SINKKULUUKKU™ bileet

321 posts, 17 pages, 93,321 views

leka

Posts: 373

#101 • • leka anteeksi olen eläin
kuulostaa hauskalta (mukana)*hih* Btw voisko nimeks laittaa esm. sinkkuluukun pikkujoulu*tirsk*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Dementation

Posts: 2,892

#102 • • Dementation wednesday?

lunake, 18.9.2006 16:55:
Jengille vois antaa jonkin sortin tarralaput rinnuksille joiden tekstit eivät jättäisi epäselväksi että millä mielellä sitä ollaan liikenteessä; esim. helppo, hankala, napanöyhtä

*nauru**lmao**nauru*



Mulla on paita jossa lukee "semi-varma"

Mutta toisaalta voihan se olla että olen "semi-varma tyhjä arpa" tai "semi-varma pakinantaja" eikä välttämättä että "semi-varma heruttaja" *lmao*

Voithan sä laittaa ihan millaisen tarran itsees sä haluat...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Fyrisch

Posts: 4,525

#103 • • Fyrisch

WiljamiDzay, 18.9.2006 16:43:
Ois varmaan hyvä pitää polli siitä ajankohdasta, jos paikka on nyt selvillä...

Mites muuten onko siellä turkoosissa tuo ilmainen vuokra-käytäntö myös viikonloppuisin.. Tai toimiiko se niin, että esim. lauantaina juomia täytyy kulua x määrä enemmän kuin vaikka tiistaina? Ja jos porukka ei osta raflan tuotteita tarpeeksi suurella summalla, veloitetaanko erotus bileiden järjestäjältä?



koitetaan selvittää se asia tän viikon aikana..
Fyrisch

Posts: 4,525

#104 • • Fyrisch

lunake, 18.9.2006 16:55:
Jengille vois antaa jonkin sortin tarralaput rinnuksille joiden tekstit eivät jättäisi epäselväksi että millä mielellä sitä ollaan liikenteessä; esim. helppo, hankala, napanöyhtä

*nauru**lmao**nauru*



Mä oon semihelppo mut silti hankala :D
kml

Posts: 1,142

#106 • • Edited kml Keyhole Markup Language
Eikai näis sit käy samallailla kun mun järkkäämissä kotibileissä, et on 50 jätkää, 10 muijaa ja muijista puolet varattuja ? :P

ps. oon vitun helppo

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

RiD

Posts: 2,817

#107 • • RiD Nukemi
lulps :D

--
*super* *possu*

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#108 • • WiljamiDzay Nyypiö

kml, 18.9.2006 17:20:
Eikai näis sit käy samallailla kun mun järkkäämissä kotibileissä, et on 50 jätkää, 10 muijaa ja muijista puolet varattuja ? :P



Mun laskelmien mukaan tollein käy aina... Eli vaikka mielelläni lähtis sinne hakemaan seurustelukumppania, ni varmaan parempi jättää suurempimuotoinen esihypetys vähemmälle...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Dementation

Posts: 2,892

#109 • • Dementation wednesday?

kml, 18.9.2006 17:20:
Eikai näis sit käy samallailla kun mun järkkäämissä kotibileissä, et on 50 jätkää, 10 muijaa ja muijista puolet varattuja ? :P

ps. oon vitun helppo



Joo ja toinen puoli muijista on nihkeitä diivoja *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

kml

Posts: 1,142

#110 • • Edited kml Keyhole Markup Language

WiljamiDzay, 18.9.2006 17:22:
Mun laskelmien mukaan tollein käy aina... Eli vaikka mielelläni lähtis sinne hakemaan seurustelukumppania, ni varmaan parempi jättää suurempimuotoinen esihypetys vähemmälle...



Ok, no hauskaa munki bileissä on aina ollu vaik sukupuolijakauma onki ollu tollanen :D

Dementation, 18.9.2006 17:24:
Joo ja toinen puoli muijista on nihkeitä diivoja *tirsk*



Taidan ruveta homoksi :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#111 • • WiljamiDzay Nyypiö

kml, 18.9.2006 17:24:
---
WiljamiDzay, 18.9.2006 17:22:
Mun laskelmien mukaan tollein käy aina... Eli vaikka mielelläni lähtis sinne hakemaan seurustelukumppania, ni varmaan parempi jättää suurempimuotoinen esihypetys vähemmälle...

---


Ok, no hauskaa munki bileissä on aina ollu vaik sukupuolijakauma onki ollu tollanen :D




Enhän mä missään vaiheessa kirjottanutkaan etteikö hauskaa tulisi olemaan.. *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

zenny

Posts: 1,145

#112 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
joo...*hymy* mukana.. *joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

JetZe

Posts: 221

#113 • • JetZe
ah,nämä iänikuiset naiskysymykset :D ei muutakuin vain sitten kaikille tutuille sinkkunaisille tietoa asiasta,että saapuvat paikalle,vaikka heistä ei itse saisikaan seuraa,niin antaahan jollekkin toiselle toivoa? *kissatappelu**aplodit*
display23

Posts: 3,069

#114 • • display23
Kyllähän tälläset bileet helpostikkin järkkää.

Ettikää mesta jossa on ainoastaan viinatakuu (kohtuullinen), dj:t soittamaan sinkkuseuran saanti palkalla, ravintolan perus äänentoisto varmasti riittää ja valojakaan tuskin tarvii (paitsi punanen himmee nurkkaus kera patjojen ;)

Porukkaahan tulee sen verran, että joka kiero saa viel hyvät rahat 5 pääsymaksulla.

viinatakuullinen paikka on esim. hima&sali, turkoosi tai muut pienemmät kapakat.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#115 • • WiljamiDzay Nyypiö
Ilmeisesti paikan hankinta ei siis oo ongelma... Voin vapaaehtoistua sisustajaksi, kokemusta on.. *vink*

Nyt ei muuta, kun hyvät bileet pystyyn ja pariutumistoivotukset niille, jotka pariutua haluavat (itseni varauksella mukaanlukien) *tanssittel**aplodit**jiihaa*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

bubbelgum

Posts: 2,477

#116 • • bubbelgum ~sylikissa~

JetZe, 18.9.2006 17:34:
ah,nämä iänikuiset naiskysymykset :D ei muutakuin vain sitten kaikille tutuille sinkkunaisille tietoa asiasta,että saapuvat paikalle,vaikka heistä ei itse saisikaan seuraa,niin antaahan jollekkin toiselle toivoa? *kissatappelu**aplodit*



Ai hitsit, tosta tuli mieleen sellanen hassu idea joka jossain telkkarisarjassa joskus oli. Siinä kaikki sinkut toivat omat exänsä bileisiin, juuri sillä periaatteella että vaikka mulle ei kelvannu niin toiselle saattaa kelpaa. *nauru*

Mutta asiaan. En mäkään nyt ole sinkkubileisiin menossa sillä periaatteella että hei täältä pitää löytyä elämänkumppani. Ja kyllä mäkin osaan pitää hauskaa, enkä oo mikään hirvee nipottaja, vaikka mielummin olenkin selvinpäin, kun missään hirveessä kännissä. Mutta silti toivoisin, että jos sinkkubileet pistetään pystyyn, niin puitteet ois sellaset että oikeesti olis mahollisuus tutustua kunnolla uusiin mielenkiintosiin ihmisiin ja persooniin. Joille esim. tavallisissa bileissä ei oo uskaltanu mennä juttelemaan koska ei oo tiennyt onko sinkku tai varattu tai miten ne siihen reagoi jos menee esittelemään itsensä.

Ja tavallisissa bileissä ihmiset ei välttämättä edes halua tutustua uusiin ihmisiin, ainakaan muuta kun ihan pintapuolin, koska haluu keskittyy artisteihin ja musaan ja tanssimiseen.

Eli, jos bileet menee periaatteella jee vitusti sinkkuja eli ei muuta ku känni päälle kaikille ja varmasti heruu, niin ei kiinnosta pätkääkään.

Jos taas ihmiset tulee mestoille sillä asenteella, että kiva tutustuu uusiin naamoihin, vaikka nyt ei mitkään loistopuitteet bileille oliskaan, eikä stara dj:t soittamassa. Niin sitten homma olis aivan bueno.

--
Hullu ku pullosta tullu.

Dementation

Posts: 2,892

#117 • • Dementation wednesday?

bubbelgum, 18.9.2006 17:50:
Ai hitsit, tosta tuli mieleen sellanen hassu idea joka jossain telkkarisarjassa joskus oli. Siinä kaikki sinkut toivat omat exänsä bileisiin, juuri sillä periaatteella että vaikka mulle ei kelvannu niin toiselle saattaa kelpaa. *nauru*

Mutta asiaan. En mäkään nyt ole sinkkubileisiin menossa sillä periaatteella että hei täältä pitää löytyä elämänkumppani. Ja kyllä mäkin osaan pitää hauskaa, enkä oo mikään hirvee nipottaja, vaikka mielummin olenkin selvinpäin, kun missään hirveessä kännissä. Mutta silti toivoisin, että jos sinkkubileet pistetään pystyyn, niin puitteet ois sellaset että oikeesti olis mahollisuus tutustua kunnolla uusiin mielenkiintosiin ihmisiin ja persooniin. Joille esim. tavallisissa bileissä ei oo uskaltanu mennä juttelemaan koska ei oo tiennyt onko sinkku tai varattu tai miten ne siihen reagoi jos menee esittelemään itsensä.

Ja tavallisissa bileissä ihmiset ei välttämättä edes halua tutustua uusiin ihmisiin, ainakaan muuta kun ihan pintapuolin, koska haluu keskittyy artisteihin ja musaan ja tanssimiseen.

Eli, jos bileet menee periaatteella jee vitusti sinkkuja eli ei muuta ku känni päälle kaikille ja varmasti heruu, niin ei kiinnosta pätkääkään.

Jos taas ihmiset tulee mestoille sillä asenteella, että kiva tutustuu uusiin naamoihin, vaikka nyt ei mitkään loistopuitteet bileille oliskaan, eikä stara dj:t soittamassa. Niin sitten homma olis aivan bueno.



WORD!!!

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Kianoni

Posts: 357

#118 • • Kianoni pomputtaako?

bubbelgum, 18.9.2006 17:50:

....
Jos taas ihmiset tulee mestoille sillä asenteella, että kiva tutustuu uusiin naamoihin, vaikka nyt ei mitkään loistopuitteet bileille oliskaan, eikä stara dj:t soittamassa. Niin sitten homma olis aivan bueno.


just näin tietenkin! sinkkubileet kehiin vaan ja tutustumaan ihmisiin.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#119 • • WiljamiDzay Nyypiö

bubbelgum, 18.9.2006 17:50:
---
JetZe, 18.9.2006 17:34:

---

Jos taas ihmiset tulee mestoille sillä asenteella, että kiva tutustuu uusiin naamoihin, vaikka nyt ei mitkään loistopuitteet bileille oliskaan, eikä stara dj:t soittamassa. Niin sitten homma olis aivan bueno.



Tän takia se turkoosi vaikuttais ihan buenolta näitä bileitä varten (en siis ole siellä koskaan käynytkään, tietävämpien kommentit edukkaasta vuokrasta ja kahdesta erillisestä osiosta kuulostavat hyvältä).
DJ:n ei ole tarkoituskaan olla näissä kekkereissä pääosassa (anteeksipyyntö kaikille dj:ille, jotka lukevat), vaan pitämässä taustalla musiikkia danssaajille ja toisaalta myös chillaajille/niille jotka haluavat harrastaa keskustelua/tutustumista etc.
Ja mitähän vielä.. Tuskin tuonne voi pistää ehdotonta "parisuhteessa olijat älkööt vaivautuko"- settiä päälle, mutta toisaalta bileiden/bilettäjien yhdistävä tekijä on kuitenkin oletusarvoisesti sinkkuus, eli siltä pohjalla sit kanssakäyminen.

Aww... Rupes kuulostaa toi viimenen kappale ainakin omaan korvaan joltain paritus-renkaan järjestämiseltä... *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

JetZe

Posts: 221

#120 • • JetZe
nonnih :D mutta jokatapauksessahan sinne eksyy näitä parillisia :/ eihän sille mitään voi,ja tuovathan hekin oman lisänsä! *virn*
mutta kuitenkin,jos haluavat tutustua ihmisiin,mikäs siinä,mutta kunhan muistavat ilmoittaa statuksensa :) mutta mielellään eniten sinkkuja..