128 posts, 7 pages, 31,581 views
Fuzzy, 3.2.2007 05:58:
Jee haluaisin vielä kiittää iha mielettömästi kyydeistä Astarothille ja oli oikein muksaa tutustua Vampyynkin!
Musa oli alusta loppuun ihan zuperduper jee ja uusia tuttavuuksia sain myös!! Joka on aina hyvä homma! Itte olin vähä jäis ku nukutti ja siitä kyllä mainittiinkin pariin otteeseen mulle, mut välil näin...
Joo mä oon tykästyny näihin Finrgin bileisiin aika täböö
Cobrian, 3.2.2007 15:36:Tykki taisi levahtaa kun kuva muuttui jossain välissä vihreäksi, ja Philin setin aikana pyöri edelleen Carbon Based -nimigrafiikka...
xl8r, 4.2.2007 06:46:
Tuo Klubin tykki on kyllä aivan säälittävä. Vaikka paikassa ei juurikaan ollut savua, tykki alkoi hyytyä jo alkumetreillä. Ilmeisesti itse tykki on aivan uskomattoman tehoton, koska ainakin uutena vuonna minulle kerrottiin että siinä olisi suhteellisen uusi lamppu. Tiedä sitten häntä.
Fuzzy, 4.2.2007 16:56:
No mitkäs ne Harrin kaks encore -biisiä oli? Lähettiin menee jo ennen pilkkua nii en ehtiny kuulemaan! Anyone?=)
Cobrian, 4.2.2007 16:49:
Kyllähän se aika hirveältä on vaikuttanut, mut myöskään sitä en jaksa jümmartaa että miksi savukoneet puskee sitä savua sinne LAVALLE eikä tanssilattialle niinkuin olisi (ehkä?) tarkoitus... Plussaa kuitenkin siitä että tällä kertaa ei sentään vedetty vikalta soittajalta sähköjä kesken encoren, vaan annettin peräti vetää vielä toinenkin päälle! :)
AXP, 4.2.2007 21:36:
Tässä vielä lyhyt klippi:
http://download.yousendit.com/6650409B16C43090
Jospa vähän onnistuu tunnelman välittämään.
Miinuspuolena on basso, siitä ei pääse mihinkään.
Mietinki millasta laatua Sonyn HD-videokameralla sais