Ja ok, kaikilla on oikeus mielipiteeseen, ehkä mun ois pitäny siis muotoilla lause "ei pitäisi syyllistää" hieman toisin. Vaikkapa että "en itse syyllistä". IMHO. tep. Ja saat toki olla eri mieltä, ja ei, jokerit ei ole finaalissa, tyvärr. Sekin on vain makuasia. Ja kuten totesit, isoin raha ei tällä kertaa voittanut, mutta harvemmin sitä kumminkaan tapahtuu että liigan pienimpien budjettien omaavien seurojen taistelua nähtäis finaalissa, eli siis raha kuitenkin ratkaisee osan, jokaisella on sitten oma mielipide siitä kuinka suuren osan. Ja kuten todettua, urheilu = bisnestä, bisnes = tarkoituksena tuottaa rahaa (korjatkaa jos jollain on eriävä mielipide), ja siihen tarkoituksiin MUN mielestä harkimo on mielestäni oikea henkilö.
Hipshops, ei tää mulle enää niin vakavaa oo ku joskus teinivuosina, ihmetyttää vaan miten jotkut henkilöhahmot jaksavat vuodesta toiseen risoa ihmisiä. Kuilu valaisi hieman miksi, mutta epäilen että kaikilla ketkä harkimoa / summasta dissavaat, ei ole yhtä perustavanlaatuista tietoa.
-M