162 posts, 9 pages, 49,943 views
Annakins, 2.9.2006 19:38:
Joo en mäkään, mut vielä vähemmän voin sietää ajatusta oikeuksien polkemisesta.
Cjet,
Ihminen on oikeasti sairas eläin. Lapsia pitäis puolustaa, eikä mikään laki sais sallia tommosta puoluetta vaikka se kuinka tallos jonku sairasmielisen oikeuksia. Mut siis tää on mun mielipide, koska mun mielestä toi polkee lapsien oikeuksia. Eli kumpia oikeuksia on sit parempi talloa? Mut enpä keskustele tästä enää nii ei tarvii Veranon huolehtia nii tuosta topikin kehityskulusta..
Cjet, 2.9.2006 19:44:
Ihminen on oikeasti sairas eläin. Lapsia pitäis puolustaa, eikä mikään laki sais sallia tommosta puoluetta vaikka se kuinka tallos jonku sairasmielisen oikeuksia. Mut siis tää on mun mielipide, koska mun mielestä toi polkee lapsien oikeuksia. Eli kumpia oikeuksia on sit parempi talloa? Mut enpä keskustele tästä enää nii ei tarvii Veranon huolehtia nii tuosta topikin kehityskulusta..
Mut enpä keskustele tästä enää nii ei tarvii Veranon huolehtia nii tuosta topikin kehityskulusta..
---
Annakins, 2.9.2006 19:38:
Joo en mäkään, mut vielä vähemmän voin sietää ajatusta oikeuksien polkemisesta.
---
Verano, 2.9.2006 19:39:
Tän topikin kehityskulku oli/on jokseenkin ennalta-arvattava.
yanak, 2.9.2006 19:52:
Mun mielestä se on hienoa että nämä pedofiilit on ymmärtäny et ne voi yrittää tehdä tästä heidän sairaasta ja onneksi laittomasta "harrastuksesta" laillista pyrkimällä itse poliittisiksi päättäjiksi.
ps. pedofilit on sairaita
Caro², 2.9.2006 20:33:
Klips
Caro², 2.9.2006 20:33:
Pedofiilipuolue edustaa hollannissa tiettyä ihmisryhmää joiden mielipide on suurinpiirtein kaikkien tiedossa. Puolueen perustaminen ei kuitenkaan mitenkään aja ihmisiä vetämään pentua paksiin, tai yllytä tällähetkellä laittomuuksiin. Kyseessä on kasa ihmisiä, joilla on oikeus ilmoittaa mielipiteensä julkisesti.
Cjet, 2.9.2006 19:37:
---
Annakins, 2.9.2006 19:32:
---
Cjet, 2.9.2006 19:27:
Se on sillai juttu että Hollanti on ihan hyvä maa, mutta.. oikeasti tässä kohtaa pitäisi jo jonkun ladata sinne puoliautomaattipistooliin ne pari panosta?
---
---
En vaan voi sietää edes ajatusta peto-ihmisistä.
rjv, 2.9.2006 21:27:
TAIDATTE ITSE OLLA PEDOFIILEJA KUN PUOLUSTATTE PEDOFIILIPUOLUETTA
TE MIEHET OLETTE KYLLÄ NIIN PASKIAISIA! POTENTIAALISIA RAISKAAJIA KAIKKI!
tbo, 3.9.2006 01:32:
---
rjv, 2.9.2006 21:27:
TAIDATTE ITSE OLLA PEDOFIILEJA KUN PUOLUSTATTE PEDOFIILIPUOLUETTA
TE MIEHET OLETTE KYLLÄ NIIN PASKIAISIA! POTENTIAALISIA RAISKAAJIA KAIKKI!
---
NII, SAMALLA ME OLLAAN POTENTIAALISIA KASVISSYÖJIÄ, JUNANKULJETTAJIA, HAUTAUSURAKOITSIJOITA, MAKSATAUTISIA JA EHKÄ MYÖS POTENTIAALISESTI IHAN VITUN NORMAALEJA.
Viimeisestä en menis ihan kokonaan takuuseen, mut ONKO IHAN PAKKO HUUTAA. Silmiä särkee, puhumattakaan aivoista, mut se johtuukin lähinnä teikäläisen veitsenterävästä ajatuksenjuoksusta eikä niinkään käpslokista.
tbo, 3.9.2006 01:32:
Viimeisestä en menis ihan kokonaan takuuseen, mut ONKO IHAN PAKKO HUUTAA. Silmiä särkee, puhumattakaan aivoista, mut se johtuukin lähinnä teikäläisen veitsenterävästä ajatuksenjuoksusta eikä niinkään käpslokista.
Tenechtica, 3.9.2006 14:38:
Siis voi v*ttu mitä idaritouhua tuolla Hollannissa!! Helvettiin tollaset kyrvät sietäs joutua...ARGH! Jos se menee läpi vielä siellä, niin....huoh.
Individual, 3.9.2006 14:44:
edit: Veikkasinpa, että avoimesti muukalaisvihamielisen puolueenkin on sata kertaa helpompi saada paikkoja paikalliseen "eduskuntaan" kuin pedofiilipuolueen.