48 posts, 3 pages, 7,604 views
shaman:Tappara! tulee kova sarja...mut kyl tappara tod. näk vie tai oishan se toisaalta hyvä että kärpät sais ekan mestaruutensa
Jos mä ny oikein muistan ni Kärpät o voittan mestaruuden viimex -81 jolloin vastassa oli juuri Tappara. Ja edellisen kerran Kärpät oli finaalissa -87 jolloin se hävisi Tapparalle. En mene vannomaan mut näin olin kuulevina viimex eilen telkkarissa.
Kärpät voitttaa!!!!
Mulle selvis joku viikko sitten et pleijarit oli alkanu... kiinnostus SM-liigaan luokkaa - 10...
Harmittaa kyllä Jokereiden ja koko lajin puolesta tommonen käsimaalailu. Varmaan ylpee omasta voittomaalistaan se pelaaja...
[muokattu 2.4.2003 12:33]
Joo, kyllähän tuo käsimaali pilaa koko lajin maineen. Voi ei. Mä en kyl enää koskaan voi katsoa jääkiekkoa.
Taika:
Joo, kyllähän tuo käsimaali pilaa koko lajin maineen. Voi ei. Mä en kyl enää koskaan voi katsoa jääkiekkoa.
jebulis... Ja Maradonan "hand of god" pilasi koko jalkapallon maineen.
Tarkoitin seuraavaa:
Harmittaa Jokereiden puolesta ja lajin puolesta, että tämmösiä sattuu. Ei ole reilua, varsinkaan pelaajille, että mahdollisuus voittoon taikka tässä tapauksessa jopa mestaruuteen viedään. Kaikki jotka ovat jotain lajia kilpailleet tietävät tämän.
Lajin kannalta harmittaa siinä mielessä että todellisuudessahan Kärpät eivät (välttämättä) 'ansaitsisi' kultaa taikka edes hopeaa.
En tiedä tarkemmin tämän maalin taustoja mutta jos tuomari on (ennen päätöstään) katsonut videolta niin huono juttu. Jos ei ole katsottu videolta niin silloinhan peli on selvä. Onko SM-liigassa valmentajilla mahdollisuus 'haastaa' päätuomari katsomaan joku tilanne videolta?
NFL:ssa tämmöinen on ainakin käytössä ja tuntuu toimivan mainiosti. Jopa pelejä on ratkennut näiden 'haasteiden' takia.
[muokattu 2.4.2003 13:23]