Aero 15.12.2006 @

94 posts, 5 pages, 10,722 views

Jammailija

Posts: 3,224

#81 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Mark, 17.12.2006 12:13:
---
KiksuPasi, 16.12.2006 15:57:
Mulla riittää kaksi sanaa*plur* aina täydellistä *aplodit* Aeroissa muistaa sen syyn miksi on kiva käydä bileissä *iloinen* yhteishenki *sydän*

---


pakko nyt viel tulla jonon jatkeeks, eli same here! *plur* Ekat kemut PITKÄÄN aikaan (namely unityjen jälkeen) missä nautti täysin rinnoin . Kiitos El capitain & crew, minullakin erittäin onnistunut ilta *pihkassa*


Aero on löytänyt oman tiiviin paikkansa tarkkaan harkitussa bilelistassani. Teema on omaperäinen kaikkine pienine yksityiskohtineen ja Helsinki Club paikkana on mun mielestä tyylikäs ja elegantti. Mulle tulee tasokkuudessa hivenen mieleen entinen Hesperia.

Musiikki potki kovaa ja mun mielest KAIKKI deejiit soitti tasaisen koukuttavaa musaa alusta loppuun. Biiteissä oli rytmiä, asennetta ja meininkiä sen verran, että piti jo useammalle ihmiselle sanoa, ettei must ny oo juttelemaan*nauru*. Anteeksi teille. En tee sitä epäkohteliaisuuttani, mutta tanssimaanhan mä tonne tulenkin*hih*.

Ja kyllähän se viel sytyttää oman fiiliksen, ku mitä ihanimpia ja värikkäimpiä bilepersoonia ja -kavereita kerääntyy pikkuhiljaa ympärille. Hymyt vaihtavat omistajaa suuntaan jos toiseen*plur*.

Pitäkää meininki yhtä tasokkaana*super*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

AdonisHercules

Posts: 596

#82 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Tanssilattialla kuultu kahden noin 25v naisen keskustelu:
Nainen 1: Hei, tuolla on joku dj.
Nainen 2:Miks kaikki tanssii tota djtä päin?
Keskustelu jakuu hetken päästä:
Nainen 1: Hei, vitun dj soita välillä jotain muuta!
Nainen 2: Nii, tää on ihan paskaa!
Muistaakseni Miika Kuisma soitti tuolloin *nauru**lmao*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Jago

Posts: 4,039

#83 • • Jago un-trained monkee
dj kopin sijoitus oli loistava
muutenkaan ei oo mitään valitettavaa, oli itteasiassa parhaat bileet missä oon käynyt pitkiin aikoihin*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

A e r o

Posts: 53

#84 • • A e r o
____________________________________________________________________


Aeron cabin crew kiittää kuluneesta vuodesta !

Hyvää Joulua ja onnellista uuttavuotta !

____________________________________________________________________
Jammailija

Posts: 3,224

#85 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Jago, 18.12.2006 22:13:
dj kopin sijoitus oli loistava
muutenkaan ei oo mitään valitettavaa, oli itteasiassa parhaat bileet missä oon käynyt pitkiin aikoihin*joo*


Kyl! Deejiikopin sijoitus oli paljon passelimpi kuin aiemmin*joo*. Se ei mun mielest vaa toimi koskaan mitä kauemmaksi deejii sijoitetaan yleisöstään.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jago

Posts: 4,039

#86 • • Jago un-trained monkee

Jammailija, 19.12.2006 08:53:
---
Jago, 18.12.2006 22:13:
dj kopin sijoitus oli loistava
muutenkaan ei oo mitään valitettavaa, oli itteasiassa parhaat bileet missä oon käynyt pitkiin aikoihin*joo*

---

Kyl! Deejiikopin sijoitus oli paljon passelimpi kuin aiemmin*joo*. Se ei mun mielest vaa toimi koskaan mitä kauemmaksi deejii sijoitetaan yleisöstään.


*joo*
pitää päästä *tanssittel* siihen kopin eteen ni saa parhaat fiilarit*jiihaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

remotion

Posts: 5,283

#87 • • remotion nostatus guru

Jammailija, 18.12.2006 18:43:
Aero on löytänyt oman tiiviin paikkansa tarkkaan harkitussa bilelistassani. Teema on omaperäinen kaikkine pienine yksityiskohtineen ja Helsinki Club paikkana on mun mielestä tyylikäs ja elegantti. Mulle tulee tasokkuudessa hivenen mieleen entinen Hesperia.

Musiikki potki kovaa ja mun mielest KAIKKI deejiit soitti tasaisen koukuttavaa musaa alusta loppuun. Biiteissä oli rytmiä, asennetta ja meininkiä sen verran, että piti jo useammalle ihmiselle sanoa, ettei must ny oo juttelemaan*nauru*. Anteeksi teille. En tee sitä epäkohteliaisuuttani, mutta tanssimaanhan mä tonne tulenkin*hih*.

Ja kyllähän se viel sytyttää oman fiiliksen, ku mitä ihanimpia ja värikkäimpiä bilepersoonia ja -kavereita kerääntyy pikkuhiljaa ympärille. Hymyt vaihtavat omistajaa suuntaan jos toiseen*plur*.

Pitäkää meininki yhtä tasokkaana*super*.


en sano että "joutuu komppailee" koska tuo sanonta on aivan hirveä *nauru*, mutta kyllä, tässä konseptissa on mielestäni onnistuneesti herätetty eloon männävuosien hesperian pussyclubien atmosfääri.*super*

vaikka en nyt paikalla ollutkaan. Minnes muuten dj:t oli siirretty?
juGis

Posts: 563

#88 • • Edited juGis
-
Tapi

Posts: 1,437

#89 • • Edited Tapi Dreamstate
Juju ja Miika Kuisma soittivat mielestäni ehkä aavistuksen rujoa saundia alkuillasta, vaikka musiikki sinänsä oli ihan jees. Ian hienosti miksattu ja rakennettu setti oli mielestäni yksi vuoden parhaimmista.

Kun erittäin miellyttävään ympäristöön laitetaan varsin sopiva määrä porukkaa, hyvät valot, kohtuullinen PA ja erittäin hyvät DJ:t eivät bileet voi kovin onnettomasti mennä. Imo Aero on Danceterian ohella kaupungin paras klubi atm.

Edit: vielä sen verran piti sanoa, että DJ-lavan vasemmalla puolella oleva tasanne on ehdottomasti kaupungin paras pousailumesta. *uros*
Marjo

Posts: 1,796

#90 • • Marjo pupuTupuna

A e r o, 19.12.2006 01:22:
____________________________________________________________________


Aeron cabin crew kiittää kuluneesta vuodesta !

Hyvää Joulua ja onnellista uuttavuotta !

____________________________________________________________________



Kiitos itsellenne loisto bileistä!

Jouluja ja vähintäänkin yhtä hyvää tulevaa vuotta! *hihu*
akiapina

Posts: 2,729

#91 • • akiapina apinaki
Ekaa kertaa hesarilla, hyvännäköinen paikka :) Kaikki toimi hauskoista lipuista lähtien, ja Ossia oli kyllä melkoinen - kaverilla riitti karismaa, ei tarvittu kiksusormia tai mitään ylimääräistä eläytymistä *iloinen* Ois kiva tietää ensimmäisten biisien nimiä, varsinkin sen ekan breaks-raidan. Paikalla oli kiva määrä tuttuja, ja oli vähintäänkin yllättävää nähdä ipe täällä, piti katsoa useampi kerta onko kyseessä tosiaan Turun lahja 80/90-luvun narinalle:) Hallmarkit tai Unityt seuraavaksi? *nauru*
Roope Ankka

Posts: 343

#92 • • Roope Ankka

herätetty eloon männävuosien hesperian pussyclubien atmosfääri.*super*



Harmi, ettei Pussyja järjestetä Hesarilla, jonne ne mielestäni ehdottomasti kuuluisivat Feverin sijaan. Arvelisin, että Hesari voisi olla myötämielinen, koska normaaleina lauantai-iltoina se on ollut aika hiljainen.
sapeli

Posts: 11,768

#93 • • sapeli jokukukamikä?
Nää bileet on kyl joka kerta maistunu, ja joka kerta on ollu parempi kuin edellinen *hymy* Kovat on siis odotukset seuraavien suhteen! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.