onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?

471 posts, 24 pages, 352,739 views

sts

Posts: 7,969

#361 • • sts Sama pyynti aitta!
Kohta pääsee taas ottaa Focuksen ulos talviseisonnasta <3
Keba

Posts: 194

#362 • • Keba
Julistaisinkohan oman fixikauden tänään alkaneeksi....
Ripzu

Posts: 202

#363 • • Ripzu
2K8_LANAI.jpg

Tällänen tuli hankittuu.. Ihan kiva peruskäyttöön*hymy*
Janisa

Posts: 2,226

#364 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Ripzu, 30.3.2009 21:53:
2K8_LANAI.jpg

Tällänen tuli hankittuu.. Ihan kiva peruskäyttöön*hymy*



Uih! Sä löysit oikein kuvankin tästä! *aplodit**jiihaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Snaggo

Posts: 1,147

#365 • • Snaggo ;__;
Vitsi että kyllä uusi pyörä himottais.

Nykyisestä mokomasta pöllittiin etupyörä viime kesänä, niin nyt on eriparia :(
Vanteetki pitäis vaihtaa, rupee olemaan jonkin verran katkenneita pinnoja sun muuta.
Ja raukka otti vielä ruosteetkin niskaan ku täällä uudessa asuinpaikassani on aika avoin ulkovarastosysteemi, eikä sisälle mahdu. buhuu. Silti se on mun rakas ja vedän sillä varmasti monen monta kilometriä vielä tänä kesänä<3

Kyl on fillarikärpänen puraissut mua viime kesänä varsin napakasti. Onks hybridin ja maastopyörän välimallia olemassa?:D hybrideissä vituttaa ulkonäkö ja kaiken maailman tavaratelineet, maastopyörät taas näyttää hitailta ja sopimattomilta pitkiin matkoihin. Joku katupyörä vois tietty olla jees, mut ku sitä välillä kuitenkin hiekkateitä ja polkuja tulee vedettyä...

--
bojoing.

Avatar
#366 • • niomic Guest

Snaggo, 30.3.2009 23:48:
Vitsi että kyllä uusi pyörä himottais.

Nykyisestä mokomasta pöllittiin etupyörä viime kesänä, niin nyt on eriparia :(
Vanteetki pitäis vaihtaa, rupee olemaan jonkin verran katkenneita pinnoja sun muuta.
Ja raukka otti vielä ruosteetkin niskaan ku täällä uudessa asuinpaikassani on aika avoin ulkovarastosysteemi, eikä sisälle mahdu. buhuu. Silti se on mun rakas ja vedän sillä varmasti monen monta kilometriä vielä tänä kesänä<3

Kyl on fillarikärpänen puraissut mua viime kesänä varsin napakasti. Onks hybridin ja maastopyörän välimallia olemassa?:D hybrideissä vituttaa ulkonäkö ja kaiken maailman tavaratelineet, maastopyörät taas näyttää hitailta ja sopimattomilta pitkiin matkoihin. Joku katupyörä vois tietty olla jees, mut ku sitä välillä kuitenkin hiekkateitä ja polkuja tulee vedettyä...



Jotenkin veikkaisin, että yliarvioit tarpeesi maastoajoon. Ehkä sulle vois olla hyvä joku freeroad / cyclocross -vehje. Hyvä maastopyörä ei kyllä ole sinänsä kovin hidas, se on vaan raskaampi ja toki vaatii enemmän vauhdin ylläpitämiseen kunnon katutykkiin verrattuna. Tästä huolimatta katutyylisellä vehkeellä (kuten fr/cx) on toki paljon miellyttävämpää tykitellä, jos pääosin vedetään päällystetyillä ja kohtuukuntoisilla teillä. Ei nekään nyt rikki mee, jos pitää vähän jotain polkua joskus käydä kattomassa. Kuitenkin suurimman osan polku- / maastotarpeet on niin alhaiset, että siellä pärjää hybridiäkin huonommin asiaan sopivalla pelillä ihan hyvin. Itseäkin vähän himottaisi juuri katutyyppisempi mankeli, ni vois vähän kattella autojen kanssa et mistä kana pissii ;) Mutta maastotykki oli sen verran tyyris, ettenpä taida tohtia pariin vuoteen upottaa yhtään lisämassia mankeleihin.
mehukatti

Posts: 335

#367 • • mehukatti dude

Snaggo, 30.3.2009 23:48:
Onks hybridin ja maastopyörän välimallia olemassa?:D hybrideissä vituttaa ulkonäkö ja kaiken maailman tavaratelineet, maastopyörät taas näyttää hitailta ja sopimattomilta pitkiin matkoihin. Joku katupyörä vois tietty olla jees, mut ku sitä välillä kuitenkin hiekkateitä ja polkuja tulee vedettyä...



Tsekkaa Cannondale Bad Boy -mallisto. Kuulostais siltä et vois natsaa sulle.
Snaggo

Posts: 1,147

#368 • • Snaggo ;__;

mehukatti, 31.3.2009 00:35:
Tsekkaa Cannondale Bad Boy -mallisto. Kuulostais siltä et vois natsaa sulle.


*kuolaa*
Onpa kyllä hävyttömän seksikkäitä tsygiä :O

hintaakin tosin löytyy :(
Jospa opettelis säästämään.

--
bojoing.

mehukatti

Posts: 335

#369 • • mehukatti dude

Snaggo,
hintaakin tosin löytyy :(



Kato tuolta ylle linkatusta Evans Cyclesistä. Siellä halvin Bad Boy -malli on 426€. Eihän tota halvemmalla juuri saa kun jotain Biltema/Citymarket-pyöriä. *hih*
Foxmagon

Posts: 1,329

#370 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Joku vois haluta mun lastenpyörän. *vink*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Daniel Braun

Posts: 1,626

#372 • • Daniel Braun wednesday?

Foxmagon, 1.4.2009 00:09:
Joku vois haluta mun lastenpyörän. *vink*


Jos se on se pinkeillä kumeilla varusettu lastenpyörä ni älä ihmeessä hävitä sitä :)
Ehkä söpöin kapistus ikinä... <3
Foxmagon

Posts: 1,329

#373 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Daniel Braun, 1.4.2009 17:16:
---
Foxmagon, 1.4.2009 00:09:
Joku vois haluta mun lastenpyörän. *vink*

---

Jos se on se pinkeillä kumeilla varusettu lastenpyörä ni älä ihmeessä hävitä sitä :)
Ehkä söpöin kapistus ikinä... <3




Sepä se. Jonkhaan vaan :)
Turha sitä on enää koristeena pitää vaan mieluummin pääsis uuteen kivaan kotiin jossa sille ois tarvettakin.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

mehukatti

Posts: 335

#375 • • mehukatti dude
"Parkour bicycle" lolz. Ihan normaali 24" street trial -pyörä toi on. Samanlaisen ku Danny Macilla voi ostaa tästä.
ville

Posts: 3,780

#378 • • ville olen oikeasti ujo
Laitoin taas kevään kunniaksi pari vuotta sitten kunnostetun trekin y:n kuntoon. Tuli vaihdettua tanko ja kannatin hiilikuituiseen ja pientä viilausta noin muuten siellä sun täällä. Ekaa lenkkiä taas odotellaan :)

TrekY50.jpg
Daniel Braun

Posts: 1,626

#379 • • Daniel Braun wednesday?
Toi Villen trekki on edelleen veikeen näköinen, vaikka ikä selvästi painaa ja on melko oldschool henkinen täpäri.
Mut noi kiekot on niin pelottavan näköiset :D
ville

Posts: 3,780

#380 • • ville olen oikeasti ujo
Joo, eihän tohon taloudellisesti ole kovin järkevää rahaa kaataa, mutta tunnearvoa tuolla on enemmän kun 10 uudelle fillarilla ja onhan Y-sarjan ulkonäkö aika ainutlaatuinen. Nyt tuli tehtyä remontti, jossa kaikki on oikeastaan taas suht viimeisen päälle ja vähäisten kilometrien takia tällä mennään varmaan hautaan asti. Tuolla voi nyt sitten pari kertaa vuodessa ajella pappanakin :)