onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?

471 posts, 24 pages, 353,648 views

Sphyxia

Posts: 3,308

#241 • • Edited Sphyxia Maracujá!

Late, 12.4.2007 20:12:
Mitä ajatuksia Rossanon fillarit herättää teissä mankeli asiantuntijoissa? Mä olen päätymässä Rossano Hybrid Deore Disc:iin. Osat vaikuttaa näin maallikon näkökulmasta hyvältä hintaan nähden, mutta en mä tosta oikeesti mitään tajuu. *ding*
"Onneksi" tässä on vielä mietintäaikaa kun noita fillareita kuulemma saa vasta huhti-kesäkuussa.



No, päätitkö ostaa? *vink*

Olen suht.koht. pihalla koskien MTB-/hybriidipyöristä ja niiden komponenteista, mutta ainakin tämän maantiepyöräilijän vinkkelistä Rossanon runko ei ole sitä ensimmäistä, mitä kävisi ostamassa (kaiken muun lisäksi ne ovat myös saakelin rumia, sarvet ja kaikki ... *nauru*). Tiedä sitten miksi, onhan sitäkin 1228 gramman runkoa kehuttu jne. Mutta joo, asia on varmaan ihan päinvastainen sillä teidän MTB-/hybriidipuolella. *hymy* Päädyitpä mihin merkkiseen/malliseen tahansa, niin toivottavasti päädyit sellaiseen, johon vielä tänä päivänä olet tyytyväinen. *joo*
Late

Posts: 3,441

#242 • • Late team Lasse

Sphyxia, 15.7.2007 19:55:

No, päätitkö ostaa? *vink*
---- 8< ---



Fillari tuli hankittua noin kuukausi sitten, päädyin kumminkin lopulta Konan Dew Deluxe malliin. Ainakin tähän asti olen ollut todellla tyytyväinen, vielä kun oppii säätämään kaiken ihan kohdalleen. *joo*
FREAKed

Posts: 9

#243 • • FREAKed
On tommonen 30vuotta vanha svedu kokoontaitettava grand (siinä jopa 2 vaihdetta jota vaihellaa polkimist).Iha siisti pyörä muuten , mut nii pirun raskas polkee ku liia pienet pööörät.Kuolannu uutta 22 tuumasta jopoa.Viimeks vääksys frenndi jopolla eksyin 4tunniks ja samalla rakastuin semmoseen pöörään =) .Elikkästä seuraavaks hankin uuden jopon <3

--
IM ERROR

trustus

Posts: 178

#245 • • trustus
on keltainen vanha kiituri corratec, mut kulkee kuin unelma...
inspector

Posts: 209

#246 • • inspector gadget
meikäkin osti corratecin hybridi pyörän. Ollut toukokuusta asti pävittäisessä käytössä ja rullaa kyl hyvin!

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

o_°

Posts: 224

#249 • • o_°
ei oo pyörää ei, jos saa toivoa ihan mimmosta pyörää tahansa niin tahtoisin semmoisen jota ei varkaat jaksais varastaa. 2 viimistä pyörää nyysitty vaik ovat olleet lähes arvottomia, molemmat hankin ilmoituksista "pyörä lahjoitetaan kuhan tulet hakemaan". Olivat molemmat myös lukossa..
typ0

Posts: 1,892

#250 • • typ0 syntax error
tässä ruennu haaveileen sellasesta lowrider kynkelistä. mut mä rakennan sen. mistä noita osia saa?

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Timce

Posts: 5,381

#252 • • Timce

typ0, 20.7.2007 16:34:
tässä ruennu haaveileen sellasesta lowrider kynkelistä. mut mä rakennan sen. mistä noita osia saa?



Pimpgaragesta.

www.pimpgarage.fi

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

typ0

Posts: 1,892

#253 • • typ0 syntax error

Hitchhiker, 20.7.2007 16:45:
---
typ0, 20.7.2007 16:34:
tässä ruennu haaveileen sellasesta lowrider kynkelistä. mut mä rakennan sen. mistä noita osia saa?

---


http://sidewaypsycles.s4.bizhat.com/sidewaypsycles-forum-1.html

Jonkinlainen Suomalainen foorumi kyseisetä harrastuksesta, sieltä varmaa voi kysyä tarkempaa informaatioita *hymy* (löysin googlella).

Edit: -1 väli



spänks

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

typ0

Posts: 1,892

#254 • • typ0 syntax error

Timce, 20.7.2007 16:45:
---
typ0, 20.7.2007 16:34:
tässä ruennu haaveileen sellasesta lowrider kynkelistä. mut mä rakennan sen. mistä noita osia saa?

---


Pimpgaragesta.

www.pimpgarage.fi



ja spänks

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Rocca

Posts: 3,064

#255 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Giant Vt 1

-Manitou Minute 1:00 keula
-Mantiou Swinger SPV Air 3 Way rear shock

ostin käytettynä! ihan kuin uusi =) Hyvin toimiva pyörä... eli tänään ajelee taas =)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#256 • • Hitchhiker

Rocca, 20.7.2007 17:01:
Giant Vt 1

-Manitou Minute 1:00 keula
-Mantiou Swinger SPV Air 3 Way rear shock

ostin käytettynä! ihan kuin uusi =) Hyvin toimiva pyörä... eli tänään ajelee taas =)


Luolavuoresta spttia (kö).
Rocca

Posts: 3,064

#257 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Hitchhiker, 20.7.2007 17:22:
---
Rocca, 20.7.2007 17:01:
Giant Vt 1

-Manitou Minute 1:00 keula
-Mantiou Swinger SPV Air 3 Way rear shock

ostin käytettynä! ihan kuin uusi =) Hyvin toimiva pyörä... eli tänään ajelee taas =)

---

Luolavuoresta spttia (kö).



Pattilan dirtiltä... eli peltolan amiksen vieressä olevalla maankaatopaikalta! :) luolavuori ei sano vaan mulle mitään :D

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#258 • • Hitchhiker

Rocca, 20.7.2007 17:36:
---
Hitchhiker, 20.7.2007 17:22:
---
Rocca, 20.7.2007 17:01:
Giant Vt 1

-Manitou Minute 1:00 keula
-Mantiou Swinger SPV Air 3 Way rear shock

ostin käytettynä! ihan kuin uusi =) Hyvin toimiva pyörä... eli tänään ajelee taas =)
---
Luolavuoresta spttia (kö).
---
Pattilan dirtiltä... eli peltolan amiksen vieressä olevalla maankaatopaikalta! :) luolavuori ei sano vaan mulle mitään :D


Eli juurikin Luolavuori *vink*.