1,340 posts, 67 pages, 565,479 views
Replying to Olen huomannut:
Olen huomannut, että sapsun pituus vaihtelee.
---
kindertin, 19.10.2006 12:40:
Olen huomannut että kannattaa odottaa pahinta,siten voi yllättyä vain positiivisesti.
---
Olen huomannut että jos odottaa pahinta, sen kutsuu elämäänsä. Kannattaakin varautua pahimpaan, toivoa parasta ja tyytyä siihen mitä saa.
Olen huomannut (tai muistanut) että se mitä haluat ei ole välttämättä se mitä tarvitset.
väärillä valinnoilla olevan mahdollisuus hurjiin (tuhoaviin) seurauksiin. Onneksi on valta ottaa ohjat omiin käsiinsä.
---
Olen huomannut (tai muistanut) että se mitä haluat ei ole välttämättä se mitä tarvitset.
---
Totta. Ihmisluonteeseen kai kuuluu eräänlainen hamstraaminen ihanilla asioilla :) Pääasia kai on, että se tuo mukanaa positiivisia tuntemuksia.
Kun ei osaa/uskalla odottaakaan mitään positiivista niin ei myöskään pety. Toisaalta mitään positiivistakaan sillon tuskin tapahtuu.
---
Kun ei osaa/uskalla odottaakaan mitään positiivista niin ei myöskään pety. Toisaalta mitään positiivistakaan sillon tuskin tapahtuu.
---
Tapahtuuko positiivisia asioita vain silloin kun niitä odottaa?
Ettei tullut hankittua tarpeeksi joulu lahjoja vaikka kuinka kaikki oli jo hankittu hyvissä ajoin niin silti jäi jotain hankkimatta =) noo tekevälle sattuu hehe.