SINKKULUUKKU™ bileet

321 posts, 17 pages, 93,119 views

Verottaja

Posts: 1,174

#162 • • Verottaja no-life / luuviulu
Täällä vois pistäytyy, jos uskaltais :D
Olen ujo ja epäsosiaalinen *blush*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#163 • • WiljamiDzay Nyypiö
Rupee vaikuttaa potentiaalisesti lupaavalta... Tuonne oltais ilmeisesti saamassa molempien sukupuolien edustajia, mikä on useissa sinkkubileissä havaittu toimivaksi konseptiksi *pepsodent*

Jos noita rusetteja, ni mulle semmonen punakka jutustelusävyillä... *vink*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Amuck

Posts: 2,396

#164 • • Amuck dub-i-dub

Käenpoika, 18.9.2006 20:22:
"hyväl" stägäl tänne tulee pelkästää jäbii ja sit taustal soi junkka =DDDDDDDDDDDDDd


No niin, nyt muakin alkoi kiinnostaa nämä bileet!

Ei mutta, kyllä mä varmaan uteliaisuuttani paikalle lähtisin. Jonkinlainen liikennevalotarra on kyllä hyvä idea - en mä pelkästään parinhakusinkkubileisiin halua.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pirpeli

Posts: 5,533

#165 • • pirpeli

Amokk, 18.9.2006 23:00:
Jonkinlainen liikennevalotarra on kyllä hyvä idea - en mä pelkästään parinhakusinkkubileisiin halua.


Tästä tulee selkeesti WiljamDzay presents Traffic Lights:D. Vois kai tällasta harkita, jos joku lupaa oikeasti tutustuu eikä hae vaan pilluu :D:D:D:D:D

(anteeks oli pakko)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#166 • • WiljamiDzay Nyypiö

pirpeli, 18.9.2006 23:05:
---
Amokk, 18.9.2006 23:00:
Jonkinlainen liikennevalotarra on kyllä hyvä idea - en mä pelkästään parinhakusinkkubileisiin halua.

---

Tästä tulee selkeesti WiljamDzay presents Traffic Lights:D. Vois kai tällasta harkita, jos joku lupaa oikeasti tutustuu eikä hae vaan pilluu :D:D:D:D:D

(anteeks oli pakko)



Hitto... Mähän alan olee kuuluisa... *nauru*

Ja lupaan etten hae vaan pillua... Olen varmaan erilainen nuori, mut mun mielestä tunteet ois hyvä olla kans mukana.. *hymy*

Ja vaikka tuo ylläoleva kappale saattaa vaikuttaa siltä, että oon ottanu sen suoraan jostain "Kuinka saan pillua"-oppaasta, ni väitän silti olevani oikeesti tota mieltä... *vink*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#167 • • niomic Guest

WiljamiDzay, 18.9.2006 23:31:
Ja lupaan etten hae vaan pillua... Olen varmaan erilainen nuori, mut mun mielestä tunteet ois hyvä olla kans mukana.. *hymy*



Toi oli kyllä sanavalintoineen niin tahdikkaasti sanottu, et voitais ehkä laittaa topikki samantien lukkoon (mayaaaaah? :D)
domi

Posts: 7,069

#169 • • domi Työn sankari.
VARMASTI meistä kaikista löytyy se puoli joka ei hae (pelkkää) pillua vaan myös ..ah... tunteita.
Avatar
#170 • • astaroth Guest

akiapina, 19.9.2006 00:27:
*reps* kyllä :D tosta vois teettää vaikka t-paidan. "lupaan etten hae vaan pillua"


"...mutta se on ihan okei."
Danskuh

Posts: 675

#171 • • Danskuh pikku-Dee
hihiihh---sinkkuluukkuu-bileet*tirsk*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#172 • • WiljamiDzay Nyypiö
-ttu sano enää mitn... *igor*

..

...

.... no ette te musta noin helpolla päässy... mitähän sitä seuraavaks paljastais et saa lisää dissausta ja ilkeilyä osakseen? *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Mar6

Posts: 2,178

#173 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Voi videovuokraamo teidän kanssa.

Saako narikassa jokainen narikkalapun kanssa ilmaisen kortsun???? Onko bileissä chillialue missä hyviä patjoja ja laavalamppuja? Pukukoodi??
*hymy*

--
-Where there is house there is a home-

pirpeli

Posts: 5,533

#174 • • pirpeli

Mar6, 19.9.2006 00:52:
hyviä patjoja ja laavalamppuja? *hymy*



Susta tulee ihan hyvä patja. :D:D:D
Eiku toi oli huano.....Joo, sellanen muheva tsilli, jossa voi kölliä kasassa. Sillee söpösti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Danskuh

Posts: 675

#175 • • Danskuh pikku-Dee

WiljamiDzay, 19.9.2006 00:44:
-ttu sano enää mitn... *igor*

..

...

.... no ette te musta noin helpolla päässy... mitähän sitä seuraavaks paljastais et saa lisää dissausta ja ilkeilyä osakseen? *nauru*







kaunis ideahan tuo:)
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#176 • • WiljamiDzay Nyypiö
Ei oo pakko tulla, jos ei kiinnosta... Me leikitään meidän hiekkalaatikolla ja muut voi suksia v... eiku siis leikkiä omallaan... *hih*

Pitäisköhän tähänki taas lisätä jotain ettei oteta liian vakavasti... Jos laittais oman kuvan tohon alle, ni saattais helpottaa siinä suhteessa... *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Mar6

Posts: 2,178

#177 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

pirpeli, 19.9.2006 00:54:
---
Mar6, 19.9.2006 00:52:
hyviä patjoja ja laavalamppuja? *hymy*

---


Susta tulee ihan hyvä patja. :D:D:D
Eiku toi oli huano.....Joo, sellanen muheva tsilli, jossa voi kölliä kasassa. Sillee söpösti.



Ööei, mun päällä ei harrasteta mitään lisääntymisenharjoittelua, mun kanssa tietysti saa harrastaa jos on riittävän esteettisesti miellyttävä ja älykäs.. tai sit ei *plur*

Kutsutsä pirpeli söpöks sitä näkyä kun hyeena syö rekan alle jäänyttä rämemajavaa?? *hihu*
Ja nyt tää poika pitää turvan kiinni *enkeli* *blush*

--
-Where there is house there is a home-

pirpeli

Posts: 5,533

#178 • • pirpeli

Mar6, 19.9.2006 01:25:
Kutsutsä pirpeli söpöks sitä näkyä kun hyeena syö rekan alle jäänyttä rämemajavaa?? *hihu*



Kyl mä pidän hyeenanpennuista, rekoista, syömisestä ja majavista*plur*..En kyl tosin välttis samassa lauseessa*ding**nauru*

Ihhhhiii-

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#179 • • cjet Guest

Avernian, 18.9.2006 21:26:
---
Lyylikki, 18.9.2006 21:14:
musta - ei kiinnosta ees jutella kenenkään kanssa
harmaa - vaan juttelu kiinnostaa
punanen - ihokontaktit tytöiltä
sininen - ihokontaktit pojilta
violetti - kaikki käy

---


Mulle musta-punainen rusetti! *pahis*



*lmao* "Tule ja raiskaa minut, nainen"
Sand3

Posts: 1,157

#180 • • Sand3 satuolento
Miksi tällaista ei ollut silloin ilmassa kun mä olin sinkku? Ihan pirun jees idea *joo*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.