UNITY NEW YEAR'S EVE 2007 31.12.2006 @ Helsinki

387 posts, 20 pages, 91,765 views

Trixie

Posts: 1,342

#321 • • Trixie
Suur kiitos koko Unity posselle, bileet oli mahtavat ja musiikki tempas mukaan heti kun vuosi vaihtui ja hileet leijaili päälle*hihu* Fiilis oli uskomattoman hieno ja tarjoilustakin kerkesi hieman nauttimaan *hymy*

Suur kiitos vielä ja oikein hyvää uutta vuotta 2007 *sydän*

--
face your fears and live your dreams

Breaks.fi

Posts: 72

#322 • • Breaks.fi
Hiton kellit! Piti ihan liittyä tälle foorumille, jotta voin ilmaista vitutuksen :D Ihan skeidat bileet. Mun mummelikin ois voinu järkätä paremmat. Pääsalissa oli ihan asiallinen meno puolen yön aikaan, mutta musa oli sitä sitä tavallista skeidaa, mitä nyt voiskin olettaa.. Just juttelin kavereiden kanssa briteistä ja totesivat, että ois aihetta siirtyä 2000 luvulle täälläkin.

Tekis mieli pyytää rahat takas ja super8 & djTab voisivat opetella hommansa kunnolla. Teknisesti suoriutuivat ei siinä mitään, mutta kun musasta sai vain päänsäryn nin mitä hittoa sellaisesta maksamaan..
-Casper-

Posts: 1,363

#323 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
loistobileet pikku ruuhkasta huolimatta*tanssittel*
Laura

Posts: 365

#324 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
hauskaa oli, ehkä paikkana ei paras mahdollinen!!! Hyvää Uutta Vuotta kaikille*hali*
daffy

Posts: 737

#326 • • Edited daffy duck and cover
Ai niin, jos jostain pitää itkeä (*vink*) niin istumatilaa (mielellään sohvia) olisi saanut olla mestoilla enemmän, esim. pääsalin takaosassa. Bileorganisaattori ei tietysti hirveästi pysty tähän vaikuttamaan, mutta nyt tuli sit istuskeltua rappusilla lasinsirujen joukossa tien tukkeena kun piti välillä lepuuttaa jalkoja. Alakerran raflassa ja groove roomissa olisi ilmeisesti (?) voinut istuksella mutta tämä mahdollisuus valkeni ainakin mulle liian myöhään eikä muutenkaan tehnyt mieli talsia sinne Berlin-huoneesta asti.

*piis*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Avatar
#327 • • *Mirri* Guest

Sakari, 2.1.2007 10:14:
Pääsalissa oli ihan asiallinen meno puolen yön aikaan, mutta musa oli sitä sitä tavallista skeidaa, mitä nyt voiskin olettaa..



Jos jo valmiiksi olettaa musan olevan "sitä tavallista skeidaa", niin miksi vaivautua paikalle...?

Tekis mieli pyytää rahat takas ja super8 & djTab voisivat opetella hommansa kunnolla. Teknisesti suoriutuivat ei siinä mitään, mutta kun musasta sai vain päänsäryn nin mitä hittoa sellaisesta maksamaan..



Eli koska sait päänsäryn, niin ei muuta kuin rahat takaisin? Mua kiinnostais tietää , että mitä Super8:n ja Tabin tulis opetella kunnolla jos kerran teknisesti suoriutuivat hyvin? Sun musiikkimakusko määrää kuka hoitaa hommansa kunnolla ja kuka ei..? *ding*
Tiku

Posts: 58

#328 • • Tiku The Robot

ville, 2.1.2007 09:45:
Uusivuosi Unityssä muistutti siitä miksi viimeiset viisi vuotta olen jättänyt iltabileet väliin, nukkunut pari tuntia ja lähtenyt liikkeelle vasta aamusta.

Ilta alkoi loistavasti ravintolan puolelta, hyvän ruoan ja juoman voimin. Bileisiin siirtyminen sujui kivuttomasti, illan host toivotti tervetulleeksi, ilmaista juomaa oli riittävästi, esiintyjät olivat kauniita, viimeisinkin yksityiskohta kunnossa, kaikki parhaat ystävät paikanpäällä ja mikä parasta: tarjolla oli kolme lähes täydellisesti viimeisteltyä ja viihtyisää areenaa.

Mutta lopulta: mä en muista milloin viimeksi olisin viihtynyt näin huonosti Unityssä, veikkaisin, että 2002 kuution avajaisissa ja suurin syy oli about sama: Porukka oli liian kännissä.



Joo, mä olen tästä samaa mieltä. Porukka oli tosiaan liian sekaisin. Itse syyllistyin myös tähän, mutta jos täällä olis ihan selvänä ollut, niin olis vähän kyllä ottanut päähän toi yleinen härdääminen. Sinänsä bileet oli tosi hienot ja onnistuneet. Mutta selvempänä olis saanut niistä enemmän irti.

--
I walked my dog today.It was fun.
--Oscar Wilde

Breaks.fi

Posts: 72

#329 • • Breaks.fi
Hyvä Mirri!


Jos jo valmiiksi olettaa musan olevan "sitä tavallista skeidaa", niin miksi vaivautua paikalle...?



Mistäs päättelit, että valmiiksi näin oletin? En todellakaan, lähdin noihin bileisiin kuuntelemaan musiikkia(en vetämään nuppia sekaisin), kun olen 17 vuotta sitä harrastanut ja tykännyt esim. Anjunabeats matskusta. Musiikin ollessa sitä mitä se sitten oli, päätinkin vetää nupit kaakkoon.


Eli koska sait päänsäryn, niin ei muuta kuin rahat takaisin? Mua kiinnostais tietää , että mitä Super8:n ja Tabin tulis opetella kunnolla jos kerran teknisesti suoriutuivat hyvin? Sun musiikkimakusko määrää kuka hoitaa hommansa kunnolla ja kuka ei..? *ding*



*Dingpä* hyvinkin. Ihan hyvä pointti sinänsä ++ Sanon nyt, että voisivat opetella soittamaan tilanteeseen sopivaa musiikkia.. Opetella komentamaan äänimiehiä hoitamaan hommansa. Mun musiikki maku määrittää sen miten minä sen itse koen. En mä pysty sunkaan korvilla kuuntelemaan.
Individual

Posts: 10,942

#330 • • Individual HYPNO!

Sakari, 2.1.2007 11:20:
Mistäs päättelit, että valmiiksi näin oletin? En todellakaan, lähdin noihin bileisiin kuuntelemaan musiikkia(en vetämään nuppia sekaisin), kun olen 17 vuotta sitä harrastanut ja tykännyt esim. Anjunabeats matskusta. Musiikin ollessa sitä mitä se sitten oli, päätinkin vetää



orkidea, 28.12.2006 20:19:

UNITY PRESENTS VS UNITY:
Muutamat ihmiset ovat kyselleet Unityn mahdollisesta konseptin
muutoksesta, joten selvennyksen sana lienee paikoillaan:)
Uuden vuoden tapahtuma on "Unity presents..." samaan tyyliin
kuin Renaissance, Sun, Pacifique, Unity Chill ja Jose Padilla-
tapahtumat ovat olleet. Unity jatkaa tulevaisuudessa samalla
tylsällä esiintyjälinjalla kuin viimeiset kymmenen vuotta;)

Unityn musiikkilinja tulee myös pysymään proge house ja trance
vetoisena vaikka tällä kertaa pääsalin valtaakin big room
house soundi. Mainittakoon vielä myös että kaikesta old
school-hengestä huolimatta nämä _eivät_ ole retro- tai
klassikkobileet. Pääpaino on uudessa musassa lukuunottamatta
Jay Mellinin ja Joken & Enderin klasarisettejä. Vuoden 2006
parhaita paloja kuullaan varmasti..



Eli tuossa Orkidean alustusta illan musiikilliseen linjaukseen.
Breaks.fi

Posts: 72

#332 • • Breaks.fi


UNITY PRESENTS VS UNITY:
Muutamat ihmiset ovat kyselleet Unityn mahdollisesta konseptin
muutoksesta, joten selvennyksen sana lienee paikoillaan:)...



Jen ymmarra mitä ajat takaa, mutta toi viimeinen lausahdus vuoden kovimmista, ei kyllä mun korvaan pitänyt paikkaansa. En tosin seuraa mikä on kovaa Suomessa, mutta itse en onnistunut kovin montaa biisiä tunnistamaan ns. house setistä. Kuitenkin tiedän vähän mikä soi maailmalla...

Kun kuulin esim. Plump DJs Electric Disco [D.Ramirez mix] biisin, jengi oli, että 'mitä tää on' ja lopetti joraamisen, kun taasen itse olin, että vihdoinkin jotakin hyvää :D Ei kylläkään mahdu house kategoriaan..
Avatar
#335 • • *Mirri* Guest
Hyva Sakari!

Mistäs päättelit, että valmiiksi näin oletin? En todellakaan, lähdin noihin bileisiin kuuntelemaan musiikkia



Mun mielestä ekassa postauksessasi olleesta lauseesta: "mutta musa oli sitä sitä tavallista skeidaa, mitä nyt voiskin olettaa..." käy varsin selvästi ilmi, että sinulla oli jo valmiiksi mielessäsi oletus siitä, että musiikki tulee olemaan sitä tavallista skeidaa.

Sanon nyt, että voisivat opetella soittamaan tilanteeseen sopivaa musiikkia..



Joka siis Sinun mielestäsi on...? Onko jossain erikseen määritelty mikä on mihinkin tilanteeseen sopivaa musiikkia...? Käsittääkseni tämäkin on makuasia ja varmastikin monen mielestä musiikki oli erittäinkin tilanteeseen sopivaa.

Mun musiikki maku määrittää sen miten minä sen itse koen. En mä pysty sunkaan korvilla kuuntelemaan.



*ding* Ahaa...
TemeZ

Posts: 486

#336 • • TemeZ

Sakari

*Dingpä* hyvinkin. Ihan hyvä pointti sinänsä ++ Sanon nyt, että voisivat opetella soittamaan tilanteeseen sopivaa musiikkia.. Opetella komentamaan äänimiehiä hoitamaan hommansa. Mun musiikki maku määrittää sen miten minä sen itse koen. En mä pysty sunkaan korvilla kuuntelemaan.



Mun mielestä jos kerran suurin osa jengistä joras ja oli mielissään niin deejiit soitti juuri tilanteeseen sopivaa musiikkia, vai miten se pitäisi käsittää?
ville

Posts: 3,780

#337 • • ville olen oikeasti ujo

Sakari, 2.1.2007 11:35:
Jen ymmarra mitä ajat takaa, mutta toi viimeinen lausahdus vuoden kovimmista, ei kyllä mun korvaan pitänyt paikkaansa. En tosin seuraa mikä on kovaa Suomessa, mutta itse en onnistunut kovin montaa biisiä tunnistamaan ns. house setistä. Kuitenkin tiedän vähän mikä soi maailmalla...



Vielä kun sanoisit mikä setti, niin ehkä joku voisi tarkemmin sanoa onko sun kanssa samaa mieltä vai ei.

Yläkerrassa ei housea tainnut edes tulla, joilloin puhut varmaan pääsalista? Täällä taas uudempaa housea soitti ekat 1.5h heikki l. Sen jälkeen tuli klasarisetti jay melliniltä, joka loppui yhdeltä. Sitten tuli tunti ehkä hieman enemmän trancepitoisempaa soundia, jossa taisi olla paljon "vuoden biisejä" ja vika 1.5h taas vuoden housebiisejä. Ilmeisesti näistä siis eka tai vika ei ollut odotusten mukainen?
Breaks.fi

Posts: 72

#338 • • Breaks.fi


Mun mielestä ekassa postauksessasi olleesta lauseesta: "mutta musa oli sitä sitä tavallista skeidaa, mitä nyt voiskin olettaa..." käy varsin selvästi ilmi, että sinulla oli jo valmiiksi mielessäsi oletus siitä, että musiikki tulee olemaan sitä tavallista skeidaa.



You got it all wrong honey.. Mun tarkoitus oli vain ilmaista, että siellä ei soitettu mitään erikoista settiä, vaan turvallista "jengi bailaa, kun se tunnistaa Jennifer Lopezin" musiikkia. Ei mulla ollu mitään ennako käsityksiä näistä bileistä. Miksi oisin lähtenyt, jos mulla sellaisia olisi ollut?!

Pidin näitä kundeja hyvinä DJ:nä ja pääsalin puolella meno oli osan ajasta hyvää, kuten jo mainitsinkin.



Joka siis Sinun mielestäsi on...? Onko jossain erikseen määritelty mikä on mihinkin tilanteeseen sopivaa musiikkia...? Käsittääkseni tämäkin on makuasia ja varmastikin monen mielestä musiikki oli erittäinkin tilanteeseen sopivaa.



Hyvä, jos joku näin koki asian olleen. En väitä, että korvani olisivat paremmat kuin kenekään muun. Tää nyt ei vaan johda mihinkään..


*ding* Ahaa...



Hyvä! Jatka tolla linjalla..
Breaks.fi

Posts: 72

#339 • • Breaks.fi

ville, 2.1.2007 11:56:
---
Sakari, 2.1.2007 11:35:
Jen ymmarra mitä ajat takaa, mutta toi viimeinen lausahdus vuoden kovimmista, ei kyllä mun korvaan pitänyt paikkaansa. En tosin seuraa mikä on kovaa Suomessa, mutta itse en onnistunut kovin montaa biisiä tunnistamaan ns. house setistä. Kuitenkin tiedän vähän mikä soi maailmalla...

---


Vielä kun sanoisit mikä setti, niin ehkä joku voisi tarkemmin sanoa onko sun kanssa samaa mieltä vai ei.

Yläkerrassa ei housea tainnut edes tulla, joilloin puhut varmaan pääsalista? Täällä taas uudempaa housea soitti ekat 1.5h heikki l. Sen jälkeen tuli klasarisetti jay melliniltä, joka loppui yhdeltä. Sitten tuli tunti ehkä hieman enemmän trancepitoisempaa soundia, jossa taisi olla paljon "vuoden biisejä" ja vika 1.5h taas vuoden housebiisejä. Ilmeisesti näistä siis eka tai vika ei ollut odotusten mukainen?



Niin, siis pettymys oli se super8 & DjTab setti. Kasarisetti oli taasen mun mielestä parasta.. Eka pääsalissa oli jotain, jota ei ees viittiny kuunnella, eikä se vikakaan mikään ihmeelinen tuntunu olevan, joten käpsin jo himaan sen alkumetreillä..
Avatar
#340 • • *Mirri* Guest

Tää nyt ei vaan johda mihinkään..


Taidetaan olla ensimmäistä kertaa jostain samaa mieltä.

Hyvä! Jatka tolla linjalla..


You too honey.