klubituksen vegaanit

170 posts, 9 pages, 54,359 views

r0n

Posts: 2,258

#21 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Occu, 29.9.2006 13:50:
---
Lyylikki, 29.9.2006 10:09:
Lihaani *tirsk*

Nytpä sain hienon uuden termin sanavarastooni...kiitos.

- Mitä, syötsä lihaa, etkö sä olekaan vegaani?
- Ei ei, minähän olen lihaani.

---


:D

kuin myös olen lihaani




Jee Carnivore FTW!!

--
6er reihe

Waakku

Posts: 158

#22 • • Waakku
Liivate on ainut mitä joutuu nyt ottamaan kun on lääkkeet. Muuten ei mitään eläinperäistä suusta alas. Eikä päälle puettuna.

--
- ? -

lurjus

Posts: 42

#23 • • lurjus
En syö lihaa...kalaa tulee syötyy.......pari kolme vuotta sitten vaan lopetti lihan syönnin..*ding*.....(syistä viis) oon ihan tyytyväinen*pepsodent*
Zolpidem

Posts: 7

#24 • • Zolpidem Zzzz...
Mitä eroa on vegaanilla ja yber-vegaanilla? *ding* Itse en syö mitään eläinperäistä ruokaa enkä osta eläinperäisiä vaatteita, mutta käytän kyllä esimerkiksi eläinperäisiä ainesosia sisältäviä lääkkeitä. Joten en varmaankaan ole yber-vegaani?

Siispä olen kai vegaani. Vuodesta -98.

--
Pac Man Army

Summerblink

Posts: 291

#25 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

Waakku, 29.9.2006 13:56:
Liivate on ainut mitä joutuu nyt ottamaan kun on lääkkeet. Muuten ei mitään eläinperäistä suusta alas. Eikä päälle puettuna.


Mä ostin jokunen vuos sitten sellasii kasviperäisiä kapseleita mihin pystyi laittamaan omat troppinsa(ja tarkoitin nyt ihan oikeita lääkkeitä). Joihinkin lääkkeisiin se liivate on ikävä kyllä sotkettu niin ettei sitä poista siitä erkkikään *sars*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#26 • • Edited Peikkotyttö
lakto-ovo-pesco vege,viimeiset 4 vuotta
Kun muutenkin syön huonosti ja olen aivan paska kokki,jeesaa toi kalan syöminen pitämään mut hengissä.

--
Groove is in the Heart

Avatar
#27 • • astaroth Guest

Zolpidem, 29.9.2006 19:20:
Mitä eroa on vegaanilla ja yber-vegaanilla? *ding*


yber-vegaani ei syö mitään, mikä jättää varjon
Jago

Posts: 4,039

#28 • • Jago un-trained monkee

osama, 29.9.2006 10:07:
hih pitipä tällainen perustaa, eli kaikki vegetyypit ilmoittautukaas.
saa täällä keskustellakin, mutta näin aamusta en mitään hienon hienoa avautumista tähän keksi..


ois kiva jos tossa ois vaihtoehtoina viellä, syön kalaa mutta en lihaa ja olen kaikkiruokainen(ja ehkä; vedän niinpaljon piriä etten ole koskaan nälkäinen*lmao*), jotta näkis kuinka yleistä tuo klubbarissa oikeesti on

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Kianoni

Posts: 357

#29 • • Kianoni pomputtaako?

Jago, 29.9.2006 23:26:
---
osama, 29.9.2006 10:07:
hih pitipä tällainen perustaa, eli kaikki vegetyypit ilmoittautukaas.
saa täällä keskustellakin, mutta näin aamusta en mitään hienon hienoa avautumista tähän keksi..

---

ois kiva jos tossa ois vaihtoehtoina viellä, syön kalaa mutta en lihaa ja olen kaikkiruokainen(ja ehkä; vedän niinpaljon piriä etten ole koskaan nälkäinen*lmao*), jotta näkis kuinka yleistä tuo klubbarissa oikeesti on


no mutta näin tämä pysyy vegempänä koko threadi. ja kalalla on edelleenkin lihakset joten lihaa se on vaikka vedessä porskuttaa.
Kianoni

Posts: 357

#30 • • Kianoni pomputtaako?

Zolpidem, 29.9.2006 19:20:
Mitä eroa on vegaanilla ja yber-vegaanilla? *ding* Itse en syö mitään eläinperäistä ruokaa enkä osta eläinperäisiä vaatteita, mutta käytän kyllä esimerkiksi eläinperäisiä ainesosia sisältäviä lääkkeitä. Joten en varmaankaan ole yber-vegaani?

Siispä olen kai vegaani. Vuodesta -98.


ybervegaani ei käytä edes ennen vegaaniksi ryhtymistä hankkimiaan eläimen osia sisältäviä vaateparsia (villasukat-paidat ym) ja yleensä toimii myös hyvänä vegaanipoliisina huomautellen muiden vegaaniystävien vanhoista nahkakengistä ym. *pepsodent**nauru*
kilobitti

Posts: 2,419

#31 • • kilobitti 1-2-3 techno

osama, 30.9.2006 10:28:
ybervegaani ei käytä edes ennen vegaaniksi ryhtymistä hankkimiaan eläimen osia sisältäviä vaateparsia (villasukat-paidat ym) ja yleensä toimii myös hyvänä vegaanipoliisina huomautellen muiden vegaaniystävien vanhoista nahkakengistä ym. *pepsodent**nauru*



Ympäristöystävällisyyden näkökulmasta ois lähinnä hölmöä olla käyttämättä jo ostamiaan vaatteita.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Kianoni

Posts: 357

#32 • • Kianoni pomputtaako?

kilobitti, 30.9.2006 10:38:
---
osama, 30.9.2006 10:28:
ybervegaani ei käytä edes ennen vegaaniksi ryhtymistä hankkimiaan eläimen osia sisältäviä vaateparsia (villasukat-paidat ym) ja yleensä toimii myös hyvänä vegaanipoliisina huomautellen muiden vegaaniystävien vanhoista nahkakengistä ym. *pepsodent**nauru*
---


Ympäristöystävällisyyden näkökulmasta ois lähinnä hölmöä olla käyttämättä jo ostamiaan vaatteita.


sehän on totta tosiaan, mun ironia ei taaskaan purrut.
Jago

Posts: 4,039

#33 • • Jago un-trained monkee

osama, 30.9.2006 10:26:
---
Jago, 29.9.2006 23:26:
---
osama, 29.9.2006 10:07:
hih pitipä tällainen perustaa, eli kaikki vegetyypit ilmoittautukaas.
saa täällä keskustellakin, mutta näin aamusta en mitään hienon hienoa avautumista tähän keksi..

---

ois kiva jos tossa ois vaihtoehtoina viellä, syön kalaa mutta en lihaa ja olen kaikkiruokainen(ja ehkä; vedän niinpaljon piriä etten ole koskaan nälkäinen*lmao*), jotta näkis kuinka yleistä tuo klubbarissa oikeesti on

---

no mutta näin tämä pysyy vegempänä koko threadi. ja kalalla on edelleenkin lihakset joten lihaa se on vaikka vedessä porskuttaa.


joo niin se mun mielestä onkin. tarkotin oikeestaan niitä jotka ei syö punaista lihaa(vaikka sillä lihan värillä tuskin onkaan mitään tekemistä sen kanssa kuinka huonoissa oloissa sen itseensä kasvattaneet eläimet ovat eläneet)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

JetZe

Posts: 221

#34 • • JetZe
itse en ymmärrä tuota villa hommaa :F
koska kuitenkin ne lampaat joudutaan keritsemään vähintään kerran vuodessa,muuten se "turkki" menee sietämättömään kuntoon :/

noh,kuitenkin. kukin taaplaa tyylillään :)
kilobitti

Posts: 2,419

#35 • • kilobitti 1-2-3 techno

osama, 30.9.2006 10:47:
sehän on totta tosiaan, mun ironia ei taaskaan purrut.



Kyllä mä ton vähän niinku ironiana otin, mut kommentoin silti.

Jago, 30.9.2006 10:48:
joo niin se mun mielestä onkin. tarkotin oikeestaan niitä jotka ei syö punaista lihaa(vaikka sillä lihan värillä tuskin onkaan mitään tekemistä sen kanssa kuinka huonoissa oloissa sen itseensä kasvattaneet eläimet ovat eläneet)



Itse asiassa oon kelannut sitä, miksi monet kasvissyöntiin taipuvaiset syö esim. vaan kanaa tällöin. Eikö kanojen kasvatus ole esim. lehmiin/sikoihin verrattuna vielä aika paljon rujompaa/teollisempaa? Ymmärrän toki, että kana on kasvissyöjän ei-tottuneelle vatsalle helpompi pala kuin lehmän sisäfile:P

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

lohikarme

Posts: 1,730

#37 • • lohikarme RitariVittupää
Mä ryhdyn kasvissyöjäks vasta sitten ku sudet syö soijapihvejä.

--
Qualis artifex pereo

JR Ewing

Posts: 985

#38 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Kalaa syön joskus..15 vuoteen ei punaista lihaa eikä kanaa
JetZe

Posts: 221

#39 • • Edited JetZe
ja elämän kiertokulku pitäisi ottaa huomioon jokatapauksessa. itselle se on helppoa,sattuneista syistä [koko elämä maatilalla..]

mutta miettikää nyt jotain keniaa.

siellä on leijonia,sitte on seeproja. leijonat syö seeprat. leijona on peto.
ihminen tappaa leijonan. ihminen on peto. seepra ei tapa ketään. seepra on hyötyeläin.
tai jotain *igor* toivottavasti saitte ajatuksista selkoa *ding*
ja ei,en tuputa kenellekkään mitään. niin kauan ku kukaan ei mulle tuputa mitään *lmao*

http://video.google.com/videoplay?docid=1955338193411180382&q=World+of+Warcraft+%2Bkenya

mutta kukin taaplaa tyylillään :D

(unohtakaa norja)

edit:lausetta lisää..
Esa

Posts: 947

#40 • • Esa
Lakto-ovo
1998->