onx polkupyörää? jos ei, ni millaisen haluaisit?

471 posts, 24 pages, 353,670 views

laeski^

Posts: 478

#221 • • laeski^ LaiskaLäski

laeski^, 25.5.2007 18:46:
on... halpis maasto tsygä, mut ajaa hyvin asiansa....
mut prkl, yks kaunis aamu kumi puhkes... paikkaamine ei auttanu, tyhjeni vaa uuestaa *nyyh*
ny pitäs saada aikaseks otettuu rengas uuestaa irti ja katottuu jos siin o toinenki reikä ja sais paikkaamal kuntoo.. tai sit ostaa uus sisä kumi..
sit pääsis pyöräilee töihi *joo*







*jiihaa* vihdoinki sain aikaseks ostettuu uuden kumin ja jopa laitettuu sen kii *jiihaa*
sa samal laitoin uuden taka lokarin kii, huomen vois mennä koe ajaa *hihu* ja maanantain sit töihin pyöräillen *aplodit*
*jei*
Janisa

Posts: 2,226

#222 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
No nyt on! Vihdoin! Ma kun oon niin tottunut kayttaa pyoraa aina.. *blush* Tosin naa laiskiaiset katsoo mua ihan kieroon, koska eihan taalla siis juuri pyoria nay... Ei haittaa -ma oon niin onnellinen ja ylpea mun pyorasta etta voisin ottaa sen vaikka viereen nukkumaan! Se on ihana ja varikin on just sokaisevan sopo violetti. Pois alta, mulla on nyt polkupyora! *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#223 • • niomic Guest

Janisa, 3.6.2007 04:51:
No nyt on! Vihdoin! Ma kun oon niin tottunut kayttaa pyoraa aina.. *blush* Tosin naa laiskiaiset katsoo mua ihan kieroon, koska eihan taalla siis juuri pyoria nay... Ei haittaa -ma oon niin onnellinen ja ylpea mun pyorasta etta voisin ottaa sen vaikka viereen nukkumaan! Se on ihana ja varikin on just sokaisevan sopo violetti. Pois alta, mulla on nyt polkupyora! *iloinen*



NYCi käsittääkseni vähän huono paikka pyörällä suhailla, riippuen toki vähän et missäpäin on. Manhattanilla ainakin pitäis varmaan vetää suurimmaks osin autojen seassa ja siinä liikenteessä ajatus ei kyl paljoo houkuttele :) Toisekseen jos on vähänkään parempi pyörä, ni parempi pitää mukana koko ajan, sieltä lähtee tietääkseni pyörät kävelee aika helposti :F Washington DC:ssä vaikutti olevan paljo enemmän pyöräilijöitä "keskustassa", mut se onki paljo chillimpi mesta.
MiMoSa

Posts: 1,664

#226 • • MiMoSa
Kyllä on pyörä, en tulis toimeen ilman pyörää. Päivittäin tulee ajeltua töihin, kauppaan yms. Mulla on tollanen ihan perus 7-vaihteinen pyörä, kaikista paras mun käyttöön kun pystyy hyvin talvellakin polkee eikä oo aina vaihteet ja jarrut jäässä. Lisäks omistan tollasen mummopyörän, jota tulee kyllä käytettyä tosi harvoin. Tosi hyvä sillä on ajaa, mut melko raskasta kun ei oo vaihteita, siks käytänkin työmatkoihin tota toista. Tolla mummopyörällä tulee ajettua lähinnä ihan lyhyitä matkoja jos lähtee vaik kaupungille tai johki muualle ihan lähelle.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Late

Posts: 3,441

#227 • • Late team Lasse
Tänään kävin hakemassa Konan Dew deluxen, saapa nähdä mitä jalat sanoo huomenna kun tein vajaan parin kymmenen kilsan lenkin kylmiltään. :D

-Ihan sika kivaa, edellisen kerran taisin omistaa pyörän melkeen kymmenen vuotta sitten. *jiihaa*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#228 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Tänään vihdoin pinkki jopo sai hyvä kodin*plur**justjoo*

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Hitchhiker

Posts: 1,754

#229 • • Hitchhiker
Uuden maastofillarin juurikin nyt, vanha on parvekkeella palasina ja sen uudelleen osittaminen tulisi liian kalliiksi joten sinne se taitaa jäädäkkin. Tästä voisi vetää johtopäätöksen: jää tämän kesän mettälenkit ajamatta, jollei nyt jostain satu tipahtamaan isoa kasaa rahaa *nyyh*.
Anselmi Kuusisto

Posts: 704

#230 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Parisen viikkoa tullut ajeltua tuollaisella SA-int mallisella ratkaisulla. Kaverit huuto.netistä huusivat synttärilahjaksi ja rekisterikilven numero tietenkin sama syntymäpäivä! ehkä paras lahja ikinä! *iloinen*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Sand3

Posts: 1,157

#232 • • Sand3 satuolento
Konahan se täältäkin löytyy...keskiö rutisee vaan tosi pahasti, toivottavasti ei ole menossa hajalle *nyyh* sit sellai ihanan vanha Nopsa (näyttää ihan jopolta) löytyy mäntsälästä, siinä vaan on kumi puhki *hmph*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Timmo

Posts: 657

#233 • • Timmo

Sand3, 7.6.2007 20:29:
keskiö rutisee vaan tosi pahasti



kerkeet ehkästä keskiön hajoamisen sillä et kiristät sen. jos et itse osaa/omista työkalua niin kannattaa kyädä kiristyttämässä. tulee halvemmaks kiristää ku ostaa uus.

--
Elämä On Raato

Sand3

Posts: 1,157

#234 • • Sand3 satuolento

Timmo, 7.6.2007 20:57:
kerkeet ehkästä keskiön hajoamisen sillä et kiristät sen. jos et itse osaa/omista työkalua niin kannattaa kyädä kiristyttämässä. tulee halvemmaks kiristää ku ostaa uus.


sitä on nyt kiristetty jo kahdesti ja silti rutisee *hmph*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

xl8r

Posts: 2,227

#236 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
pikkusta vajaat 3 kk ollut nyt Jopo ajossa. En kyllä kadu ostosta yhtään *sydän*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Eiha

Posts: 86

#237 • • Eiha

Timce, 18.4.2007 19:02:
Okei, haluan nyt, välittömästi, heti tälläsen.
- kuva pois clip-
Ai että olis kiva päästellä tuommosella vähän pitempiä lenkkejä. *pihkassa*


Mulla on ollut toi käytössä viime kesästä ja täytyy sanoa, että olen ollut erittäin tyytyväinen. Normaalissa katuajossa kulkee todella kevyesti ja lujaa. Satunnaiset hiekkatietkään eivät ole ongelma, suosittelen lämpimästi !

--
Tärkeintä ei ole voitto, vaan hyvä perse!

Fyrisch

Posts: 4,525

#239 • • Fyrisch
MOI!1


Jos jollain roikkuu vanha jopon raato nurkis niin ilmotusta tännepäin!

Seuraavat osat olis hakuses:

-voimansiirto
-takavanne "22
-takalokari
Sphyxia

Posts: 3,308

#240 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Eteisessä majailee nykyään tämmöinen kaunotar (ikuinen kakkosraksu *nauru*). Itse runkona Italiassa rakennettu (Basso-veljesten tehtaalla Vicenzan Campagnolossa), sieltä myös tuotu, käyttäjällensa mitoitettu, käsin tehty Basson alu/carbon (1480 grammaa). Komponentit taas suurelta osin Campagnolon eri sarjoja. Kiekot, kammet yms. valittu oman maun (ja kukkaron *tirsk*) mukaisesti.