikaa ihmisiä, ihan ok - musaa, kavereiden kadotusta ja etsiskelyä, laimeaa 3 2 1-meininkiä

(Pessimisti ei pety. Lataan kaiken energiani etkoihin, joista onkin tulossa parhaat pitkään aikaan!)



Toteutunut: jonotusta, paljon ihmisiä, ehkä jopa liikaa minkä huomasin ovensuuryysiksissä kun juomia lenteli kädestäni hyvään tahtiin, kavereiden kadotusta ja etsiskelyä, mutta onneksi enemmän niiden löytymistä ja niiden kanssa hengaamista, 3 2 1 - meininkiä, johon yhdyin täysillä mukaan ja joka vallitsevan (suuren) humalatilan ansiosta ei tuntunut lainkaan laimealta vaan päinvastoin.

Ilahduttavaa oli, että vessaan ja tiskille ei kyllä joutunut jonottamaan juuri lainkaan. Ja ilahduttavaa oli myös se, että yhdessä naisten vessakopissa oli hana josta sai kylmää vettä, ja ilahduttaa näin jälkikäteen myös se, että olen tuota vettä jopa nauttinutkin useamman lasillisen.

Tiesin mihin ryhdyn, joten en valita. Ensi vuonna, tai siis tänä vuonna, uutena vuotena valitsen kuitenkin toisin, jos joko paikka tai lineup ei muutu.

PS. Se, että ihmettelee sitä kuinka jengi on kännissä uutena vuotena, on mun mielestä sama kuin ihmettelisi sitä että juhannusjuhlissa on kokko. Uusi vuosi, vappu, juhannus = yleinen dokausjuhla, yleinen dokausjuhla, yleinen dokausjuhla.

PPS. Etkot olivat parhaat pitkään aikaan!

--
You can´t give me the dreams that are mine anyway

ludde

Posts: 148

#356 • • ludde Anna

kilobitti, 1.1.2007 12:17:
olihan kivaa*iloinen*

ps. erityiskiitos lipun diilanneille*piis*

edit; illan fiiliksistä kertoi aika paljon se, että en päässy tanssilattialle kun oikeastaan kerran, kun kaikki aika meni törmäillessä uusiin ja vanhoihin tuttuihin:)





Joo eipä kestä. Oli ilo ojentaa lippua eteenpäin kun ei itse päässyt sisään *toktok* *nauru*

Onneks meillä oli hyvä varasuunnitelma illalle, kun mahikset päästä sisään oli siinä 1% luokkaa
paupau

Posts: 655

#357 • • paupau Tuhma Bambi
Unity ei pättänyt tälläkään kertaa =)
En oikeen ymmärrä valittelua tilan ahtaudesta, mielestäni pääsalin tanssilattian
takaosassa oli koko ajan hyvin tilaa tampata. Ehkä käytävät sitten joo oli
vähän ahtaita kyllä..
Kiitokset järkkäreille ja kaikille rakkaille ystäville, jotka teitte illasta täydellisen,
plur *sydän*
kala

Posts: 543

#358 • • kala Selfmade Executable
Mjaah... Olihan ne kelpo kemut, mutta eipä paljon muuta. Seuraava lainaus kuvaa kyllä aika hyvin omiakin fiiliksiä:

ville, 2.1.2007 09:45:
.., jotenkin vaan tuntui siltä, että fiilis jäi snadisti siitä mitä unity parhaimmillaan voi olla.


Puitteet olivat kaikin puolin kunnossa ja musakin oli kohdallaan, mutta jostain syystä se paljon hehkutettu Unity-fiilis jäi puuttumaan. Ehkä mahtavat Unity 10v pippalot antoivat odottaa näiltäkin bileiltä samanlaista fiilistä. Pääsalin valaistuksessa, dekotuksessa ja äänentoistossa jäätiin kuitenkin aika kauas Kaivohuoneen asetelmasta. Orkidean setin aikana tuli jalkaa nostettua ihan ansiokkaasti, mutta muutoin oma ilta meni enemmän tai vähemmän palloillessa paikasta toiseen.

Bottasta paikkana en oikeastaan osaa sanoa positiivista enkä negatiivista sanaa näiden bileiden perusteella. Kerran aikaisemmin on tullut kyseisessä paikassa käytyä normi-iltana. Silloin jäi koko paikasta aika nihkeät fiilikset, lähinnä tuli just toi Villen mainitsema Vanha mieleen - ei ehkä niinkään äänentoistosta, vaan ison salin hallimaisesta olemuksesta. Ja Vanhahan on tunnetusti erinomaisen nihkeä paikka.

Yläkerran tekkkno-huone oli kyllä positiivinen kokemus. Tarjolla oli hyvää musaa ja kivan hämärä tunnelma. Ois varmaankin pitänyt viettää aikaa enemmänkin yläkerrassa. Portaita Bottalla on muuten ihan liikaa, jo yläkerran ja pääsalin välillä saa kiivetä tarpeeksi, mutta siihen kun lisätään vielä katutaso ja alakerta, niin menee jo överiksi.

Siinä kait se. Enemmän dekoa pääareenalle ja Orkidea puikkoihin koko illaksi seuraavalla kerralla.

Kiitos mukavista bileistä Unity-porukalle ja kiitos kaikille kavereille seurasta sekä bileissä että etkoilla ja jatkoilla.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Breaks.fi

Posts: 72

#359 • • Breaks.fi

m_a, 2.1.2007 14:22:
---
sts, 2.1.2007 13:03:
stop posting sakari

---

mua itkettää enemmän tää "hei kaikki meni just hyvin, älä ulvo siellä"-asenne. jos on aina sama kaava nii ei ihme et joku haukottelee. mut ei siinä mitään, sanon vaan et sakari, jos ei jengi ymmärrä niin se ei oo aina sun vika <3



Niin.. mähän vaan toivoisin, että täällä olisi paljon hyviä bileitä, joissa vois joraa itsensä hengiltä. Kyllä se tästä :D Jos niitä on, niin aika heikosti mä oon niitä nähny. Helsinki rocks mentaliteettia vaan kehiin! Big ups!
anniini

Posts: 917

#360 • • anniini a-double n-double i-n-a
Vuosi vaihtui onnistuneesti hyvää musaa kuunnellessa ja kavereiden kanssa kaulaillessa. *plur* tanssittua tuli, orkidea ja mr. a pitivät siitä kyllä huolen. *tirsk* Fiilis oli katossa kun lähtölaskenta uuteen vuoteen alkoi ja siitä sen kuin vain parani. väkeä oli enemmän kuin riittävästi paikalla, mutta mielummin liikaa kuin liian vähän. kiitos unity ja kiitos kaikille ihanille joiden kanssa tuli juhlittua! :)*sydän*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty