Aero 15.12.2006 @

94 posts, 5 pages, 10,716 views

r0n

Posts: 2,258

#41 • • Edited r0n d a n c e m a c h i n e s
Hienoo että DJ:t oli saatu alakertaan parvekkeen sijasta, jengi pääsi selkeesti enemmän fiilikseen mukaan kuin viimeksi. Paljon iloisia naamoja, hyvännäköisiä tyyppejä ja ennenkaikkea se musa *sydän*. Miika sai setillään meiningin päälle, Ossia rokkas kybällä mut kyl ihan samantien voin antaa isoimmat pisteet jujulle. Niin pirun hyvää settiä ettei floorilta päässyt pois edes pilkun aikaan.

Iso kiitos Finski & co, törkeen hyvät bileet saitte taas aikaiseksi.

Maaliskuun Aeroa odotellessa,

-R

--
6er reihe

toma

Posts: 2,009

#42 • • toma Tototoototo
Oli kyllä varsin kivat bileet, laatu ja yksityiskohtiin panostus paistoivat kyllä kaikessa läpi. Toimi.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

JPNDR

Posts: 5

#46 • • JPNDR
kivaakivaakivaa *aplodit*

Illan deejiistä Juju veti kyllä pointsit kotiin. 02:50 "..you make me feel like a star..." Fiilis oli todellakin kohdallaan, kiitoksia kaikille!
thomas

Posts: 5,618

#47 • • thomas

Hila, 16.12.2006 05:27:
Aivan **tun hienoo! *aplodit* Musa, valot, fiilis, kaikki aivan nappiin. Lentoemännät... *kuolaa* Kiitokset myös ilmaisesta vedestä.

Jos jostain pitää mutista, niin Hesarin tanssilattia oli näille bileille ehkä alimitoitettu (kyynärpäätä tuli suht reippaasti). Ja sitä tönimistä vois tietysti edes yrittää välttää jos pitää tunkea tamppaavan ihmismassan läpi.

Mahtava fiilis kuitenkin jäi, kiitos!



joo siellä oli välillä aika tungosta ja tanssimaan ei kunnolla oikein missään pystynyt.

kiitoksia myös täältäkäsin. homma toimii erinomaisesti. valot, ääni (alussa oli kyl jotain häikkää), videoscreenit (airplane !!) ja illan dj:t oli todella kovaa luokkaa. erityisesti kuitenkin ossian setti jäi mieliin. rullaavaa, ajavaa progehousea hienoilla melodioilla höystettynä. tuli vaan semmoinen unohda-itsesi fiilis. varsinkin loppupään raidat maistuivat todella.

taidanpa eksyä toisenkin kerran lentämään aeron siivillä.
Sand3

Posts: 1,157

#48 • • Sand3 satuolento
voi että mitkä bileet mä olen vieläkin ihan innoissani *plur* tuli irroiteltua pitkästä aikaa oikein huolella *joo* kiitos kaikille onnistuneista bileistä!!! *jiihaa*

ai niin sinä joka puristit mua tisseistä, se ei todellakaan ollut kivaa ja edelleenkin NE ON MUN TISSIT eikä ne ole yleisessä jaossa puristeltaviksi!!!!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Oliwer

Posts: 799

#49 • • Oliwer
Mukavat lennot! Paljon tanssittavaa loistomusaa. Ossia heitti mielenkiintoisen, hyvän ja rokkaavan setin. Ensimmäistä kertaa olin itse rempatulla hesarilla, tilat ihan ok mutta jotain huonoa tuossa paikan äänentoistossa / saundissa on, se kaipais kyllä imo jotain hienosäätöä.
embelino

Posts: 239

#50 • • Edited embelino
Oli kivaa! Kiitos! *tanssittel**känni**nuotti*
Ja Juju, sä soitit niin hyvää musaa!!! Niin sitä pitää!!
Avatar
#51 • • cjet Guest

Sand3, 16.12.2006 13:00:

ai niin sinä joka puristit mua tisseistä, se ei todellakaan ollut kivaa ja edelleenkin NE ON MUN TISSIT eikä ne ole yleisessä jaossa puristeltaviksi!!!!



*lmao* vai on ne siirtyny jo takapuolelta etupuolelle ja vähä ylöspäinki viel.. *tirsk* Kai sä löit sitä?
Zapa

Posts: 1,393

#52 • • Zapa Mr Wrangler
LOLLIPOPP1 :D
Mar6

Posts: 2,178

#53 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Sand3, 16.12.2006 13:00:

ai niin sinä joka puristit mua tisseistä, se ei todellakaan ollut kivaa ja edelleenkin NE ON MUN TISSIT eikä ne ole yleisessä jaossa puristeltaviksi!!!!



Oliko paidaton poika taas asialla??

--
-Where there is house there is a home-

AdonisHercules

Posts: 596

#54 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Iso kiitos järjestäjille bileistä*aplodit*
Musiikki oli aivan mahtavaa, allekirjoittanut ei kovin montaa kertaa poistunut tanssilattialata.
Jujulla ehdottomasta illan paras setti*sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

KiksuPasi

Posts: 50

#55 • • KiksuPasi
Mulla riittää kaksi sanaa*plur* aina täydellistä *aplodit* Aeroissa muistaa sen syyn miksi on kiva käydä bileissä *iloinen* yhteishenki *sydän*

--
--PhaSeejh--

r0n

Posts: 2,258

#56 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

KiksuPasi, 16.12.2006 15:57:
Aeroissa muistaa sen syyn miksi on kiva käydä bileissä *iloinen* yhteishenki *sydän*



Naulan kantaan *hymy*

--
6er reihe

Whitey

Posts: 13

#57 • • Whitey

KiksuPasi, 16.12.2006 15:57:
Mulla riittää kaksi sanaa*plur* aina täydellistä *aplodit* Aeroissa muistaa sen syyn miksi on kiva käydä bileissä *iloinen* yhteishenki *sydän*



Ei voi muuta, kuin olla samaa mieltä. Tuli taas harvinaisen selväksi miksi näissä bileissä ylipäätänsä tulee käytyä, iso kiitos!
Elias

Posts: 434

#58 • • Elias Elias
Ahahaha vähän hauskaa !!!!!!!!! *sydän*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Danskuh

Posts: 675

#59 • • Danskuh pikku-Dee
kiitos..oli ihan täydellinen ilta kaikin puolin<3
$

Posts: 1,802

#60 • • $ Destination weekend!
Sakke oli illan kuningas. Hyvää biittiä etenkin klo 2.00-3.00.

Iso puoli ei oikein uponnut, mutta minähän tunnetusti rakastan progea.