321 posts, 17 pages, 95,656 views
lunake, 18.9.2006 16:55:
Jengille vois antaa jonkin sortin tarralaput rinnuksille joiden tekstit eivät jättäisi epäselväksi että millä mielellä sitä ollaan liikenteessä; esim. helppo, hankala, napanöyhtä
WiljamiDzay, 18.9.2006 16:43:
Ois varmaan hyvä pitää polli siitä ajankohdasta, jos paikka on nyt selvillä...
Mites muuten onko siellä turkoosissa tuo ilmainen vuokra-käytäntö myös viikonloppuisin.. Tai toimiiko se niin, että esim. lauantaina juomia täytyy kulua x määrä enemmän kuin vaikka tiistaina? Ja jos porukka ei osta raflan tuotteita tarpeeksi suurella summalla, veloitetaanko erotus bileiden järjestäjältä?
lunake, 18.9.2006 16:55:
Jengille vois antaa jonkin sortin tarralaput rinnuksille joiden tekstit eivät jättäisi epäselväksi että millä mielellä sitä ollaan liikenteessä; esim. helppo, hankala, napanöyhtä
kml, 18.9.2006 17:20:
Eikai näis sit käy samallailla kun mun järkkäämissä kotibileissä, et on 50 jätkää, 10 muijaa ja muijista puolet varattuja ? :P
kml, 18.9.2006 17:20:
Eikai näis sit käy samallailla kun mun järkkäämissä kotibileissä, et on 50 jätkää, 10 muijaa ja muijista puolet varattuja ? :P
ps. oon vitun helppo
WiljamiDzay, 18.9.2006 17:22:
Mun laskelmien mukaan tollein käy aina... Eli vaikka mielelläni lähtis sinne hakemaan seurustelukumppania, ni varmaan parempi jättää suurempimuotoinen esihypetys vähemmälle...
Dementation, 18.9.2006 17:24:
Joo ja toinen puoli muijista on nihkeitä diivoja
kml, 18.9.2006 17:24:
---
WiljamiDzay, 18.9.2006 17:22:
Mun laskelmien mukaan tollein käy aina... Eli vaikka mielelläni lähtis sinne hakemaan seurustelukumppania, ni varmaan parempi jättää suurempimuotoinen esihypetys vähemmälle...
---
Ok, no hauskaa munki bileissä on aina ollu vaik sukupuolijakauma onki ollu tollanen :D
JetZe, 18.9.2006 17:34:
ah,nämä iänikuiset naiskysymykset :D ei muutakuin vain sitten kaikille tutuille sinkkunaisille tietoa asiasta,että saapuvat paikalle,vaikka heistä ei itse saisikaan seuraa,niin antaahan jollekkin toiselle toivoa?
bubbelgum, 18.9.2006 17:50:
Ai hitsit, tosta tuli mieleen sellanen hassu idea joka jossain telkkarisarjassa joskus oli. Siinä kaikki sinkut toivat omat exänsä bileisiin, juuri sillä periaatteella että vaikka mulle ei kelvannu niin toiselle saattaa kelpaa.
Mutta asiaan. En mäkään nyt ole sinkkubileisiin menossa sillä periaatteella että hei täältä pitää löytyä elämänkumppani. Ja kyllä mäkin osaan pitää hauskaa, enkä oo mikään hirvee nipottaja, vaikka mielummin olenkin selvinpäin, kun missään hirveessä kännissä. Mutta silti toivoisin, että jos sinkkubileet pistetään pystyyn, niin puitteet ois sellaset että oikeesti olis mahollisuus tutustua kunnolla uusiin mielenkiintosiin ihmisiin ja persooniin. Joille esim. tavallisissa bileissä ei oo uskaltanu mennä juttelemaan koska ei oo tiennyt onko sinkku tai varattu tai miten ne siihen reagoi jos menee esittelemään itsensä.
Ja tavallisissa bileissä ihmiset ei välttämättä edes halua tutustua uusiin ihmisiin, ainakaan muuta kun ihan pintapuolin, koska haluu keskittyy artisteihin ja musaan ja tanssimiseen.
Eli, jos bileet menee periaatteella jee vitusti sinkkuja eli ei muuta ku känni päälle kaikille ja varmasti heruu, niin ei kiinnosta pätkääkään.
Jos taas ihmiset tulee mestoille sillä asenteella, että kiva tutustuu uusiin naamoihin, vaikka nyt ei mitkään loistopuitteet bileille oliskaan, eikä stara dj:t soittamassa. Niin sitten homma olis aivan bueno.
....
Jos taas ihmiset tulee mestoille sillä asenteella, että kiva tutustuu uusiin naamoihin, vaikka nyt ei mitkään loistopuitteet bileille oliskaan, eikä stara dj:t soittamassa. Niin sitten homma olis aivan bueno.
---
JetZe, 18.9.2006 17:34:
---