FINRG & MADWAVE : The Barbwire Apocalypse Tour 2006 - Tampere 2.2.2007 @ Tampere

128 posts, 7 pages, 30,019 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#41 • • DJ Rx FINRG Recordings

Pablo, 29.1.2007 20:09:
---
Rx, 24.1.2007 18:39:
tipaton päättyy *sydän**känni*

---


Äijä sammuu jo ennen puolta yötä!



no otetaan se tavotteeksi *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

*Bixxx*

Posts: 162

#42 • • *Bixxx*
Liput on haettu et tänne kyllä tulossa *tanssittel*

--
***TIIKERI***

xl8r

Posts: 2,227

#43 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Jahas, perjantai lähestyy uhkaavasti...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

TuuliT

Posts: 81

#44 • • TuuliT

Swoosh, 16.1.2007 16:44:
---
Miinapiina, 16.1.2007 16:39:
tänne ei kyl valitettavasti pääse, seuraavana päivänä juhlimaan ystiksen kihlajaisia, ja täytyy olla siel ees kunnossa... *nauru*

---

No, me vedetään sunkin puolesta *känni*



Sitä ei taida kukaan epäillä senkin synttäripöpö
Beliar

Posts: 1,361

#45 • • Beliar
On kyl niin jäätävän kova lineuppi, että tänne on pakko tulla!! *jihaa*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

TuuliT

Posts: 81

#46 • • TuuliT

Pablo, 29.1.2007 20:09:
---
Rx, 24.1.2007 18:39:
tipaton päättyy *sydän**känni*

---


Äijä sammuu jo ennen puolta yötä!



Taitaa olla niin huono viinan juoja ettei Tampereesta jää paljoakaan muistikuvia, sorry honey, mut mä tunnen sut. Ei se silti haittaa, meinasin itse aloittaa tipattoman ja ottaa kameran mukaan...Tiedetääntiedetään
TuuliT

Posts: 81

#47 • • TuuliT
Siis saaaaaattaaaapi olla että tulee lähdettyä uudella punaisella paholaisella liikenteeseen, eli voin olla jopa kuskina. ja mun sportwagonissa (lue peugeot 106) on neljä ovea ja paksi, eli tilaa koko perheelle perkele
*minttu*

Posts: 366

#48 • • *minttu*

TuuliT, 31.1.2007 12:06:
---
Pablo, 29.1.2007 20:09:
---
Rx, 24.1.2007 18:39:
tipaton päättyy *sydän**känni*

---


Äijä sammuu jo ennen puolta yötä!

---


Taitaa olla niin huono viinan juoja ettei Tampereesta jää paljoakaan muistikuvia, sorry honey, mut mä tunnen sut. Ei se silti haittaa, meinasin itse aloittaa tipattoman ja ottaa kameran mukaan...Tiedetääntiedetään




*justjoo* meinaat siis olla TAAS selvinpäin kuvaajana liikenteessä....noh, hyvinhän se meni viimeksi, ihan suunnitelmien mukaan*lmao*
Nee-Chee

Posts: 244

#50 • • Nee-Chee

xl8r, 30.1.2007 22:28:
Jahas, perjantai lähestyy uhkaavasti...



Niin lähestyy! *plur*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Forcer

Posts: 162

#52 • • Forcer Separi

Forcer, 29.1.2007 20:07:
Saakohan tänne oveltakin vielä lippuja vai pitääkö käydä ostamassa ennakkoon vielä nopsaan varmuuden vuoks? *ding*



*täh*
UzU

Posts: 2,361

#53 • • UzU [33100]

Forcer, 1.2.2007 10:07:
---
Forcer, 29.1.2007 20:07:
Saakohan tänne oveltakin vielä lippuja vai pitääkö käydä ostamassa ennakkoon vielä nopsaan varmuuden vuoks? *ding*
---
*täh*



Kovasti epäilen ettei Klubia myydä loppuun ennakkoon. Sen verran paljon on tuota kapasitettiä kuitenkin. Sergei ei taida olla koneen äärellä ennen perjantaita vahvistamassa tietoa, mutta uskaltaisin väittää että ovelta saa tikettejä jos on ajoissa paikalla.
shkuroff

Posts: 583

#54 • • shkuroff This is Spartaaaaaaaaaa!
Kuten Uzu sanoikin jo, tuskin tapahtuma myydään ennakkoon, vaikka haluttaisiin. Syy siihen on se, ettei kaupoissa ole edes myynnissä niin paljon ennakkoja, kun mitä on kapasiteetti. :) Suosittelen kuitenkin aikaista paikalle tulemista, sillä myöhemmin illalla saattaa olla jo hieman ruuhkaista ;) Klubihan ei ole loppujen lopuksi niin iso paikka, joten on mahdollista, että tapahtuma myydään loppuun ovelta hyvin varhaisessa vaiheessa.

--
Support your local madness dealer!

TuuliT

Posts: 81

#55 • • TuuliT
---



*justjoo* meinaat siis olla TAAS selvinpäin kuvaajana liikenteessä....noh, hyvinhän se meni viimeksi, ihan suunnitelmien mukaan*lmao*
[/quote]

Nyt taitaakin olla niin ettei mun anneta ajaa, en vaan pysty ymmärtämään miksi...eli turha valehdella itselleen, olen taas mukana pelissä
anis

Posts: 2,451

#56 • • anis
Jaa-a, mitäköhän näistäki tulee =D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

xl8r

Posts: 2,227

#57 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
VIdeopuolella tulossa samaa settiä kuin koko kiertueen ajan pikkusen höysteltyinä uusilla raakuuksilla ja pelotteluilla ;) Ja jos kaikki menee ok, videokoostetta tulossa taas bileitten jälkeen. Toivotaan että tällä kertaa tykki kestäis edes vähän paremmin kuin edellisellä kerralla klubilla...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

DJ Rx

Posts: 2,527

#58 • • DJ Rx FINRG Recordings

anis, 1.2.2007 12:06:
Jaa-a, mitäköhän näistäki tulee =D



*super**känni*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Heli

Posts: 1,489

#59 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 16.1.2007 16:39:
tänne ei kyl valitettavasti pääse, seuraavana päivänä juhlimaan ystiksen kihlajaisia, ja täytyy olla siel ees kunnossa... *nauru*



hahahhaah katotaanko !

--
ei se väärin ole.

NextAce

Posts: 2,505

#60 • • NextAce Alienated
Nää olis sit jo huomenna*jiihaa* Joko voi alottaa etkoilun?

--
-Alienation-

-----