Adressi Hollannin pedofiilipuoluetta vastaan

162 posts, 9 pages, 49,391 views

Verano

Posts: 4,649

#41 • • Verano Merituuli
Tän topikin kehityskulku oli/on jokseenkin ennalta-arvattava.
Avatar
#42 • • Edited cjet Guest

Annakins, 2.9.2006 19:38:

Joo en mäkään, mut vielä vähemmän voin sietää ajatusta oikeuksien polkemisesta.



Ihminen on oikeasti sairas eläin. Lapsia pitäis puolustaa, eikä mikään laki sais sallia tommosta puoluetta vaikka se kuinka tallos jonku sairasmielisen oikeuksia. Mut siis tää on mun mielipide, koska mun mielestä toi polkee lapsien oikeuksia. Eli kumpia oikeuksia on sit parempi talloa? *ding* Mut enpä keskustele tästä enää nii ei tarvii Veranon huolehtia nii tuosta topikin kehityskulusta.. *nauru*
Mongolia

Posts: 160

#43 • • Mongolia truenörth

Cjet,
Ihminen on oikeasti sairas eläin. Lapsia pitäis puolustaa, eikä mikään laki sais sallia tommosta puoluetta vaikka se kuinka tallos jonku sairasmielisen oikeuksia. Mut siis tää on mun mielipide, koska mun mielestä toi polkee lapsien oikeuksia. Eli kumpia oikeuksia on sit parempi talloa? *ding* Mut enpä keskustele tästä enää nii ei tarvii Veranon huolehtia nii tuosta topikin kehityskulusta.. *nauru*


No miten tuo polkee lapsien oikeuksia?
domi

Posts: 7,069

#44 • • domi Työn sankari.

Cjet, 2.9.2006 19:44:
Ihminen on oikeasti sairas eläin. Lapsia pitäis puolustaa, eikä mikään laki sais sallia tommosta puoluetta vaikka se kuinka tallos jonku sairasmielisen oikeuksia. Mut siis tää on mun mielipide, koska mun mielestä toi polkee lapsien oikeuksia. Eli kumpia oikeuksia on sit parempi talloa? *ding* Mut enpä keskustele tästä enää nii ei tarvii Veranon huolehtia nii tuosta topikin kehityskulusta.. *nauru*


Correct me if I'm wrong: Tässä on keskusteltu ainoastaan puolueen perustamisesta, ei itse pedofiliasta.
Ei kukaan voi ottaa kantaa mitä heidän mielissä liikkuu, koska kyse on vain puolueen perustemisesta. Mistä sitä kukaan tietää vaikka kaikki kokoomuslaiset olisivat juuriaan myöten nekrofiilejä, niiden puolue sattuu olemaan vain kokoomus. Itsellä kävi mielessä Suomen Zoofiilit -puolue, joka ajaisi useampien eläintarhojen rakentamista maahamme.
Verano

Posts: 4,649

#45 • • Verano Merituuli

Cjet, 2.9.2006 19:44:
Mut enpä keskustele tästä enää nii ei tarvii Veranon huolehtia nii tuosta topikin kehityskulusta.. *nauru*



Noh, ethän sä ole ainoa tähän topikkiin kirjottaneista, että siltä pohjalta. Sinänsä kyllä sun kommenteista alkava keskustelu se vasta ennalta-arvattava onkin *piis*
Avatar
#46 • • Edited Annakins Guest

Cjet, 2.9.2006 19:44:
---
Annakins, 2.9.2006 19:38:

Joo en mäkään, mut vielä vähemmän voin sietää ajatusta oikeuksien polkemisesta.

---


Ihminen on oikeasti sairas eläin. Lapsia pitäis puolustaa, eikä mikään laki sais sallia tommosta puoluetta vaikka se kuinka tallos jonku sairasmielisen oikeuksia. Mut siis tää on mun mielipide, koska mun mielestä toi polkee lapsien oikeuksia. Eli kumpia oikeuksia on sit parempi talloa? *ding* Mut enpä keskustele tästä enää nii ei tarvii Veranon huolehtia nii tuosta topikin kehityskulusta.. *nauru*



Se, että nämä herrat ovat päättäneet perustaa ko. puolueen ei mun mielestä polje lasten oikeuksia, ainoastaan kertoo ko. henkilöiden omista haluista. Lasten oikeudet vaarantuvat siinä vaiheessa jos aletaan oikeasti pohtimaan pedofilian laillistamista. Jos funtsii tätä asiaa yhtään pidemmälle niin on aika selvää, että siihen pisteeseen tuskin koskaan tullaan -> jos pelkästään puolueen perustamisesta nousee näin suuri haloo niin kelaa mitä tapahtuis jos jossakin oikeasti vakavasti keskusteltaisiin pedofilian sallivan lain säätämisestä.

Lasten oikeuksia pitää puolustaa, mutta niiden puolustamisesta ei ole mitään hyötyä jos demokratialla pyyhitään samanaikaisesti persettä.
Avatar
#47 • • Annakins Guest

Verano, 2.9.2006 19:39:
Tän topikin kehityskulku oli/on jokseenkin ennalta-arvattava.



Niin oli, mutta on ihan hyvä että tästäkin keskustellaan :)
freeve

Posts: 345

#48 • • Edited freeve
Mun mielestä se on hienoa että nämä pedofiilit on ymmärtäny et ne voi yrittää tehdä tästä heidän sairaasta ja onneksi laittomasta "harrastuksesta" laillista pyrkimällä itse poliittisiksi päättäjiksi.

Suosittelen samaa kaikille muillekin jotka kokevat jonkun olevan pielessä.

ps. pedofilit on sairaita

edit: aiheeseen vastaan että toi adressi on täysin turha.
Caro²

Posts: 5,301

#49 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

yanak, 2.9.2006 19:52:
Mun mielestä se on hienoa että nämä pedofiilit on ymmärtäny et ne voi yrittää tehdä tästä heidän sairaasta ja onneksi laittomasta "harrastuksesta" laillista pyrkimällä itse poliittisiksi päättäjiksi.


Lähdetään ensiksi täysin off-topikkiin, kun ilmeisesti todella useat ihmiset on täysin sekaisin eri termien kanssa.

Ensinnäkin pedofiili ei todellakaan tarkoita täysin samaa asiaa kuin lapsiin sekaantuminen. Henkilö jolla on fantasioita esipuberteettiseen lapseen on myös pedofiili. Esipuberteettinen tarkoittaa tavallisesti suurinpiirtein alle 12-13 vuotiasta. 14-16vuotiaaseen sekaantuminen ei siis em. määritelmän mukaan olisi pedofiliaa, vaikkakin kyseessä silti olisi lapsiin sekaantuminen.

Pedofiilin määritelmä on tuossa:

* Ainakin 6 kuukauden ajan esiintyviä voimakkaita, toistuvia, seksuaalisesti latautuneita fantasioita tai seksuaalista käytöstä, joka kohdistuu esipuberteettiseen lapseen tai lapsiin (tavallisesti noin 13-vuotiaisiin tai nuorempiin),
* henkilö on toteuttanut em. fantasioita, tai fantasiat aiheuttavat huomattavaa ahdistusta tai ongelmia kanssakäymisessä toisten ihmisten kanssa, ja
* henkilö on ainakin 16 vuotta vanha ja vähintään 5 vuotta A-kohdassa mainittuja lapsia vanhempi.
(Lähde: fi.wikipedia.org)


ps. pedofilit on sairaita


Lääketieteellisesti tämä lienee on ainoa fakta koko tässä threadissa. Lapsiin sekaantumista ei pidä hyväksyä (ellei "lapsi" ole henkisesti riittävän kehittynyt. Kuitenkin pitää tajuta erottaa henkinen ikä fyysisestä, imho). Mutta kirjoitettujen tekstien sävy tässä threadissa on likimain sellaista, että kaikki pedofiilit vajan taakse ja kuula päähän. Samaan syssyynhän sinne vois viedä vaikka homot ja lepakot.

Sitte wikipediassa oli mainintaa myös pedastriasta joka oli sekä hyväksyttävää, että normaalia antiikin kreikassa. Pedofilian kaltainen hässäkkä myös löytyy, jossa aikuinen ei koe minkäänlaista seksuaalista vetoa (tai seksuaalifantasioita) esipuberteettisiin lapsiin, mutta haluaa kuitenkin viettää heidän kanssa aikaa kuin olisi itse lapsi tms - termiä en tuohon muista.

-

Sitten itse asiaan:

Pedofiilipuolue edustaa hollannissa tiettyä ihmisryhmää joiden mielipide on suurinpiirtein kaikkien tiedossa. Puolueen perustaminen ei kuitenkaan mitenkään aja ihmisiä vetämään pentua paksiin, tai yllytä tällähetkellä laittomuuksiin. Kyseessä on kasa ihmisiä, joilla on oikeus ilmoittaa mielipiteensä julkisesti.

Tässä threadissa, niin threadin aloittaja kuin muutama muukin, on valmis rikkomaan ihmisoikeuksia sen takia, että eivät halua lapsiinsekaantumisen laillistuvan hollannissa. Puoleen perustaminen ei myöskään ole sama asia kuin em. asian laillistaminen. Herroilla / rouvilla on mennyt täysin puurot ja vellit sekaisin.
Juhgu

Posts: 7,921

#50 • • Juhgu Virnistelijä
Mitäköhän vitun hyötyä tästäkin addressista on? "Jee mun addressi sai paljon nimiä".

Ensinnäkään nettiaddressit eivät kiinnosta ketään, ja jos kiinnostaisivat niin mitä saavutettaisiin? Demokratian estäminen? Yay.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#51 • • niomic Guest

Caro², 2.9.2006 20:33:
Klips



Kiva että jaksoit kaivaa nämä asiat kaikkien saatavilla olevista tietolähteistä ja tiivistää asioita vähän =)

Mut hei, lynkkaushan on siistiä ja täysin linjassa demokraattisen ilmaisuvapauden kanssa ja saunan takana on aina tilaa :) zzz
rjv

Posts: 731

#52 • • rjv neuron tuoppi kiitos
TAIDATTE ITSE OLLA PEDOFIILEJA KUN PUOLUSTATTE PEDOFIILIPUOLUETTA

TE MIEHET OLETTE KYLLÄ NIIN PASKIAISIA! POTENTIAALISIA RAISKAAJIA KAIKKI!
Avatar
#53 • • Annakins Guest

Caro², 2.9.2006 20:33:
Pedofiilipuolue edustaa hollannissa tiettyä ihmisryhmää joiden mielipide on suurinpiirtein kaikkien tiedossa. Puolueen perustaminen ei kuitenkaan mitenkään aja ihmisiä vetämään pentua paksiin, tai yllytä tällähetkellä laittomuuksiin. Kyseessä on kasa ihmisiä, joilla on oikeus ilmoittaa mielipiteensä julkisesti.



Aivan.

Ja kuka tahansa näistä henkilöistä voisi myös potentiaalisesti olla ehdolla minkä tahansa muun puolueen listoilla. Pitäisikö siinä tapauksessa alkaa rajoittamaan kuka saa olla ehdolla ja kuka ei?
liikkuva muna

Posts: 2,652

#54 • • liikkuva muna an egg on the move

Cjet, 2.9.2006 19:37:
---
Annakins, 2.9.2006 19:32:
---
Cjet, 2.9.2006 19:27:
Se on sillai juttu että Hollanti on ihan hyvä maa, mutta.. oikeasti tässä kohtaa pitäisi jo jonkun ladata sinne puoliautomaattipistooliin ne pari panosta? *ding*

---


*ding*

---


En vaan voi sietää edes ajatusta peto-ihmisistä. *eiei*



Enkä mä alkoholisteista, narkkareista tai edes bilehuumeenkäyttäjistä. Silti en kulje ysin kanssa bileissä. Mieluummin naureskelen itsekseni aina ku jengiä kuolee viina/huumeövereihin ja dyykkailee piripäissä silloilta ja seivästyy uponneisiin rautakankiin ja ostoskärryihin. Terve vahingonilo piristää mieltä ja suolta.
tbo

Posts: 935

#55 • • Edited tbo budhisattva

rjv, 2.9.2006 21:27:
TAIDATTE ITSE OLLA PEDOFIILEJA KUN PUOLUSTATTE PEDOFIILIPUOLUETTA

TE MIEHET OLETTE KYLLÄ NIIN PASKIAISIA! POTENTIAALISIA RAISKAAJIA KAIKKI!



NII, SAMALLA ME OLLAAN POTENTIAALISIA KASVISSYÖJIÄ, JUNANKULJETTAJIA, HAUTAUSURAKOITSIJOITA, MAKSATAUTISIA JA EHKÄ MYÖS POTENTIAALISESTI IHAN VITUN NORMAALEJA.

Viimeisestä en menis ihan kokonaan takuuseen, mut ONKO IHAN PAKKO HUUTAA. Silmiä särkee, puhumattakaan aivoista, mut se johtuukin lähinnä teikäläisen veitsenterävästä ajatuksenjuoksusta eikä niinkään käpslokista.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Avatar
#56 • • niomic Guest

tbo, 3.9.2006 01:32:
---
rjv, 2.9.2006 21:27:
TAIDATTE ITSE OLLA PEDOFIILEJA KUN PUOLUSTATTE PEDOFIILIPUOLUETTA

TE MIEHET OLETTE KYLLÄ NIIN PASKIAISIA! POTENTIAALISIA RAISKAAJIA KAIKKI!

---


NII, SAMALLA ME OLLAAN POTENTIAALISIA KASVISSYÖJIÄ, JUNANKULJETTAJIA, HAUTAUSURAKOITSIJOITA, MAKSATAUTISIA JA EHKÄ MYÖS POTENTIAALISESTI IHAN VITUN NORMAALEJA.

Viimeisestä en menis ihan kokonaan takuuseen, mut ONKO IHAN PAKKO HUUTAA. Silmiä särkee, puhumattakaan aivoista, mut se johtuukin lähinnä teikäläisen veitsenterävästä ajatuksenjuoksusta eikä niinkään käpslokista.



Pitää kyl henk koht todeta et rjv:n veitsi viiltää semmosel tarkkuudel, et ajateltuani asiaa hetken, en pysty tähän mitään lisäämään. Guadruupeli Tusee? CL pwns j00
rjv

Posts: 731

#57 • • rjv neuron tuoppi kiitos

tbo, 3.9.2006 01:32:
Viimeisestä en menis ihan kokonaan takuuseen, mut ONKO IHAN PAKKO HUUTAA. Silmiä särkee, puhumattakaan aivoista, mut se johtuukin lähinnä teikäläisen veitsenterävästä ajatuksenjuoksusta eikä niinkään käpslokista.



*ding*
Individual

Posts: 10,942

#59 • • Edited Individual HYPNO!

Tenechtica, 3.9.2006 14:38:
Siis voi v*ttu mitä idaritouhua tuolla Hollannissa!! Helvettiin tollaset kyrvät sietäs joutua...ARGH! Jos se menee läpi vielä siellä, niin....huoh.


Just. Odotettavissa seuraavissa vaaleissa veret seisauttava vaalivoitto ja ko. puolueesta maan suurin. Juuh, näinhän se menee. Vai meniskö sittenkään? Mutta niinkuin monet täällä ovat puhuneet, niin turhaa vaahdota sananvapauden ja demokratian puolesta jos samalla sitä ei ole valmis suomaan kaikille, jotka niillä periaatteilla pelaavat.

edit: Veikkasinpa, että avoimesti muukalaisvihamielisen puolueenkin on sata kertaa helpompi saada paikkoja paikalliseen "eduskuntaan" kuin pedofiilipuolueen.