onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?

471 posts, 24 pages, 353,416 views

krisse

Posts: 187

#322 • • Edited krisse ™
Eka maantiepyörä tuli hommattua n. viikko sitten: Bianchi Via Nirone 7 Alu.

Y8B11.jpg

Tosiharrastajat haukkuu ton palikat, mutta kyllä tolla harrastuksen alkuun on päässyt hyvin. Ens keväänä sitte se hiilarikilpuri millä osallistun ens vuoden Tour de Franceen. *nauru*

Eikä haittaa halvemmassa niin paljoa ne pari kertaa kun on suojatien kohdalla pysähtyessä unohtanut että on lukkopolkimet. *stop* > *lukko* > *nyyh*

edit: Ainiin ja sitte löytyy -96 vuodelta kunnon Tunturi Huracan cityfillari.
KiimanenKurre

Posts: 791

#323 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
kivoin pyörä ois sellanen missä painat vaan nappia niin se polkee sun puolesta ja missä ois myös gps navi*hihu*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Daniel Braun

Posts: 1,626

#324 • • Daniel Braun wednesday?

$, 11.7.2008 11:58:
Nyt on ollut Spessun Centrum Elite alla reilun kuukauden.

Sillä on taittuneet työmatkat näppärästi. Lokasuojia tosin piti dremelöidä jotta istuivat runkoon.

Oikein tyytyväinen olen ollut.

Vanhan fixin myin alta pois. Rakennan taas uuden fiiliksen mukaan.

http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=34072


Minkä kokoinen sulla on toi fillari ja minkä pituinen olet itse?
Tosta se sinkulaversio on kiinnostanut jo tovin...
$

Posts: 1,802

#325 • • $ Destination weekend!

Daniel Braun, 12.7.2008 16:31:
---
$, 11.7.2008 11:58:
Nyt on ollut Spessun Centrum Elite alla reilun kuukauden.

Sillä on taittuneet työmatkat näppärästi. Lokasuojia tosin piti dremelöidä jotta istuivat runkoon.

Oikein tyytyväinen olen ollut.

Vanhan fixin myin alta pois. Rakennan taas uuden fiiliksen mukaan.

http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=34072

---

Minkä kokoinen sulla on toi fillari ja minkä pituinen olet itse?
Tosta se sinkulaversio on kiinnostanut jo tovin...



17,5" ja 180cm.

Istuu kuin hansikas. Kokeilin 15" sinkulaversiota, mutta se oli liian pieni.
thomas

Posts: 5,618

#326 • • thomas
toimivan sykkelin
Daniel Braun

Posts: 1,626

#327 • • Daniel Braun wednesday?

$, 14.7.2008 00:12:
---
Daniel Braun, 12.7.2008 16:31:
---
$, 11.7.2008 11:58:
Nyt on ollut Spessun Centrum Elite alla reilun kuukauden.

Sillä on taittuneet työmatkat näppärästi. Lokasuojia tosin piti dremelöidä jotta istuivat runkoon.

Oikein tyytyväinen olen ollut.

Vanhan fixin myin alta pois. Rakennan taas uuden fiiliksen mukaan.

http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=34072

---

Minkä kokoinen sulla on toi fillari ja minkä pituinen olet itse?
Tosta se sinkulaversio on kiinnostanut jo tovin...

---


17,5" ja 180cm.

Istuu kuin hansikas. Kokeilin 15" sinkulaversiota, mutta se oli liian pieni.


Mä olen tällainen tappi kuin 172cm ja tota 16" sinkulaa ajattelin.
Pitäis vaan päästä koeajamaan, harmi kun paikkakunnalta tota löydy :(
Pelkään että on vähän snadi, mut toisaalta oon tottunu ajamaan pienillä pyörillä.
Perus kaupunkikruisailuun, ei paria kilometriä pidempiä lenkkejä tolla tulis ajettua (eli ei edes työmatkoja) joten mikään absolut täydellinen koko sen ei tarvi olla, kunhan ei o aivan liian iso/pieni...
kml

Posts: 1,142

#328 • • kml Keyhole Markup Language
Felt QX75 alla nyt 2kk, sinkulaa/Fixiä tekis niin kovasti mieli, voi että jos joku vaihtais..

Tämä olis unelma: http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=32712

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

DJ Tomppa

Posts: 768

#329 • • Edited DJ Tomppa
Jamis Durango 2.0 2008 tuli ostettua perjantaina... hyvän oloinen perusmaasturi kaikin puolin.
Ei ihan kuvan värinen, jostain syystä kaupassa oleva pyörä ei vastaa nettisivun värimallia vaikka on saman vuoden malli.
calvin

Posts: 513

#330 • • calvin
Tommone mankeli löytyy, hieman eri osilla päivitettynä :

dpdj2ws.jpg
Peppermint

Posts: 325

#331 • • Edited Peppermint
Mulla on varastossa tarpeettomana GT Dyno cruiseri (kuin kuvassa mutta ruskea ja takatelineellä), jos jota kuta kiinnostaa niin saa tehdä tarjouksia. *pepsodent*

8231.jpg

--
Oldschool, baby

MissKoo

Posts: 1,289

#332 • • MissKoo
Mä oon vähään tyytyväinen.. ainot edellytys mun pyörälle ois se, että se toimii *hymy*
kml

Posts: 1,142

#333 • • kml Keyhole Markup Language
Noniin, hybridi myyty, ja tämä lähtee tänään tilaukseen:

9084-94_l.jpg
:)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

$

Posts: 1,802

#334 • • Edited $ Destination weekend!

kml, 22.7.2008 10:54:
Noniin, hybridi myyty, ja tämä lähtee tänään tilaukseen:

London Langster
:)



Muista päivittää ainakin:

-Aerospoke eteen
-Deep V taakse
-Top tube pad
-Pätkitty riseri
-Vihreät Ouryt

:)
Stonewoman

Posts: 204

#335 • • Stonewoman
On Crescent city, 7-vaihteinen, pari vuotta sitten ostettu. Ihan mahtava menopeli *sydän*
Edellinen Montanakin ois viel menny mutku se pöllittiin.... *grr* etupihalta ilman eturengasta... kaikki näköjään kelpaa pyörävarkaille.
Avatar
#336 • • Edited niomic Guest
Canyon Nerve XC 9.0. Viimevuodesta ollu ja alkuun oli pirusti ongelmia ku pyörä alko narisemaan aivan kestämättömästi aina kun polki. Pirun kauan etin ratkaisua ku forumeilla ehdotettiin narinaan n^1 eri vaihtoehtoa. Lopulta kun about kaikki muu purettu ja laitettu takas, ni tuli keskiön vuoro ja ton vm:n xtr-keskiöissä oli kuulemma ollu tuota ongelmaa kohtuusti. Noh, iskin sinne niin läskit soossit et vihdoinkin alkoi narina loppuu :) Vitutti vaan heti alkuun törmätä tommosiin ongelmiin.

Toinen ongelma on vielä takaiskari. Paketin mukana tullu pumppu ei kyllä todellakaan mahdu iskarin venttiiliin ellen oo sit täys debiili (pitänee tänään taas kokeilla). Ainoa tapa miten vois ehkä mahtua on et iskaria forcettais alaspäin vähän, mutta eihän siinä oo oikein järkeä ku pitäis just saada pirusti lisää painetta sisään. Tällä hetkellä paineet on tyyliin 80kg -jannulle tai muut tehdasasetukset, itellä tohon vielä 15kg lisää painoa, ni iskari on puoliks maissa ku nousee kyytiin :) On kyl muutenkin lukemani perusteella aika rajoilla ton iskarin sopivuus näin isolle jannulle kunnon ryminöissä, mut toivotaan et kestää.

Oro Puron formulat metallilevyillä pitää kyl ihan kohtuusti ääntä, mut hyvin toimivat. S-Ramin vaihteet varsinkin vaihtoliipasimien suhteen on kyllä reilusti miellyttävämmät kuin mitä uudempia shimanoja kokeillu. Kaikki vaihtelu hoituu peukalolla, löytyy monen vaihteen alasvaihto ja ylöspäin vedetään pienillä naksautuksilla, ni kiihdyttelyssäkin on hyvä fiilis varsinkin kun vaihteet säädetty just kohdilleen.

Nerve_XC_9_0.jpg
kml

Posts: 1,142

#337 • • kml Keyhole Markup Language

$, 22.7.2008 11:01:
Muista päivittää ainakin:

-Aerospoke eteen
-Deep V taakse
-Top tube pad
-Pätkitty riseri
-Vihreät Ouryt

:)



Ai, pitääkö pyörässä vanteiden maksaa vähintään saman verran kuin pyörä itse, niinkun autoissa ? :). Ja tuolla ei ainakaan heti olla lähdössä Velodroomille, eikä perusvälityksillä mennä niin lujaa muutenkaan, että tarttis keventää/saada aerodynamiikkaa paremmaksi :P. Sitäpaitsi, noi punaseksi anodisoidut on hienot, vaikkei mitkään köykäset ookkaan :).

Ja toi top tubehan on niin loiva, ettei siihen millään saa kiveksiä kolahtamaan :D. Tosin toikin kuva on varmaan pienestä koosta, en tiedä miten tuon mun 58cm:n kanssa. Sitäpaitsi, menis hieno lippu piiloon :).

Tuo pätkitty tanko oli mulla mietinnässä, että josko sillä suihkis näppärämmin tuolla keskustan ruuhkissa autojen väleistä. (Sitä vartenhan ne kai on?) Mutta tolla mennään ainakin aluksi, loput budjetista kun menee sitten lisävarusteisiin.

Ja miks vihreät, sehän ois totaalinen tyylirikko tuohon valko-sini-puna -värimaailmaan :).


Tyhmiä kommentteja sopii multa sitten odottaakin, ensimmäinen "oikea" pyörä, ja ensimmäinen sinkula/fiksi.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Jinx

Posts: 2,615

#338 • • Jinx Superfeminine
Eilen hankin pinkin Nopsa Fleurin *plur*

--
Pyllykkä

Kolera

Posts: 4,256

#339 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vaarin kolmivaihteinen vihreä crescent. ei oo vaan avaimia siihen lukkoon ni pitäis pyytä talon yleismiestä vetää rälläkällä lukon poikki ja käydä tarkistaa sit et oliko rengas puhki vai ei.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

fantaB

Posts: 134

#340 • • fantaB
Ei oolee, mut haluisin kyl jonkun! Ihan sama minkä, vaikka joku mummotsygä. Kivan värinen jopo olis kyl kaikist paras!

--
Come and take a trip with me
to a land where love is free...