Kärpät teki sen taas!

48 posts, 3 pages, 7,602 views

Aidrian

#21 • • Aidrian Furian Master
prkle.. Jokerit tippu *snif*.. kärppälauma kaatoon, toivottavasti Tappara korjaa potin*dissaa**plur*
#22 • • wesqu Guest
Henkilökohtaisesti HIFK fanina tietysti salaa toivoin, että Jokerit putoaa ja niin kävi. Ei vaan hirveesti kotona uskaltanu hehkuttaa kun toi isäpappa on intohimoinen Jokerifani *nauraa*.
Kyllä kärpille toivoisin tuon mestaruuden tulevan.
Niin ja voihan sitten Jokerit siihen lohduttautua, että hävisiväthän mestarille *vink*
Lost-Soul

#23 • • Lost-Soul los pallos
kärpät voitti ja hirvii ei näy.... joo*igor*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

#24 • • Taika Guest
tuntematon:

shaman:Tappara! tulee kova sarja...mut kyl tappara tod. näk vie tai oishan se toisaalta hyvä että kärpät sais ekan mestaruutensa *iloinen*

Jos mä ny oikein muistan ni Kärpät o voittan mestaruuden viimex -81 jolloin vastassa oli juuri Tappara. Ja edellisen kerran Kärpät oli finaalissa -87 jolloin se hävisi Tapparalle. En mene vannomaan mut näin olin kuulevina viimex eilen telkkarissa.
Kärpät voitttaa!!!!

*joo*
Aidrian

#25 • • Aidrian Furian Master
oon jo jostain yläasteelta lähtien saanu kuulla tästä mun jokerifaniudesta ja olisin lähteny limppariareenalle omieni puolesta huutamaan, kuten edellisinäkin vuosina. Mut sit tulee joku Tenkrat ja pilaa muuten hyvän päivän. Istu tuohon*dissaa* ... joojoo.. ei liian tosissaan, tiedetään*vink**nauraa*
henkka

#26 • • henkka
Mulle selvis joku viikko sitten et pleijarit oli alkanu... kiinnostus SM-liigaan luokkaa - 10...

Harmittaa kyllä Jokereiden ja koko lajin puolesta tommonen käsimaalailu. Varmaan ylpee omasta voittomaalistaan se pelaaja... *dissaa*

[muokattu 2.4.2003 12:33]
#27 • • Taika Guest
henkka:

Mulle selvis joku viikko sitten et pleijarit oli alkanu... kiinnostus SM-liigaan luokkaa - 10...

Harmittaa kyllä Jokereiden ja koko lajin puolesta tommonen käsimaalailu. Varmaan ylpee omasta voittomaalistaan se pelaaja... *dissaa*

[muokattu 2.4.2003 12:33]

Joo, kyllähän tuo käsimaali pilaa koko lajin maineen. Voi ei. Mä en kyl enää koskaan voi katsoa jääkiekkoa.*justjoo*
Youzo

#28 • • Youzo viidakkovekara
*nukkuu**nukkuu**nukkuu**hih**
Se joka peliin ryhtyy sen kestäkööt..*ding*
henkka

#29 • • henkka
Taika:

Joo, kyllähän tuo käsimaali pilaa koko lajin maineen. Voi ei. Mä en kyl enää koskaan voi katsoa jääkiekkoa.*justjoo*

jebulis... Ja Maradonan "hand of god" pilasi koko jalkapallon maineen. *ding*

Tarkoitin seuraavaa:

Harmittaa Jokereiden puolesta ja lajin puolesta, että tämmösiä sattuu. Ei ole reilua, varsinkaan pelaajille, että mahdollisuus voittoon taikka tässä tapauksessa jopa mestaruuteen viedään. Kaikki jotka ovat jotain lajia kilpailleet tietävät tämän.

Lajin kannalta harmittaa siinä mielessä että todellisuudessahan Kärpät eivät (välttämättä) 'ansaitsisi' kultaa taikka edes hopeaa.

En tiedä tarkemmin tämän maalin taustoja mutta jos tuomari on (ennen päätöstään) katsonut videolta niin huono juttu. Jos ei ole katsottu videolta niin silloinhan peli on selvä. Onko SM-liigassa valmentajilla mahdollisuus 'haastaa' päätuomari katsomaan joku tilanne videolta?

NFL:ssa tämmöinen on ainakin käytössä ja tuntuu toimivan mainiosti. Jopa pelejä on ratkennut näiden 'haasteiden' takia.

[muokattu 2.4.2003 13:23]
trance moon

#30 • • trance moon ZamZa...
blaaaaa... *poks*

Ihhhaaan sama mulle... hehh... *nauru*

evvvk... *hih*

[muokattu 2.4.2003 13:28]
misjah

#31 • • misjah Team Sika
henkka:

Taika:

jebulis... Ja Maradonan "hand of god" pilasi koko jalkapallon maineen. *ding*

Tarkoitin seuraavaa:

Harmittaa Jokereiden puolesta ja lajin puolesta, että tämmösiä sattuu. Ei ole reilua, varsinkaan pelaajille, että mahdollisuus voittoon taikka tässä tapauksessa jopa mestaruuteen viedään. Kaikki jotka ovat jotain lajia kilpailleet tietävät tämän.

Lajin kannalta harmittaa siinä mielessä että todellisuudessahan Kärpät eivät (välttämättä) 'ansaitsisi' kultaa taikka edes hopeaa.

En tiedä tarkemmin tämän maalin taustoja mutta jos tuomari on (ennen päätöstään) katsonut videolta niin huono juttu. Jos ei ole katsottu videolta niin silloinhan peli on selvä. Onko SM-liigassa valmentajilla mahdollisuus 'haastaa' päätuomari katsomaan joku tilanne videolta?

NFL:ssa tämmöinen on ainakin käytössä ja tuntuu toimivan mainiosti. Jopa pelejä on ratkennut näiden 'haasteiden' takia.

[muokattu 2.4.2003 13:23]

älä selitä.. paremmat voitti!

--
www.team*possu*.tk

Mark

#32 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
joo, lajissa ku lajissa AINA paremmat voittaa! *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

r0n

#33 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
K!...........Y!.............R!............P!..............Ä! Kärpät!*nauru*

--
6er reihe

Mice

#34 • • Mice .: unique :.
hei kammoon.. Sallittakoon Kärpille mahdollisuus..
Ihan jees suoritus nuorelta joukkueelta.. *piis*

--
This won\'t hurt, I promise..

#35 • • Cera Guest
olettepa kaikki vallan ihania täällä.

*kikatl*

luulin et näin tosissaan ollaan jääkiekost vaa jossain ala-asteel.

toisaalt sillonku ite eksyy matsiin.. ni aika kuumina kaikkien tunteet käy.
mutta että TÄÄLLÄ. te. jostain SM-Liigasta.

*plur*
RedOne

#36 • • RedOne
Enpä viitti sanoa yhtään mitänn...mun henk. koht. intressit SM-Liigaa kohtaan lopahti Tiistai iltana ku areenalla loppu-summeri soi...! *nukkuu* No ehkä vähän vielä perjantaina jaksaa innostua...mutta mm-skaboja odotellessa...!

--
Hab haba zut zut

Mark

#37 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
on se vaan kumma miten helvetissä ihmiset jaksaa vuodesta toiseen valittaa ja kitistä jokereista sen OMISTAJAN takia. Hjallis on jo näyttänyt kyntensä liikemiehenä, ja luulis jo siihen suomalaistenki tottuneen, sm-liiga ainaki noteeras sen ja palkkas miehen johtajaks = erittäin hyvä veto mielestäni. Lisäks Summanen on Suomen seuraava valmentaja, eli kuilu, vituttaako nyt sillä perusteella seuraavissa kisoissa ens vuonna Suomen jengiki sua, kannatatko ruotsia? *vink*

-M

--

jUSSi

#38 • • jUSSi äkäinen vanhus
Mark:

Lisäks Summanen on Suomen seuraava valmentaja, eli kuilu, vituttaako nyt sillä perusteella seuraavissa kisoissa ens vuonna Suomen jengiki sua, kannatatko ruotsia? *vink*

-M

Vois hyvin kannattaakin, kyllä Summanen sen luokan saviaivo on.
Mark

#39 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
*justjoo* Politiikassa vielä ymmärrän että yksilöitä dissataan tyhmyyden / ruman ulkomuodon / vammasten päätösten takia, mutta urheilu on viihdettä ja jos kaikki olisivat samasta muotista veistettyjä, olisi se aika rutikuivaa viihdettä IMO. Lisäksi Summanen on valmentajana hyvä, ei olisi muuten tuossa asemassa, eikä noista lätkävalmentajista kovinkaan moni ole järjen jättiläisenä jäänyt mieleen. Valmentaa ne osaa, muuten ovat aika pölhöjä kaikki IMO, suhonen voi olla vaikka sit se poikkeus joka vahvistaa säännön..

-M

--

Mark

#40 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
oolrait, mä en tunne kumpaakaan kaksikosta summanen & hjallis hlökohtaisesti enkä ole päässy todistamaan sikailuja paikanpäällä.. Mutta ainaki summasen julkisuuskuva on rauhottunut huomattavasti, ja virallisten tietojen mukaan ei ainakaan dokaa enää, tiedä sit siitä.. Hmm, hjallis ainaki sai jokerien talouden kuopasta nousuun, lisäks areena kannattanee kohtuullisesti.. Mut joo, kaikillahan on oikeus mielipiteeseen, se on vaan fakta et rahalla saa ja hevosella pääsee, eikä mielestäni pitäis sellasia joukkueita / henkilöitä jotka tämän ovat ymmärtäneet syyllistää mitenkään.

-M

--