Adressi Hollannin pedofiilipuoluetta vastaan

162 posts, 9 pages, 49,407 views

Claquesous

Posts: 3,206

#81 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Femina, 4.9.2006 10:07:
Tää on jo tosi sairasta... *eiei*



Maailma on sairas. Hyväksy se.

--
32. of December

RiD

Posts: 2,817

#82 • • Edited RiD Nukemi
Vois huvikseen tehdä vastaiskun ja kerätä adressin hollannin pedofiilipuolueen puolesta




:D



edit: enosakirjotta huva suomi.

--
*super* *possu*

Kolera

Posts: 4,256

#83 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

RiD, 4.9.2006 10:09:
Vois huvikseen tehdä vastaiskun ja kerätä adressin hollannin pedofiilipuolueen puolesta


KANNATETAAN O/

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

RiD

Posts: 2,817

#84 • • Edited RiD Nukemi
Siinä vaiheessa kun meidän VARMASTI vaikuttava adressi lyö itsensä läpi,voitaisi pitää sitten puoluejäsenten kanssa seminaari-iltoja missä isolla porukalla esm. vedettäisiin lasta pulkassa, siemennettäisiin mukuloita ja painettaisiin hississä nappulaa...

--
*super* *possu*

Sallakat

Posts: 2,220

#85 • • Sallakat jungle, baby !
ei helvetti. Mun työkaveri (3v. lapsen äiti) lähetti mulle ketjukirjeen omaisesti linkin tohon addressiin. Jotenkin helvetin ärsyttävää kun se nyt meuhkaa ett apua apua miten kauhea asia. Tekis mieli pistää tän threadin linkki sille takasin :D
blääääääääh
Sallakat

Posts: 2,220

#86 • • Sallakat jungle, baby !

typ0, 3.9.2006 21:13:



sinäkö sen päätät ketä kuunnellaan ja ketä ei? työnnä sinä fasistisuus perseesees ja avaa silmäs. haluutko sä että hollantilainen himorunkkari tulee vetää sun 5v poikaas perseeseen vaan sen takii et se haluaa ja laki antaa sille oikeuden? *ding* ok iha sama miten vaan. mut laitan edelleen kahesti nimeni adressiin jos se vaan suinki edesauttaa asiaa.



ei vittu lol!! helvetin hyvää argumentointia. Pidä toi!*nauru**jiihaa**toktok**toktok*
Avatar
#87 • • Annakins Guest

Sallakat, 4.9.2006 10:59:
ei helvetti. Mun työkaveri (3v. lapsen äiti) lähetti mulle ketjukirjeen omaisesti linkin tohon addressiin. Jotenkin helvetin ärsyttävää kun se nyt meuhkaa ett apua apua miten kauhea asia. Tekis mieli pistää tän threadin linkki sille takasin :D
blääääääääh



Laita vaan selektiiviset osiot :D
typ0

Posts: 1,892

#88 • • typ0 syntax error

Sallakat, 4.9.2006 11:07:
ei vittu lol!! helvetin hyvää argumentointia. Pidä toi!*nauru**jiihaa**toktok**toktok*



Pyrin.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

typ0

Posts: 1,892

#90 • • Edited typ0 syntax error

Jone, 4.9.2006 11:41:
Miksi, oi ystävä hyvä, miksi?



Lähinnä ehkä provon merkeissä, kun olen valitettavan huomion tehnyt täällä ollessani, jolloin porukka tarttuu pienimpiin epäkohtiin (myönnän syyllistyneeni tähän (usein)). Jos oma mielipide törmää toisen kanssa, joutuu tekemään hirveet seivailut siihen kun pelkkä mä olen tätä mieltä. piste ei riitä. tai jotain sinne päin...

edit:
rasittaa, ettei mitään voi postaa mihinkään ilman et joku vääntämällä vääntää jotain väännettävää siitä... nii sit sitä ärsyttää tarkotuksella ja huudattaa porukkaa.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Claquesous

Posts: 3,206

#91 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa

typ0, 4.9.2006 11:47:
edit:
rasittaa, ettei mitään voi postaa mihinkään ilman et joku vääntämällä vääntää jotain väännettävää siitä... nii sit sitä ärsyttää tarkotuksella ja huudattaa porukkaa.



Ainakin mun mielestä väittely on ihan siistiä. Se virkistää mieltä. Jopa silloin, kun huomaa olevansa alakynnessä ja omaavansa (isojakin) aukkoja keskustelun aiheesta. Rasittavaa on se, että kun joku jossain joskus tajutessaan ns. häviävänsä väittelyä, ryhtyy hän äpäröimään. Se on sitten helppo "seivailla", et hei emmä oikeesti ees tarkottanu, kuha lämpimikseni paskaa puhun.

KERPELE!

--
32. of December

typ0

Posts: 1,892

#92 • • typ0 syntax error

mikkihiiri, 4.9.2006 12:01:
---
typ0, 4.9.2006 11:47:
edit:
rasittaa, ettei mitään voi postaa mihinkään ilman et joku vääntämällä vääntää jotain väännettävää siitä... nii sit sitä ärsyttää tarkotuksella ja huudattaa porukkaa.

---


Ainakin mun mielestä väittely on ihan siistiä. Se virkistää mieltä. Jopa silloin, kun huomaa olevansa alakynnessä ja omaavansa (isojakin) aukkoja keskustelun aiheesta. Rasittavaa on se, että kun joku jossain joskus tajutessaan ns. häviävänsä väittelyä, ryhtyy hän äpäröimään. Se on sitten helppo "seivailla", et hei emmä oikeesti ees tarkottanu, kuha lämpimikseni paskaa puhun.

KERPELE!



totta. mut mä tarkotan mitä mä sanon. mä en syö noita sanoja mitä oon sanonu. se on mun mielipide eikä se muutu vaikka sen voissa paistas =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

domi

Posts: 7,069

#93 • • domi Työn sankari.

typ0, 4.9.2006 12:23:
totta. mut mä tarkotan mitä mä sanon. mä en syö noita sanoja mitä oon sanonu. se on mun mielipide eikä se muutu vaikka sen voissa paistas =D


Mielipiteet saadaan muokattua...vaikka isketään sit voin sekaan rypsiöljyä ;>
rjv

Posts: 731

#94 • • Edited rjv neuron tuoppi kiitos

RiD, 4.9.2006 10:09:
Vois huvikseen tehdä vastaiskun ja kerätä adressin hollannin pedofiilipuolueen puolesta



tai sit jos ois ollu ensimmäisenä tekemässä tota adressia ja levittelemässä joka paikkaan linkkiä niin vois tehdä vastaiskun ja muuttaa koko adressin sisällön päinvastaiseksi *tirsk*
typ0

Posts: 1,892

#95 • • typ0 syntax error

domi, 4.9.2006 12:27:
---
typ0, 4.9.2006 12:23:
totta. mut mä tarkotan mitä mä sanon. mä en syö noita sanoja mitä oon sanonu. se on mun mielipide eikä se muutu vaikka sen voissa paistas =D

---

Mielipiteet saadaan muokattua...vaikka isketään sit voin sekaan rypsiöljyä ;>



ei saada =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

tbo

Posts: 935

#96 • • tbo budhisattva

rjv, 3.9.2006 20:19:

---


Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku, elleivät he vety. Ja märkä puu ei pala helvetissä.




Ei hyvää päivää. Mitä ihmettä sä oikein ajat takaa? Mä en oikeesti pysy enää kärryillä. Miten toi sun postaus liitty mun sanomiisiini enää mitenkään? Näistä sun posteista ei ota erkkikään selvää. Hukunko mä? Vai sä? vai palanko helvetissä? Mitä ihmettä?

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Avatar
#97 • • niomic Guest
Toivottavasti Suomen jatkuva pohjois-amerikkalaistuminen jatkuu hyvällä tahdilla, niin saadaan meillekin kohta näin hienoja juttuja vetämään:
http://www.toledoblade.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060829/NEWS24/608290360/-1/NEWS

Eipä taida tässäkään threadissä olla pääosin mitään muuta ongelmaa kuin se, että jengi puhuu taas banaaneista ja hiekkalinnoista. Valitettavasti juuri banaaneista puhuvat eivät yleisesti ottaen vaikuta ottaneen selvää miten asiat oikeasti ovat, vaan vetävät hirveellä populismin sykähdyttämällä tunnedraivilla menemään CL pohjassa semmosta tauhkaa et yhtään ajattelevaa ja tiedostavaa heikottaa.

Ts. ollaan varmaan loppupeleis pääosin samaa mieltä asioista, mutta ei anneta sen häiritä meidän flametussotaa :)
terraluna

Posts: 1,270

#98 • • Edited terraluna Agentti
Pistin nimen. Mun mielestä on aiheellista koittaa kieltää puolue, jonka tähtäimessä oleva toiminta ei ole moraalisesti hyväksyttävää. Pedofilia on vaan jotain niin kertakaikkisen karmeaa, etten voi hyväksyä yritystä tehdä mistään sen muodoista laillista, vaikka se tapahtuisikin Hollannissa eikä täällä koto-Suomessa. Piste.

Nim. Päiväkodissa töissä

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Juhgu

Posts: 7,921

#99 • • Juhgu Virnistelijä
Mulla on tylsää. Mennään Hollantiin ja perustetaan puolue.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)