162 posts, 9 pages, 42,239 views
ALIEN, 15.9.2006 15:06:
---
Kaynessi, 15.9.2006 14:38:
*oom*
---
Out Of Mana, eh? :D
Kaynessi, 15.9.2006 15:12:
Mana? pitäiskö mun tietää mitä se on? :)
ALIEN, 15.9.2006 15:16:
---
Kaynessi, 15.9.2006 15:12:
Mana? pitäiskö mun tietää mitä se on? :)
---
eips, mä vaan jotenkin yhdistin ton yhteen toiseen asiaan. Unohda :D
Kaynessi, 15.9.2006 14:38:
No jonen olisi myös kannattanut miettiä miten asian ilmaisee. Reagoin täysin tunneperäisesti hänen kirjoitukseensa. Edelleen hänen kirjoituksensa on asenteellinen ja loukkaava. Ja jos tahdot arvostella minun harkintakykyäni, niin voimme varmaan avata uuden topicin sille aiheelle? Mitä me tästä opimme? mietitään ensin et mitä kirjoitetaan ja miten se asia ilmaistaan.. Eikö?
Muodostin mielipiteeni jonen asenteesta kyseisestä tapahtumasta hänen ensimmäisen reaktionsa perusteella. Ja todellakin päätin käyttää samanlaista kieltä mitä hän käytti. Rauhaa ja rakkauta *oom*
Dementation, 15.9.2006 13:57:
Poliisiringin sisällä useampi joukkio, joista keskellä oleva (kuvauksen mukaan nuorisoporukka) viskoo pulloja kohti poliiseja, jolloin lähempänä poliiseja oleva isompi ryhmä ns. "sivullisia" jää pullojen alle, koska osa heitoista menee vikasuuntaan, osa liian lyhyen matkaa, osa liian matalalla jne. Poliisilta pyydetään apua, poliisi vaikenee ja suojautuu tiukemmin kilpiensä taakse. Toimiko poliisi mielestäsi oikein?
Poliisi perusteli saartoa ja sen tiukkaa pitämistä sillä että haluttiin suojella kansalaisten turvallisuutta. Jos pullosateeseen jääneille kansalaisille ei anneta apua, ei päästetä pois, eikä edes vastata avunpyyntöihin, mielestäni lausunto "suojelemme tässä vain kansalaisia" on iso vitsi!
Ja en usko että säkään olisit järin rauhallinen jos edessäs olis muuri mellakkakilpiä ja takaata satais pulloja. Vai olisitko?
En mä ole vähentämässä poliisien oikeuksia. Mutten myöskään halua vähentää omiani.
Oon samaa mieltä että suomi on oikeusvaltio, ei poliisivaltio. Mutta haluan myös pitää sen niin ja siksi musta on hyvä että tutkitaan tehtiinkö tässä ylilyöntejä ja jos/(imho)kun niitä tehtiin, niistä tulee sanktioita jollekin.
Damien, 15.9.2006 16:06:
Aah, wittu ku oiski erehtyny pälyilemään mestoilla, nyt ois DNA:t ja sormenjäljet supon piilorekistereissä.
Caro², 15.9.2006 15:54:
---
Dementation, 15.9.2006 13:57:
Jälkiviisastelu on aina todella helppoa näissä tilanteissa.
Rauhallisuutta on vaikea määritellä. Todennäköisesti jos ymmärrän, ettei tilanteelle hirveesti mitään voi, niin etsin rauhallisemman paikan missä en aiheuta eleilläni tai teoillani lisää haittaa tilanteelle. Jos olisin pullojen ja kilpien välissä, saattaisin jopa ottaa muutaman juoksuaskeleen sivummalle, etten olisi siinä paikassa.
Anselmi, 15.9.2006 17:30:
Et ole koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa
Joten eiköhän ole parempi että jätät nämä viisaat "mä olisin ainakin tehnyt näin ja näin" mielipiteesi omaksi tiedoksesi.
Ja sitten tulet tänne neuvomaan kuinka ihmisten olisi pitänyt toimia.
josbe, 15.9.2006 10:37:
Sanoo Toma, jonka automaattinen reaktio irkissä oli tyyliin: poliisi on perseestä, tein jo ilmoituksen, vaikka en asianomainen olekaan tjsp. WTF?
Tuikkari, 16.9.2006 02:25:
Kerran multa on putkaan otossa menny lihas paskaks. Toisen kerran oon ollu syyttömänä putkassa. Yhteensä oon ollu monta kertaa putkassa. (ps. se vessan vetäjä on se nappi seinässä)
Siltikään en marise, suomessa tarvii ite hölmöillä et joutuu putkaan ja mä syytän ennemmin niitä hippejä jotka aikoo mennä riehuu mestoille kun niitä poliiseja jotka ei salli sen tapahtuvan. Miliisit on ihmisiä niinkun me, niitä saa arvostella, mut meikä ei sen takia ala marssii kun aihe ei vaan riitä.
Kattoo sen miten vaan niin poliisi toimi prosentuaalisesti oikein asemissa, koska prioriteetti oli arvohenkilöissä. Saa sitä hehkuttaa paljon siihen miittiin meni rahaa, mut paljonkohan jäis saamatta jos sitä miittiä ei ois pidetty.
Hippi sun henki ei merkkaa samaa kun jonkun saksan pääministerin henki. Deal with it. Jos et itte ole sitä vielä tajunnu.
Ana-5000, 15.9.2006 00:36:
Vai olikse niin et poliisin pitää tehdä työnsä täydellisesti aina
Hippi sun henki ei merkkaa samaa kun jonkun saksan pääministerin henki. Deal with it. Jos et itte ole sitä vielä tajunnu.
tbo, 18.9.2006 21:30:
---
---
Onhan tää vaan toteamus tyyliin "et näin tää maa nyt sattuu makaamaan", onhan? Ethän sä oikeesti oo tota mieltä? Pliis? Prettypleasewithhoneyontop?
voi svidu mitä porukkaa.
Kattoo sen miten vaan niin poliisi toimi prosentuaalisesti oikein asemissa, koska prioriteetti oli arvohenkilöissä.