UNITY NEW YEAR'S EVE 2007 31.12.2006 @ Helsinki

387 posts, 20 pages, 91,952 views

marikah+

Posts: 3

#121 • • marikah+
Liput hommattu!!!*plur* Ja 24 ikäraja kuulostaa ihan ok....erilaista ja itselle käy oikein hyvin!!
Eilen liput hommattu et kait niitä viel on jonkun verran. Nyt ei malttais oottaa...*sydän*
Avatar
#122 • • cjet Guest

marjuska, 14.12.2006 10:06:
Liput hommattu!!!*plur* Ja 24 ikäraja kuulostaa ihan ok....erilaista ja itselle käy oikein hyvin!!
Eilen liput hommattu et kait niitä viel on jonkun verran. Nyt ei malttais oottaa...*sydän*



Todellaki. *jiihaa* Enää reilu pari viikkoa! *pepsodent*
pyllyjumala

Posts: 469

#123 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Jos en mökille lähde pohjoiseen, niin sitten kyllä TÄNNE! *jiihaa*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

eLzKa

Posts: 87

#124 • • eLzKa Eläkeläinen ;)
voi kun oisin tänne halunnu *uuh*
Trixie

Posts: 1,342

#125 • • Edited Trixie
Tasan 2 viikkoo enää *jiihaa* ja ihan paras poppoo lähtee mukaan juhlistaa vuoden vaihdetta*iloinen*
Menis vaan nää päivät nopsaa ni pääsee jortsuilee*tanssittel*

--
face your fears and live your dreams

Danskuh

Posts: 675

#126 • • Danskuh pikku-Dee
kiva ku joutuuki tulee tänne ku laivamatka peruuntui SUURELLA todennäköisyydellä*sydän*
keisha

Posts: 1,394

#127 • • keisha bullet with butterfly wings
Lippu on, joten sisäänpääsy on turvattu. Viime uutena vuotena tuli vain jäätyä kotiin kun ei jaksanut herätyskellon soidessa neljältä alkaa valmistautuu illuihin vaan käänsi kylkeä ja nukahti. Täytyy ottaa vahinko takaisin tällä kertaa *jiihaa*
Nyt vois yrittää jopa miettiä jotain siistimpää vaatetta päälle juhlan kunniaksi....

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#128 • • jesus Guest

Danskuh, 17.12.2006 18:41:
kiva ku joutuuki tulee tänne ku laivamatka peruuntui SUURELLA todennäköisyydellä*sydän*



Veikkaan et ei tuu pahemmin kaivelee et peruuntui *plur*
Avatar
#131 • • Norb Guest
Vidduu, kuulemma tiukka 24.. Ja mulla ei oo ikää! Pöh, mä lähen sit laivalle. Varmaa ihan paskat kemut *igor*
jjkobsson

Posts: 959

#132 • • jjkobsson
Miksen syntynyt 4 kuukautta aikaisemmin? Noh toivottavasti huhtikuun jälkeen on luvassa Unityn tapahtumia *vink*

--
||jjkobsson||

hallucinogen

Posts: 8,190

#133 • • Edited hallucinogen Edain

jjkobsson, 18.12.2006 11:18:
Miksen syntynyt 4 kuukautta aikaisemmin? Noh toivottavasti huhtikuun jälkeen on luvassa Unityn tapahtumia *vink*


Ois kiva tietää, että onko se tiukka 24 nyt sit niin, että jos päiväkin puuttuu niin sisälle ei asiaa vai niin, että muutama kuukausi ei haittaa. Itse ei viittinyt käydä poistaa lippuja kun kaveri tulee Helsinkiin viettää uv:ta ja häneltä puuttuu semmonen 6kk tosta maagisesta 24 -vuoden iästä. Veikkaan, että tulee taas hyvät kalapaliikit bileiden jälkeen kun kuvissa näkyy rutkasti henkilöitä, joilla ei ole vielä muutamaan vuoteen sitä sisäänpääsyyn "vaadittua" ikää *nauru*

--
pikku-*possu*

akir0

Posts: 2,554

#134 • • akir0 idleRPG champion 2009
Tänään kävin noutamassa 4 x lippua ja ihan kohtalainen pino Streettiin näytti jäävän.
*Max*

Posts: 22

#135 • • *Max* der Party Kommissar
Lippujen hankinta on hoidossa, joten tänne tullaan varmasti.
Tällä kertaa lupaan sitten olla olematta selvinpäin..

--
Been there, done that.

Avatar
#136 • • cjet Guest
Toudellakin. Piti jo tsekkaa botta lauantaina. *pepsodent* Mä uskon ja toivon että uutena vuotena siel on PIKKASEN eri meininki.. *nauru*
Jago

Posts: 4,039

#137 • • Jago un-trained monkee
nää bileet jää kyllä väliin..
sekä iän että rahatilanteen takia

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Trixie

Posts: 1,342

#138 • • Edited Trixie

sinihh, 17.12.2006 20:47:
---
Danskuh, 17.12.2006 19:47:
---
jesus, 17.12.2006 19:47:
---
Danskuh, 17.12.2006 18:41:
kiva ku joutuuki tulee tänne ku laivamatka peruuntui SUURELLA todennäköisyydellä*sydän*

---


Veikkaan et ei tuu pahemmin kaivelee et peruuntui *plur*

---

luulen kans:)

---


Ihana kuulla, ettei sua kaivele enää..*tirsk* mä ainakin vaihdan sen mielelläni tähän!



Unity *sydän*



Kiva nähdä teitäkin sit samalla *hali*

--
face your fears and live your dreams

Pearl

Posts: 2

#139 • • Pearl
Pileissä nähhään. *tanssittel* *sydän*
keijukainen

Posts: 1,599

#140 • • keijukainen kiksumurmeli

akir0, 18.12.2006 19:36:
Tänään kävin noutamassa 4 x lippua ja ihan kohtalainen pino Streettiin näytti jäävän.



*hihu*

--
*seepla*