JetZe, 18.9.2006 18:09:
nonnih :D mutta jokatapauksessahan sinne eksyy näitä parillisia :/ eihän sille mitään voi,ja tuovathan hekin oman lisänsä! *virn*
Joo, sinne voi tulla joku pariskunta jolla on kaulassa laput "Dating, but looking for threesome".
Juhgu, 18.9.2006 18:12:
--- JetZe, 18.9.2006 18:09:
nonnih :D mutta jokatapauksessahan sinne eksyy näitä parillisia :/ eihän sille mitään voi,ja tuovathan hekin oman lisänsä! *virn*
---
Joo, sinne voi tulla joku pariskunta jolla on kaulassa laput "Dating, but looking for threesome".
Varsinkin hemaisevia tyttöpariskuntia joille kelpais poika seura :)
Viestin tynkää on pistetty nyt niille, jotka täällä ovat ilmoittaneet kiinnostuksensa osallistua näitten järkkäämiseen :) "työryhmään" mahtuu porukkaa vielä ;D
Mä en taida enää olla niin vihkitynyt bileissä käynnille, että pitäs joku bilettäjä löytää. Mulle ihan sama. Käsittääkseni sinkkupileissä on vain aina se toive että tulisi pariutuneita ihmisiä.
Mä toivoisin et siel olis DJ:t myös sinkkuja, että pääsee vonkaamaan
Joo.. mä oon joskus soittanu bileissä ja levyt löytyy. Niitä on n. 100 kpl. Sinkku oon mutta löytyisikö muka jotain aikaa naiselle. Pitäs saada paljon omaa aikaa omille jutuille.
Mutta mahtaako DJ:t olla sinkkuja noin niinkun yleisesti? Jaa-a...
bubbelgum, 18.9.2006 17:50:
--- JetZe, 18.9.2006 17:34:
ei muutakuin vain sitten kaikille tutuille sinkkunaisille tietoa asiasta,että saapuvat paikalle,vaikka heistä ei itse saisikaan seuraa,niin antaahan jollekkin toiselle toivoa?
---
...kaikki sinkut toivat omat exänsä bileisiin, juuri sillä periaatteella että vaikka mulle ei kelvannu niin toiselle saattaa kelpaa.
Tais muuten toi telkkarisarja olla Sinkkuelämää ja siinäkin kävi köpelösti, kun Charlotte (?) löysi jonkun, niin tän hra Jonkun exäpä spottas samantien, että kelpaahan toi vätys jollekin muullekin, että kait se mullekin vielä kelpais. Ja jäi uusi naikkonen kakkoseksi. :D
Mä oon tulossa. Mut miten näissä bileissä varmistetaan, ettei seukkaajat eksy paikalle uteliaisuuttaan?
lunake, 18.9.2006 16:55:
Jengille vois antaa jonkin sortin tarralaput rinnuksille joiden tekstit eivät jättäisi epäselväksi että millä mielellä sitä ollaan liikenteessä; esim. helppo, hankala, napanöyhtä
Jos näissä bileissä olisi ennakkoilmoittautuminen, niin voisi teettää jokaiselle oman tunnistekortin, joissa olisi nimi, mitä etsii ja millä vakavuusasteella jne tjsp.