387 posts, 20 pages, 96,101 views
Sakari, 2.1.2007 11:35:
Jen ymmarra mitä ajat takaa, mutta toi viimeinen lausahdus vuoden kovimmista, ei kyllä mun korvaan pitänyt paikkaansa. En tosin seuraa mikä on kovaa Suomessa, mutta itse en onnistunut kovin montaa biisiä tunnistamaan ns. house setistä. Kuitenkin tiedän vähän mikä soi maailmalla...
Sakari, 2.1.2007 12:05:
Niin, siis pettymys oli se super8 & DjTab setti. Kasarisetti oli taasen mun mielestä parasta.. Eka pääsalissa oli jotain, jota ei ees viittiny kuunnella, eikä se vikakaan mikään ihmeelinen tuntunu olevan, joten käpsin jo himaan sen alkumetreillä..
Tab & Superkasi "housesetti" ei iskenyt... saattaisikohan johtua siitä, että tab & super8 ei housea soita?
Mark, 2.1.2007 12:11:
No mut koska tiedät mitä maailmalla soitetaan ja täällä ei, ei varmaan tartte lähtee pilaa iltaansa enää Suomen pileisiin missä kaikki daijut vaa joraa JLota eikä tajua globaalista oikeestihyvästämusiikista [tm] mitn :)
-M
a, 2.1.2007 12:36:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sakari, 2.1.2007 12:14:
No joo.. nyt mä oon sitten artikuloinu sulle jotenkin epäselvästi.. Housesetillä viittasin siihen Dj Orkidean kommenttiin and noihin velmuihin.. tiedän kyllä mitä ne soittaa.
by orkidea: Unityn musiikkilinja tulee myös pysymään proge house ja trance vetoisena vaikka tällä kertaa pääsalin valtaakin big room house soundi. Pääpaino on uudessa musassa lukuunottamatta Jay Mellinin ja Joken & Enderin klasarisettejä. Vuoden 2006 parhaita paloja kuullaan varmasti..
by sakari: Jen ymmarra mitä ajat takaa, mutta toi viimeinen lausahdus vuoden kovimmista, ei kyllä mun korvaan pitänyt paikkaansa. En tosin seuraa mikä on kovaa Suomessa, mutta itse en onnistunut kovin montaa biisiä tunnistamaan ns. house setistä. Kuitenkin tiedän vähän mikä soi maailmalla...
by sakari: No joo.. nyt mä oon sitten artikuloinu sulle jotenkin epäselvästi.. Housesetillä viittasin siihen Dj Orkidean kommenttiin and noihin velmuihin.. tiedän kyllä mitä ne soittaa.
ville, 2.1.2007 12:49:
Ukei, otetaas taas kerran:
Orkidea ei missään välissä sanonut, että tab & superkasi housea soittavat. Sinä tiesit tämän, mutta kuitenkin päätit sanoa, että tab & superkasi eivät soittaneet vuoden housebiisejä.
Sakari, 2.1.2007 12:54:
-clips-
Pirjo Yrjönen, 19.12.2006 19:47:
Ennakko-odotukset: jonotusta, liikaa ihmisiä, ihan ok - musaa, kavereiden kadotusta ja etsiskelyä, laimeaa 3 2 1-meininkiä
(Pessimisti ei pety. Lataan kaiken energiani etkoihin, joista onkin tulossa parhaat pitkään aikaan!)
kilobitti, 1.1.2007 12:17:
olihan kivaa*iloinen*
ps. erityiskiitos lipun diilanneille*piis*
edit; illan fiiliksistä kertoi aika paljon se, että en päässy tanssilattialle kun oikeastaan kerran, kun kaikki aika meni törmäillessä uusiin ja vanhoihin tuttuihin:)
ville, 2.1.2007 09:45:
.., jotenkin vaan tuntui siltä, että fiilis jäi snadisti siitä mitä unity parhaimmillaan voi olla.
m_a, 2.1.2007 14:22:
---
sts, 2.1.2007 13:03:
stop posting sakari
---
mua itkettää enemmän tää "hei kaikki meni just hyvin, älä ulvo siellä"-asenne. jos on aina sama kaava nii ei ihme et joku haukottelee. mut ei siinä mitään, sanon vaan et sakari, jos ei jengi ymmärrä niin se ei oo aina sun vika <3