FINRG & MADWAVE : The Barbwire Apocalypse Tour 2006 - Tampere 2.2.2007 @ Tampere

128 posts, 7 pages, 30,063 views

Nee-Chee

Posts: 244

#101 • • Nee-Chee
4/4, kullan kanssa on niin kiva kiertää keikoilla. *sydän*

Loisto bileet taas kerran, kiitos.

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

X-FI

Posts: 22

#102 • • X-FI
HUH HUH !
Aika sanattomaks pisti nää bileet *aplodit*
En muista millon ois ollu yhtä mehevät kekkerit *hih*
SuperSalmiak

Posts: 95

#103 • • SuperSalmiak
Jees. Hienoa oli. Ainoa illan harmitus oli, et Proteus jäi näkemättä. Aikaisen herätyksen vuoksi piti poistua juuri kun oli päässyt vasta meininkiin mukaan. Tämän lisäksi tuli käytyä Lahdessa joulukuussa ja kyllä klubi paikkana oli paaaljon miellyttävämpi. Ei lainkaan niin ahdasta, vaik väkeä oli nytkin paljon. Paikkaa hakemalla löysi aina jonkun sopivan raon, missä hytkyä. Kiitos *aplodit*
geeni

Posts: 97

#104 • • geeni
Taas nähtiin, minkä genren bileet vetää eniten väkeä... *hih*

--
..endorfin.euphoria..

Avatar
#105 • • Muussika Guest

Fuzzy, 3.2.2007 05:58:
Jee haluaisin vielä kiittää iha mielettömästi kyydeistä Astarothille ja oli oikein muksaa tutustua Vampyynkin!*hihu*
Musa oli alusta loppuun ihan zuperduper jee ja uusia tuttavuuksia sain myös!! Joka on aina hyvä homma! Itte olin vähä jäis ku nukutti ja siitä kyllä mainittiinkin pariin otteeseen mulle, mut välil näin...*hymy*
Joo mä oon tykästyny näihin Finrgin bileisiin aika täböö *sydän*



Oli kiva tutustua sinuunkin! *hihu*

Myös minulta megaiso kiitos uskomattoman sinnikkäälle kuskillemme Antille, oot aika super. *hali* Toivottavasti reissu ei kauheesti aiheuttanut sulle painolastia harteille. *uuh*

Itse tykkäsin bileistä oikeen paljon! Hyvää musaa, tuli taas jorattua itsensä melko hikiseksi siaksi. *nauru* Ja se on aina hyvä merkki se!

Itse kävin 3/4 näistä FINRG kemuista läpi, Turun hommat jäi väliin ko ei vaan kyenny sinne. Kyä nää kaikki kemut on vaan rokannut niin lujaa. *sydän*

KIITOS!

P.S. Joo, kyl ne mun hiukset tuntuu aika hattaralta eksvaan... *nauru*
xl8r

Posts: 2,227

#106 • • Edited xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Cobrian, 3.2.2007 15:36:Tykki taisi levahtaa kun kuva muuttui jossain välissä vihreäksi, ja Philin setin aikana pyöri edelleen Carbon Based -nimigrafiikka...



Juu, tuon voimme pistää Resolume 2.4:n piikkiin, jostain syystä tuo kyseinen videodekki jämähti, eikä suostunut vaihtamaan klippejä vaikka sen ilmoittikin tehneensä. Uudelleen lataus dekille kuitenkin pelasti tilanteen. Also, 2. mieheni, joka ei osannut asiaa korjata (pitäisi vielä muutamia juttuja ilmeisesti kerrata) livisti jonnekkin ja ilmoitteli sitten vasta livistelleensä kun oli jo livistänyt. Onneksi havahduin tilanteeseen suht nopeasti, eikä pysyvää damagea saatu aikaiseksi.

Tuo Klubin tykki on kyllä aivan säälittävä. Vaikka paikassa ei juurikaan ollut savua, tykki alkoi hyytyä jo alkumetreillä. Ilmeisesti itse tykki on aivan uskomattoman tehoton, koska ainakin uutena vuonna minulle kerrottiin että siinä olisi suhteellisen uusi lamppu. Tiedä sitten häntä.

Katselin eilen läpi tapahtumassa nauhoitellut visuaalit ja kuvat, eiköhän kummaltakin saralta saada jotain näytettävääkin tuossa ensi viikolla ulos. Stay tuned ;)

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Cobrian

Posts: 50

#107 • • Edited Cobrian Teknokepukka

xl8r, 4.2.2007 06:46:
Tuo Klubin tykki on kyllä aivan säälittävä. Vaikka paikassa ei juurikaan ollut savua, tykki alkoi hyytyä jo alkumetreillä. Ilmeisesti itse tykki on aivan uskomattoman tehoton, koska ainakin uutena vuonna minulle kerrottiin että siinä olisi suhteellisen uusi lamppu. Tiedä sitten häntä.


Kyllähän se aika hirveältä on vaikuttanut, mut myöskään sitä en jaksa jümmartaa että miksi savukoneet puskee sitä savua sinne LAVALLE eikä tanssilattialle niinkuin olisi (ehkä?) tarkoitus... Plussaa kuitenkin siitä että tällä kertaa ei sentään vedetty vikalta soittajalta sähköjä kesken encoren, vaan annettin peräti vetää vielä toinenkin päälle! :)

--
Ihmiset on aina yksin. Joskus on vaan kiva olla yhdessä yksin.
Team ErilaisetNaiset

DaJaque

Posts: 73

#108 • • DaJaque
Aivan huikeet bileet. Musiikillisesti ihan huippusettiä alusta loppuun. Populaa oli melkeen liikaakin ja Proteus aiheutti lievää "massahysteriaa", mutta se oli odotettavissakin. *hih*
Hetkittäisestä ahtaudesta huolimatta sopu antoi sijaa, ja ihmisuhreilta vältyttiin jopa Mortal Kombatin aikana.*piis*
Avatar
#109 • • Fuzzy Guest
No mitkäs ne Harrin kaks encore -biisiä oli? Lähettiin menee jo ennen pilkkua nii en ehtiny kuulemaan! Anyone?=)
Liner

Posts: 20

#110 • • Liner
- Moi! Mä tulin just Riihimäen ohi ja oon menossa Tampereelle reiveihin. Hyppäätkö kyytiin?
- Joo, mä oon tässä töissä, mut mä koitan vääntää nää raportit nopeesti Hesaan. Enköhän mä selviä.
- Äkkiä sit!

Tuli sitten lähdettyä vartin varoitusajalla Tampereelle tamppaamaan. *jiihaa*

Kiitoksia kaikille mukana olleille mukavasta tunnelmasta!

--
- Pahin vihollisesi ja paras ystäväsi löytyvät sinusta itsestäsi. -

DJ Rx

Posts: 2,527

#111 • • DJ Rx FINRG Recordings

Fuzzy, 4.2.2007 16:56:
No mitkäs ne Harrin kaks encore -biisiä oli? Lähettiin menee jo ennen pilkkua nii en ehtiny kuulemaan! Anyone?=)



Vikana tuli ainakin Raverrosen Eternal Cannon

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

UzU

Posts: 2,361

#112 • • UzU [33100]

Cobrian, 4.2.2007 16:49:
Kyllähän se aika hirveältä on vaikuttanut, mut myöskään sitä en jaksa jümmartaa että miksi savukoneet puskee sitä savua sinne LAVALLE eikä tanssilattialle niinkuin olisi (ehkä?) tarkoitus... Plussaa kuitenkin siitä että tällä kertaa ei sentään vedetty vikalta soittajalta sähköjä kesken encoren, vaan annettin peräti vetää vielä toinenkin päälle! :)



Savusta:
Klubilla on käytössä talon oma hazer, eli laite joka puskee savua koko ajan tasaisesti (ja on paljon parempi kuin savukone joka antaa savun "töräyksinä"). Se on valitettavan lyhyiden piuhojen varassa, jolloin sitä ei juurikaan sen edemmäksi saa. Klubihan on perinteisesti rokkikeikkapaikka, jolloin savun on tarkoituskin olla lavalla, eikä yleisössä, kuten teknobileissä on totuttu. Ja tarkoitushan ei ole se että jengi ei näkisi eteen päin vaan että valot näkyisivät paremmin. Kirkkaassa eli savuttomassa ilmassa valot eivät näy mihinkään.

Eikä se lava nyt mitenkään erityisen savuinen ollut vaan kyllä se savu nyttenkin pääasiassa soittojan etupuolella (yleisön puolella) oli.

Mut oli kivat bileet ja kiitos myös mun puolesta kaikille osallisille =)
AXP

Posts: 57

#113 • • AXP Shadow
Tässä vielä lyhyt klippi:

http://download.yousendit.com/6650409B16C43090

Jospa vähän onnistuu tunnelman välittämään.
Miinuspuolena on basso, siitä ei pääse mihinkään.

Mietinki millasta laatua Sonyn HD-videokameralla sais *ding**jiihaa*
Ozma

Posts: 867

#114 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

AXP, 4.2.2007 21:36:
Tässä vielä lyhyt klippi:

http://download.yousendit.com/6650409B16C43090

Jospa vähän onnistuu tunnelman välittämään.
Miinuspuolena on basso, siitä ei pääse mihinkään.

Mietinki millasta laatua Sonyn HD-videokameralla sais *ding**jiihaa*



Oon itseasiassa pitempää jo miettiny, että tarvis aloittaa kuvaan videolle tapahtumia joissa käy. Tarttis vaan kameran (porukoilta vois joku kuppanen löytyä, jostain pitää alottaa) ja kaverin joka omistais editointikortin ja kaverin joka osaa editoida ja tehdä koosteen sitten. En kyllä tiedä, että saisko sitä mimmosta materiaalia kerättyä. Vko9 vois keskustella porukoiden kanssa, jos saisin haalittua niiden videokameran. Kellään kiinnostusta editointiin? :)
Napanderi

Posts: 19

#115 • • Napanderi Hardcore Raver
Kiitos Finrg:lle jälleen komeista bileistä! Porukkaa oli mukavasti, mutta ei kuitenkaan liikaa.. Positiivista oli sergein, reynoldsin ja tietysti protskun setit! Negatiivisena on pakko sanoo että Carbon based oli yllättävän väsynyt..*täh* itsenäisyyspäivän aattona olin lahdessa ja silloin pojat soittivat aivan huikeeta settiä!
Hoitsu

Posts: 154

#116 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Oli khyl hassun hassut bileet*hih* Kiitos taas kamuille yyber hauskasta seurasta*pihkassa*

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

T-mu

Posts: 2,980

#117 • • T-mu Läskimooses
Olihan kemut!

Tour 2006 meni tapahtumien osalta yli odotusten ja lopetus oli kyllä uskomattoman päräyttävä kokemus. Carbon Based keikan laimeus johtui ehkä muiden kiireiden takia treenauksen puutteesta ja lievästä kyllästymisestä vanhoihin biiseihin. Kuten joku edellä mainitsikin, flow oli hieman hukassa ja se näkyi myös yleisöön. Mutta uutta matskua on jo kasassa ja keikkarepertuaarimme tulee uusiutumaan heti kun saamme pitkäsoiton pihalle. Odotamme innolla että pääsemme tykittämään uudet tuotokset keikoilla!

Omasta ja FINRG:n puolesta kiitän Sergei & co sekä ennenkaikkea polkkakansaa!
Ensi syksynä palataan Tour 2007 merkeissä.

Nobody listens to hard dance.
Bilehippi

Posts: 172

#118 • • Bilehippi V S P
olipas hyvät kemut vähää aikaa... ja koko kiertue kyl tempas mukaansa aika hyvin
Meke

Posts: 2,083

#120 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
Kivasti ihmisiä oli ja mukavasti jos silloin kun ovet aukes. Ei se savukone ainakaan lavalle niitä savuja heittänyt, varsin mukava oli soitella. Kiitoksia FINRG paidasta *hih*

Tämmösiä kipaleita tuli siis 21.00-22.30:

Microworld - Booby trap (Etienne Picard rmx)
D.D.R. & the Geezer - Sabretooth
cj Bolland - The prophet
Jones & Stephenson - 1st rebirth (Baby Doc & the Dentist rmx)
Wayne G - Twisted
Age of love - Age of love (Baby Doc rmx)
DJ Ciro & Gianni Agrey - Oblivion
Eskimos & Egypt - Welcome to the future (Turbo metal)
Commander Tom - Are am eye (Yves De Ruyter rmx)
Commander Tom - Are am eye (95´millenium rmx) *plur*
Star Power - Nothing can cave us, London (Truelove's Lectrolux mix)
Etienne Picard - Get up!
Ultraviolence - Psychodrama
Loop 82 - Rebirth
Ultraviolence - Hardcore motherfucker
Yoji Biomehanika - Expect
Nexus 6 - Tres chic *plur*
Demonic Emotions - Stuck on a space trip (Jon the Dentist rmx)
Lab 4 - Alien invasion

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz