onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?

471 posts, 24 pages, 353,023 views

*Max*

Posts: 22

#141 • • *Max* der Party Kommissar
Tunturi Matrix - maastopyörä on ollut omistuksessa jo vuosia. Hyvin palvellut.
Corratec X-Trail Cross - hybridi pitäisi hakea kaupasta tässä keväällä kaveriksi.

--
Been there, done that.

La Petite

Posts: 1,160

#142 • • Edited La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Kävin just aamulla tarkastamassa että mun pyörä on edelleen tallella pyöräkellarissa *tirsk* Siellähän se punainen paholainen odotteli jo innokkaana *pepsodent*
Kunhan saan sen nyt viikonloppuna huollettavaks, niin kohta saa taas Keskuspuistossa mummut pidellä myssyistään kun mä suhailen TÄYSII töihin *nauru*

--
Rem tene, verba seqventur

UnityF

Posts: 15,721

#143 • • UnityF joo just se
On mulla mut se on Arilla *hih*
Pitää hakee se nyt lähiaikoina kotikulmille että pääsee korjaa kuntoo ja sit fillaroimaan *joo*
Miika

Posts: 893

#144 • • Miika
Tässon yks mun kullista... eiku... silmäteristä. Tallissa Tunturin DH-pyörä Progression 3 ja jäykkäperse Cannondale F1000 työmatkoja varten. Perhepotrettia ei vielä saatavilla.

5-Spot_front_.jpg
Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#146 • • Edited Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
Mulla on.

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

Hitchhiker

Posts: 1,754

#147 • • Edited Hitchhiker
http://kotisivu.dnainternet.net/suomian/ses2.jpg

Tuossa nuo molemmat, kauhea fillarikuume taas päällä (no good)*eiei*. Trekki tosa vaiheessa huollossa, sen takia hieman riisutun näköinen *pepsodent*. Ja tuo ohjauspyörä-härpäke on noin edessä, koska takavanne isketty paikelleen juuri.

Edit:lisää tekstiä
Mel

Posts: 249

#148 • • Mel

Syce, 23.3.2007 08:24:
---



Ja jos olet tulevan exäsi myymässä niin täällä voisi olla ostaja*hihu*



Ei taida raaskia luopua, kun varastossa odottaa uusi voimansiirto eli kammet, takapakka ja ketju. Tosiaankin hemmetin tyytyväinen olen ollut rungon geometriaan, kohta selviää myös 2007 Raven Expertin geometria, kun kaveri tilas semmoisen itselleen Larun pyörästä. Muutenkin uuden pyörän osto siirtyy varmaan syksylle...
Kim123

Posts: 127

#149 • • Kim123 jokke123
Sellasen mitä ei tarvis polkee*poks*

--
pioneer

Tyranoid

Posts: 1,552

#150 • • Edited Tyranoid FINRG
Mun. Eipä ole mikään huippuhieno vehje, mutta näin ensimmäiseksi maastopyöräksi ihan kelpo.
calvin

Posts: 513

#151 • • calvin

calvin, 22.12.2006 03:41:
Nakamura Fatrider Tcc freeride mankeli löytyy multa,hieman paremmilla osilla tuunattuna.



Vanha pyörä lähti varkaiden matkaan,tilalle tuli kunnon dirttiraaseri Yeti dj/argylen keulalla.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#152 • • Hitchhiker

jokke123, 24.3.2007 20:01:
Sellasen mitä ei tarvis polkee*poks*


Osta mopo, eihän simmoinen mikään polkupyörä ole jossa ei ole kampia ja jota ei joudu polkemaan *lmao*.
tomii

Posts: 3,594

#153 • • tomii kallion herttua
Tällasen haluisin:

27_166iso.jpg

Katotaan nyt jos saisi massitilanteeseen parannusta, niin tollasen päheen menopelin vois käydä poistamassa kesäksi. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Jinkso

Posts: 1,209

#154 • • Jinkso FINRG
Itsellä tällähetkellä hieman kevyempi myrkynvihreä beachcruiseri, toiveissa olisi kyllä Velor Big Dude:

bild3.jpg
bild1.jpg
_-JackaL-_

Posts: 281

#155 • • Edited _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija
Käytössä Corratec Freeride Extreme.
huge_1_4_3.gif
Hyvin on rullannut tähän asti ja takuuvarmasti rullaa niin kauan kun jaksan huolta pitää...
Pitemmällä joustolla oleva keula pitäis jostain hankkia...

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Late

Posts: 3,441

#156 • • Late team Lasse
Mitä ajatuksia Rossanon fillarit herättää teissä mankeli asiantuntijoissa? Mä olen päätymässä Rossano Hybrid Deore Disc:iin. Osat vaikuttaa näin maallikon näkökulmasta hyvältä hintaan nähden, mutta en mä tosta oikeesti mitään tajuu. *ding*
"Onneksi" tässä on vielä mietintäaikaa kun noita fillareita kuulemma saa vasta huhti-kesäkuussa.
Freja

Posts: 8,774

#157 • • Freja Sihteeri
No ei oikeestaan. Haluisin sellasen joka toimii.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#158 • • Hitchhiker

Late, 12.4.2007 20:12:
Mitä ajatuksia Rossanon fillarit herättää teissä mankeli asiantuntijoissa? Mä olen päätymässä Rossano Hybrid Deore Disc:iin. Osat vaikuttaa näin maallikon näkökulmasta hyvältä hintaan nähden, mutta en mä tosta oikeesti mitään tajuu. *ding*
"Onneksi" tässä on vielä mietintäaikaa kun noita fillareita kuulemma saa vasta huhti-kesäkuussa.


Kyll tommosen pitäs ihan passeli olla, Rossano ainakin on ollut jo pitkään arvostettu merkki. Osat näyttäis olevan ihan passelit normaaliin ajoon, eli pitäs kestää ihan kiitettävän hyvin ajoa. Toki niitä voi sitten päivitellä jos on omasta mielestä tarpeen mutta kyllä noilla pärjää jo hyvin.
Techa

Posts: 318

#160 • • Techa

Jinkso, 16.9.2006 11:36:
img_1052.jpg

Tuollainen Finnpeak löytyy meikäläiseltä, alamäkirymistelyyn. On muuten myynnissä! ;)




Oisko vielä myydissä?

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!